Autor Wiadomość
donPedro
PostWysłany: Wto 21:30, 25 Paź 2016    Temat postu:

Mateo polecam lac dobry olej np motul 300v, polecam tez oryginalne filtry oleju bo maja inna gestosc papieru niz zamienniki, zerkac na dwie pompy olejowe , zerkac na małe filtry rurkowe skrzyni biegów, jesli te rzeczy zaniedbasz to masz na bank w niedługim czas zatarty wałek rozrzadu ssacy na mostku lub starty na krzywce razem z dzwigienka, ( sprzedałem juz kilkanacie nowych wałków, dzwigienek i nowych mostków) jesli Ci faluje na obrotach a wszystkie mozliwosci Ci sie wyczerpały to zerknij w gazniku na taki duzy oring pod płytka na wózku reszta podobnie jak w innych moto.
Przym
PostWysłany: Wto 15:41, 25 Paź 2016    Temat postu:

A ile pompa kosztuje? Ja też drugi zestaw naprawczy mam wstawiony.
Mateo
PostWysłany: Pon 10:04, 24 Paź 2016    Temat postu:

Panowie, sprawa wyglada tak ze już drugi raz poszedł mi hamulec tylni, mianowicie miesiac temu kupiony oryginalny zestaw naprawczy i hamulec elegancko działał, przez miesiac. Wczoraj zawody pierwsze okrazenie i du*a brak jakiegokolwiek hamowania. Dodam że obudowa pompy bez żadnych rys itp. Jakieś porady? Wymienić całą pompke?
henio12323
PostWysłany: Czw 15:54, 14 Lip 2016    Temat postu:

najlepszy jest mechaniczno hydrauliczny np dirttrick - napina sie jak oryginał - olejem, ale dodatkowo ma zapadki które nie pozwalają sie cofnąć - wiec na zimnym silniku łancuszek nie bedzie sie "luzował:"
r2r
PostWysłany: Czw 11:12, 14 Lip 2016    Temat postu:

EDIT:
RC4 mają jednak hydrauliczny napinacz, najlepszy to oryginał, około 200PLN więc tragedii nie ma.

A te opony to ktoś strasznie długo musiał w szafie trzymać Laughing
Mateo
PostWysłany: Czw 10:40, 14 Lip 2016    Temat postu: EXCF 250 '07

Siema, po przygodzie z CRF250R nadszedł czas na pomarańcz.
Motor ma 196mth i wychodzi na to że jest to oryginalny przebieg.
Co ciekawe ma opony na których wyjechał z salonu (do niczego się już nie nadają Very Happy ).
Z czasem będę wstawiał zdjęcia wszelakich zmian itp.
Czekam na jakieś podpowiedzi na co uważać w tym silniku i roczniku, czego się wystrzegać itp.


PS. Strasznie głośno chodzi rozrząd na zimnym silniku. Słyszałem ze były w nich problemy z napinaczami. W poniedziałek odwiedzi mechanika i prawdopodobnie zmieniony zostanie napinacz. Jaki napinacz będzie najlepszy?




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group