Autor |
Wiadomość |
bedziebang |
Wysłany: Pią 0:11, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
Dyfek mam KTM fmf, ale spokojnie, wyregulowałem zawór, tak jak mówiliście i jest o niebo lepiej
Dzięki za pomoc !
Podczas regulacji bardzo pomógł mi ten filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=iQnBVAkjiP8 |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 11:16, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
major000 napisał: | trascy napisał: | to te zawory działaja na zasadzie on/off czy powinien sie jakos stopniowo otwierac i zamykac ? | Zawór otwiera się stopniowo, w danym zakresie obrotów. |
Ale na postoju i tak nie zauwazy stopniowego oteierania. Ogolnie te roczniki nie maja za duzego dolu. Poza tym jesli zawor dziala i jest praeidlowa wysokosc zamkniecia to pozostaje kwestia jaki masz dyfuzor. Tylko oryginal exc da ci jakis dol. |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 7:01, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
trascy napisał: | to te zawory działaja na zasadzie on/off czy powinien sie jakos stopniowo otwierac i zamykac ? | Zawór otwiera się stopniowo, w danym zakresie obrotów. |
|
|
trascy |
Wysłany: Wto 6:38, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
to te zawory działaja na zasadzie on/off czy powinien sie jakos stopniowo otwierac i zamykac ? |
|
|
bedziebang |
Wysłany: Pon 15:40, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
Enduurowiec napisał: | I jak dziala na ruch manetka? |
Na wolnych obrotach zawór jest zamknięty, a od około połowy obrotów (może trochę mniej) otwiera się i jest otwarty aż nie puszczę gazu i nie zejdzie na średnie obroty. |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Pon 14:12, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
I jak dziala na ruch manetka? |
|
|
bedziebang |
Wysłany: Pon 13:57, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
Hmm, no to słabo ;/ Ale właśnie się dowiedziałem, że kumpel na exc 250 też ma tuleje i jeździ się nią o niebo lepiej, więc może rzeczywiście ten zawór, bo go nie regulowałem . Patrzyłem tylko czy się otwiera i zamyka jak dodaję mu gazu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 12:26, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
zawór sprawdzałes - a regulowałes ? on jest czuły na regulacje i sporo mozna nim zmienic
no i tuleja też na pewno na plus nie jest: D |
|
|
Fourier |
Wysłany: Nie 22:42, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Jeżeli ktoś spaprał robotę przy tulei to niestety może się tak dziać. |
|
|
bedziebang |
Wysłany: Nie 21:54, 17 Lip 2016 Temat postu: exc 250 słaby dół |
|
Cześć wszystkim, jestem tu nowy. Niedawno kupiłem ktm-a exc 250 2004 rok .
Przesiadłem się z husqvarny wr 125 i myślałem, że z takiej przesiadki będzie odczuwalna duża różnica w mocy, a zwłaszcza w dolnych obrotach. Niestety (co mnie
zdziwiło) charakterystyka oddawania mocy ktm-a jest podobna jak w 125, czyli na dolnych obrotach powoli sę rozpędza i dopiero od połowy obrotów moto dostaje kopa i gna jak szalony.
Porównując do ktm-a kolegi (exc 200) mój ma o wiele słabszy dół
Regulowałem i czyścilem gaźnik , filtr powietrza, sprawdzałem zawór wydechowy i inne bajery i wszystko wydaje się ok.
Tłok sel B zrobione na nim kilka/kilkanaście mth.
Jeśli macie jakieś pomysły piszcie !
I jeszcze takie zapytanko- czy może tak się dziać przez to że zamiast nicasilu jest tuleja ?
Z góry bardzo dziękuję |
|
|