Autor Wiadomość
GaCek
PostWysłany: Pią 20:58, 15 Lip 2016    Temat postu:

Mowa jest o 4,5 i 500...
henio12323
PostWysłany: Pią 20:32, 15 Lip 2016    Temat postu:

ale to chyba zalezało od pojemnosci, tez widziałem że w starszych 125tkach tego nie było.
GaCek
PostWysłany: Pią 13:16, 15 Lip 2016    Temat postu:

Panowie bez zbędnej paniki. Od 2008r do 2011r nie było tego mocowania, mimo że głowica miała uchwyt. Jakoś nic nie pękło przez tyle lat.
Nie zmienia to faktu że część uszkodzona podlega wymianie.
Fourier
PostWysłany: Czw 18:34, 14 Lip 2016    Temat postu:

Nie było jakiegoś dzwona?
jubas
PostWysłany: Czw 18:09, 14 Lip 2016    Temat postu:

Akurat nie u mnie tylko u kolegi. Bedziemy obserwowac. Dzieki za pomoc
żółf
PostWysłany: Czw 18:00, 14 Lip 2016    Temat postu:

Pękły Ci oba, a to z byle powodu nie pęka. Nie jeździłbym bez tego mocowania tylko jak najszybciej montował nowe i patrzył co się dzieje, bo to podejrzana sprawa.
KristofSX
PostWysłany: Czw 17:43, 14 Lip 2016    Temat postu:

na dłuższą metę może to spowodowac pękanie dolnych mocowań, żeby naprawić to dużo roboty nie ma,
jubas
PostWysłany: Czw 17:32, 14 Lip 2016    Temat postu:

Grozi czymś poważnym jazda z uszkodzonym tym właśnie wspornikiem ? Czy to tylko dodatkowe mocowanie ? To pełni funkcję aby silnik się nie podnosił przy odkręcaniu manetki ?
henio12323
PostWysłany: Czw 17:30, 14 Lip 2016    Temat postu:

tak to własnie ten Wink
jubas
PostWysłany: Czw 17:28, 14 Lip 2016    Temat postu: Uchwyt / mocowanie silnika

Witam. Czy widoczny element nr 5 na tych zdjęciach to ten sam o który się rozchodzi w zdjęciu poniżej ? Jest to uchwyt / mocowanie / wspornik



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group