Autor Wiadomość
bedziebang
PostWysłany: Pią 0:11, 29 Lip 2016    Temat postu:

Dyfek mam KTM fmf, ale spokojnie, wyregulowałem zawór, tak jak mówiliście i jest o niebo lepiej Very Happy
Dzięki za pomoc !
Podczas regulacji bardzo pomógł mi ten filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=iQnBVAkjiP8
bully
PostWysłany: Pią 11:16, 22 Lip 2016    Temat postu:

major000 napisał:
trascy napisał:
to te zawory działaja na zasadzie on/off czy powinien sie jakos stopniowo otwierac i zamykac ?
Zawór otwiera się stopniowo, w danym zakresie obrotów.

Ale na postoju i tak nie zauwazy stopniowego oteierania. Ogolnie te roczniki nie maja za duzego dolu. Poza tym jesli zawor dziala i jest praeidlowa wysokosc zamkniecia to pozostaje kwestia jaki masz dyfuzor. Tylko oryginal exc da ci jakis dol.
major000
PostWysłany: Wto 7:01, 19 Lip 2016    Temat postu:

trascy napisał:
to te zawory działaja na zasadzie on/off czy powinien sie jakos stopniowo otwierac i zamykac ?
Zawór otwiera się stopniowo, w danym zakresie obrotów.
trascy
PostWysłany: Wto 6:38, 19 Lip 2016    Temat postu:

to te zawory działaja na zasadzie on/off czy powinien sie jakos stopniowo otwierac i zamykac ?
bedziebang
PostWysłany: Pon 15:40, 18 Lip 2016    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
I jak dziala na ruch manetka?


Na wolnych obrotach zawór jest zamknięty, a od około połowy obrotów (może trochę mniej) otwiera się i jest otwarty aż nie puszczę gazu i nie zejdzie na średnie obroty.
Enduurowiec
PostWysłany: Pon 14:12, 18 Lip 2016    Temat postu:

I jak dziala na ruch manetka?
bedziebang
PostWysłany: Pon 13:57, 18 Lip 2016    Temat postu:

Hmm, no to słabo ;/ Ale właśnie się dowiedziałem, że kumpel na exc 250 też ma tuleje i jeździ się nią o niebo lepiej, więc może rzeczywiście ten zawór, bo go nie regulowałem . Patrzyłem tylko czy się otwiera i zamyka jak dodaję mu gazu.
henio12323
PostWysłany: Pon 12:26, 18 Lip 2016    Temat postu:

zawór sprawdzałes - a regulowałes ? Very Happy on jest czuły na regulacje i sporo mozna nim zmienic

no i tuleja też na pewno na plus nie jest: D
Fourier
PostWysłany: Nie 22:42, 17 Lip 2016    Temat postu:

Jeżeli ktoś spaprał robotę przy tulei to niestety może się tak dziać.
bedziebang
PostWysłany: Nie 21:54, 17 Lip 2016    Temat postu: exc 250 słaby dół

Cześć wszystkim, jestem tu nowy. Niedawno kupiłem ktm-a exc 250 2004 rok .
Przesiadłem się z husqvarny wr 125 i myślałem, że z takiej przesiadki będzie odczuwalna duża różnica w mocy, a zwłaszcza w dolnych obrotach. Niestety (co mnie
zdziwiło) charakterystyka oddawania mocy ktm-a jest podobna jak w 125, czyli na dolnych obrotach powoli sę rozpędza i dopiero od połowy obrotów moto dostaje kopa i gna jak szalony.

Porównując do ktm-a kolegi (exc 200) mój ma o wiele słabszy dół Confused
Regulowałem i czyścilem gaźnik , filtr powietrza, sprawdzałem zawór wydechowy i inne bajery i wszystko wydaje się ok.
Tłok sel B zrobione na nim kilka/kilkanaście mth.
Jeśli macie jakieś pomysły piszcie !

I jeszcze takie zapytanko- czy może tak się dziać przez to że zamiast nicasilu jest tuleja ?
Z góry bardzo dziękuję Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group