Autor Wiadomość
kamiloz
PostWysłany: Nie 12:36, 26 Mar 2017    Temat postu:

Dziękuję Wam bardzo za pomoc.
henio12323
PostWysłany: Nie 10:23, 26 Mar 2017    Temat postu:

Skoro tak to jest to co napisalem - klamka wpycha tloczek i stad problem. Zrob tak zeby popychscz do tliczka mial minimalny luz
MarcinKTM
PostWysłany: Nie 10:14, 26 Mar 2017    Temat postu:

moze nie masz plastikowego pokrętła na koncu klamki i popychacz jest zbytnio wkręcony jak płyn sie zagrzeje to blokuje kolo. Na nowszych klamkach z miseczkowym popychaczem tak sie zdarza Wink
kamiloz
PostWysłany: Czw 20:20, 23 Mar 2017    Temat postu:

Tłoczki były nasmarowane i uszczelki trzymają, a jednak wydaje mi się, że problemem mogło być to, że nie odbijają w krytycznym punkcie. Szlifowac je papierem, wymienic wraz z uszczelkami czy jakas regeneracja? Dodam, że płyn jakby nie chce wracać do pompy przy otwartek pokrywce, coezko jest wbic tloczek, niemal niemozliwe....
henio12323
PostWysłany: Czw 20:08, 23 Mar 2017    Temat postu:

a klamke podmieniałes ? czasem ona robi problem jak np wciska ciągle tłoczek
kamiloz
PostWysłany: Czw 19:11, 23 Mar 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
A lejesz dobry płyn?


Tak
Fourier
PostWysłany: Czw 18:10, 23 Mar 2017    Temat postu:

A lejesz dobry płyn?
kamiloz
PostWysłany: Czw 15:45, 23 Mar 2017    Temat postu:

Witajcie..

Myślałem, że uporałem się na chwilę z problemem hamulca. Zamontowałem zestaw naprawczy i było spoko... Przez 30min jazdy, później zaczął być coraz bardziej miekki aż straciłem zupełnie hamulec.

Kupiłem całą inną pompę, odpowietrzyłem, twarda klamka, odbija elegancko. Przejechałem się kawałek, stwardniała na maxa aż w końcu zablokowała koło.

Hebel odpowietrzony prawidłowo. Tłoczki w zacisku były smarowane specjalnym smarem, uszczelki wyglądały dobrze, płynu w zbiorniczku nie ubywało, rys na tłoczkach w zacisku brak.

W czym tkwi problem?
KristofSX
PostWysłany: Pią 13:27, 17 Cze 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
u mnie było podobnie, po zmianie tłoczka działa wszystko ok

po zmianie tłoczka pompy - nie zacisku, chociaż zacisk też rozbierałem i czyściłem, do tłoczków w zacisku są specjalne smary - dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Fourier
PostWysłany: Pią 9:48, 17 Cze 2016    Temat postu:

Nie montuj tłoczka na żadnych smarach tylko przy wkładaniu daj na niego trochę DOTa.

PS chodzi o tłoczek w pompie Wink
KristofSX
PostWysłany: Pią 7:35, 17 Cze 2016    Temat postu:

u mnie było podobnie, po zmianie tłoczka działa wszystko ok
kamiloz
PostWysłany: Czw 22:30, 16 Cze 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
moto juz leciwe, byc moze pompa i zacisk nei są juz idealne

obczaj takie cos - czy jak naciskasz hamulec, to czy sie rusza zacisk - nie powinien.

mozna by tez rozebrać układ, zobaczyc czy nie ma rys na pompie, mozna ją lekko spolerować. wszystko wyczyscic.

tłoczki też mozna wyjąc z zacisku, spolerowac, i zamontowac na smar. zawsze bedzie lepiej pracowało


Tak zadziałam w wolnym czasie, dzięki!
Jak ktoś ma jeszcze jakies sugestie to czekam na info Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 22:19, 16 Cze 2016    Temat postu:

moto juz leciwe, byc moze pompa i zacisk nei są juz idealne

obczaj takie cos - czy jak naciskasz hamulec, to czy sie rusza zacisk - nie powinien.

mozna by tez rozebrać układ, zobaczyc czy nie ma rys na pompie, mozna ją lekko spolerować. wszystko wyczyscic.

tłoczki też mozna wyjąc z zacisku, spolerowac, i zamontowac na smar. zawsze bedzie lepiej pracowało
kamiloz
PostWysłany: Czw 22:09, 16 Cze 2016    Temat postu: Ciągle zapowietrzający się przedni hebel.

Kat exc200 2004. Odpowietrzałem, przelałem niemal cała butelkę płynu dot4. Klocki jeszcze duzy zapas, tarcza jeszcze ujdzie. Żadnych wycieków. Regulacja klamki wydaje się być niewystarczająca - jeszcze 3/4 pelne obroty i byloby dobrze,obecnie klamka dotyka manetki. Przy jezdzie z jednym palcem na heblu stoppie niemozliwe. Co robic?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group