Autor |
Wiadomość |
Alice in Wonderland |
Wysłany: Pią 23:22, 12 Paź 2012 Temat postu: |
|
mam do 2004, myślę, że zawsze nowsze
Nie mogę wkleić linka, więc jakby ktoś chciał niech mówi |
|
|
Jarek |
Wysłany: Sob 16:21, 15 Wrz 2012 Temat postu: instrukcja obsługi |
|
też bym chętnie to zobaczył, jak ktoś ma to bardzo proszę na maila jareks1234@wp.pl
ktm lc4 640 2000r |
|
|
fxrider |
Wysłany: Wto 22:43, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
najwięcej zmian było w '03 roku: pomijając inną głowicę i sprzęgło o czym każdy wie są n.p. inne kołki ustalające cylinder, inne przełożenie wstępne w silniku (inny kosz sprzęgła i wałek wyrównoważający, inna zębatka jednej z pomp oleju). Zmienił się też tłok - jest wymienny ze starym, ale ma m.in. jeden pierścień zupełnie inny. W 2004 doszedł bardziej rozbudowany układ olejowy (dodatkowa dysza od przodu silnika). Pomijam zmiany w elektryce, bo tam często coś było mieszane. Rodzaje uszczelek też potem ewoluowały.
Pojawiło się też potem (tzn. po '03 który obejmuje ta serwisówka) sporo odmian, zwłaszcza SM: z innymi subframe'ami, airboxem, innym wydechem (zupełnie inne kolektory), cała masa różnych konfiguracji zawieszenie (nastawy, ilość oleju do zawiasu trzeba patrzeć pod konkretny model i rok moto - najlepiej weryfikować w.g. numerów nastawów wybijanych na lagach, amorkach). Było też sporo odmian półek - różne średnice, offsety, mocowania pod stacyjkę lub brak.
Na prawdę drobnych różnic jest cała masa - wystarczy dokładniej katalogi powertować. Oczywiście podstawowe wytyczne serwisowe są bez zmian, na szczęście. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 22:17, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
tzn co zmienili ? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Wto 22:06, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
Rysiek24 napisał: | idzie na maila , co prawda 98-03 ale zmian do LC4 690 nie bylo w tych sprzetach |
Było, nawet całkiem sporo. Fakt, że to raczej niuanse, ale w niektórych miejscach mogą mieć spore znaczenie. |
|
|
Gość |
|
|
muniek90 |
Wysłany: Pon 18:10, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
Myślę że przy tej maszynie to tylko regulacja zaworów i wymiana oleju będzie Cię interesować(dopiero kilka sezonów jeździ). Oba w zależności od stylu jazdy..jeżeli ekstremalnie eksploatujesz maszynę to nawet co 2,5tys. Jeżeli amatorsko to co 6tys.
To bardzo ważne w KTM żeby wszystko robić na czas, wtedy odwdzięcza się bezawaryjnością |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 11:40, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
idzie na maila , co prawda 98-03 ale zmian do LC4 690 nie bylo w tych sprzetach |
|
|
lb2635 |
Wysłany: Nie 7:30, 16 Paź 2011 Temat postu: Instrukcja do LC4 640 2006r |
|
Poszukuję instrukcji do KTM LC4 640 2006r. w języku polskim lub niemieckim, najlepiej w wersji elektronicznej (pdf, jpeg itp). Może być zdjęcie aparatem poszczególnych stron, byle czytelne.
Z góry dziękuję za pomoc. jozszp@wp.pl |
|
|