Autor Wiadomość
arkglo
PostWysłany: Wto 20:14, 22 Maj 2018    Temat postu:

http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTMLC4.pdf
-sekcja 4-8

Tak czy inaczej trzeba najpierw złapać GMP tłoka przez gniazdo świecy.
Michal2008
PostWysłany: Wto 17:57, 22 Maj 2018    Temat postu:

arkglo napisał:
Przecież tam jest blokada wału (śruba z podkładką) pod silnikiem. Po zablokowaniu wału tłok jest w GMP.


można prosić o jakieś rozwinięcie ? gdzie dokładnie? pierwszy raz o tym słyszę... Shocked
arkglo
PostWysłany: Nie 19:58, 20 Maj 2018    Temat postu:

Przecież tam jest blokada wału (śruba z podkładką) pod silnikiem. Po zablokowaniu wału tłok jest w GMP.
Michal2008
PostWysłany: Nie 12:23, 20 Maj 2018    Temat postu:

ok, to dzięki za rady będę działał przez otwór od świecy.
żółf
PostWysłany: Nie 8:46, 20 Maj 2018    Temat postu:

Michal2008 napisał:
żółf napisał:
W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu.


dzięki za odp. a te szkiełko nie służy do ustawiania GMP?
https://mcn-images.bauersecure.com/upload/975/images/engine-01.jpg

u mnie jak pisałem jest one "zafajdane" i potrzebuje jakiejś innej alternatywy...


To oczko nigdy nie działa Very Happy
Dzida
PostWysłany: Nie 8:07, 20 Maj 2018    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
przed regulacja zalecam dobra dawke lekow uspokajajacych Smile


Jak ja dobrze wiem o czym mówisz Very Happy Ludzka natura każe zapominać o nieprzyjemnościach, lepiej nie lekceważyć tego tematu.

Propo GMP to polecam przez gwint świecy wrzucić śrubokręt. Łatwiej zarazem przełamać kompresję.
Michal2008
PostWysłany: Sob 18:00, 19 Maj 2018    Temat postu:

żółf napisał:
W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu.


dzięki za odp. a te szkiełko nie służy do ustawiania GMP?
https://mcn-images.bauersecure.com/upload/975/images/engine-01.jpg

u mnie jak pisałem jest one "zafajdane" i potrzebuje jakiejś innej alternatywy...
żółf
PostWysłany: Sob 12:36, 19 Maj 2018    Temat postu:

W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu.
Michal2008
PostWysłany: Sob 11:49, 19 Maj 2018    Temat postu:

siema,
jak ustawić GMP w KTM LC4 640 2004r. do regulacji zaworów? szkiełko które jest w deklu jest zafajdane ledwo coś tam widać... jakie macie sprawdzone i pewne metody żeby się nie pomylić...? Za odpowiedź z góry dzięki.
Rysiek24
PostWysłany: Nie 20:39, 09 Paź 2011    Temat postu:

przed regulacja zalecam dobra dawke lekow uspokajajacych Smile
Karambol
PostWysłany: Sob 21:10, 08 Paź 2011    Temat postu:

Koledzy maja racje - dlatego oprócz tego, ze na obu zaworach dajesz 0.15 to jeszcze musisz sie wysilić i poszukać gotowych odpowiedzi, które były już udzielane setki razy..
lukasz_vip
PostWysłany: Sob 13:13, 08 Paź 2011    Temat postu:

Głupie pytanie to i głupa odpowiedź!!!

Nie szybcej było by wpisać w wyszukiwarce słowo "luz" czy "zawory" i otrzymać gotowe odpowiedzi?
Pewnie, że nie bo lepiej jest napisać posta i czekać aż jacyś kolesie co nie mają co robić w domu po raz 1000 dadzą odpowiedź a poza tym napisanie jednego posta jest dłuższe jak zerknięcie do serwisówki.

Niestety niektórych ludzi trzeba uczyć jak korzysta się z forum...

Pierwszy temat z brzegu po wpisaniu słowa "luz" w wyszukiwarce:
http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/jaki-luz-zaworowy-w-lc4-620-egs-z-97r,840.html
junak120
PostWysłany: Sob 12:27, 08 Paź 2011    Temat postu:

Po to jest forum aby pytać i proszę o dane a nie głupkowatą odpowiedź.
fxrider
PostWysłany: Czw 23:43, 06 Paź 2011    Temat postu:

Dokładnie taki jaki jest podany w instrukcji obsługi.
junak120
PostWysłany: Czw 18:28, 06 Paź 2011    Temat postu: jaki luz na zaworach w lc640

Jaki powinien być luz na zaworach.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group