Autor Wiadomość
Karambol
PostWysłany: Śro 18:24, 23 Lis 2011    Temat postu:

a najbardziej ten Motul 5100
Rysiek24
PostWysłany: Śro 17:46, 23 Lis 2011    Temat postu:

nie polecam Motula , KTM y go nie lubia , klei sprzeglo
henio12323
PostWysłany: Wto 18:57, 22 Lis 2011    Temat postu:

to zalezy gdzie sie kupuje. na pewno na tym jest biznes i niektóre firmy mogą sobie w ciula na tym leciec. ale poważne serwisy motocyklowe nie mogą sobie pozwolic na takie cos Razz ale co prawda to prwada zdaza sie i butelkowane w zasadzie lepsze Very Happy
muniek90
PostWysłany: Wto 17:39, 22 Lis 2011    Temat postu:

Oleje z beczek to zazwyczaj syf... skąd wiesz że w beczce jest ten olej a nie inny? Niestety ale polacy lubią się dorabiać sprzedając g**no.

Kupiłem kiedyś Shell 10W40 półsyntetyk z beczki na dolewkę. Olej z beczki był wyraźnie ciemniejszy. Trudno ocenić czy nie gęstszy.

Polecam kupować w butelkach, bo to największa szansa zakupu orginału.
bully
PostWysłany: Wto 12:05, 22 Lis 2011    Temat postu:

papisx napisał:
Witam wszystkich, mogę podłączyć się do tematu, a mianowicie mam pytanie co do Oryginalności oleju kupowanego na allegro.... chodzi mi o castrol 10w40 power 1, słyszałem iż zdążają się podróbki a nie chce dobić swojej maszyny. Czy polecacie jakis internetowy sklep albo któregoś z allegrowiczów?? w pobliżu mojej miejscowosci jest sklep ale strasznie sie ceni tak mi sie wydaje, za olej chcą 150zł + filtr hf 155 80zł i hf 155 35 zł ..... te ceny sa straszne porównując z innymi. tutaj jest olej z filtrem za 109zł
http://allegro.pl/castrol-gps-4t-10w40-filtr-oleju-gratis-promocja-i1912547972.html
Czy jest oryginalny? jak można to rozpoznać..??


ja kupowalem ten olej ale z beczki od olka, i powiem tak że straszny syf, na ciepło sprzeglo głupieje. Teraz leje Motorexa 10W-50 i póki co nie zamienie na nic innego.
Karambol
PostWysłany: Wto 7:28, 22 Lis 2011    Temat postu:

widać co manual to cos zmieniali, w moim jest mineralny jest tylko na dotarcie, ale nie mma go w pliku tylko w garazu wydrukowany lezy wiec niezacytuje teraz
Rysiek24
PostWysłany: Wto 5:18, 22 Lis 2011    Temat postu:

w manualu 98-03 dla 400 - 660 jest:

– ONLY USE HIGH-QUALITY OILS MEETING OR SURPASSING THE QUALITY
REQUIREMENTS OF JASO T903 MA (FOR SPECIFICATIONS SEE CONTAINERS).
– INSUFFICIENT OIL OR POOR QUALITY OIL RESULTS IN PREMATURE WEAR OF THE
ENGINE.
– YOU MAY USE EITHER MINERAL OILS OR SYNTHETIC OILS FULFILLING THE ABOVE
CRITERIA.
żółf
PostWysłany: Pon 22:31, 21 Lis 2011    Temat postu:

Owners manual lc4 adventure 2003:



Engine oil
Only use synthetic high-quality oils (Motorex Powers Synt 4T) meeting or
surpassing the quality requirements of API classes SG, or SH (for
specifications see containers).
Karambol
PostWysłany: Pon 22:18, 21 Lis 2011    Temat postu:

Mam manual od Duka LC4 640, w jezyku polskim. Jest tam napisane, ze do 1000km docierac silnik na mineralnym, potem zmienic na pelnysyntetyk najlepiej Shella..wogole jest napisane zeby stosowac tylko oleje pelnosyntetyczne..
Rysiek24
PostWysłany: Pon 21:54, 21 Lis 2011    Temat postu:

manual zaleca olej od minerala do syntetyka - wedle upodoban , o firmie nie ma mowy , czesto na deklach w KTM widac nalepke MOTOREX-a ale sadze ze to czysty marketing.
Karambol
PostWysłany: Pon 20:45, 21 Lis 2011    Temat postu:

Ten shell jest polecany w instrukcji obsługi lc4, generalnie napisane jest ze zalewać tylko sentytecznymi (najlepiej tym shellem), ja latami zalewałem półsyntetykami i było ok, ale odkąd mam nowy silnik to robie jak w instrukcji.
papisx
PostWysłany: Pon 20:33, 21 Lis 2011    Temat postu:

polecasz lepiej lać Shell Advance Ultra 4T 10W-40 ? wczesniej jezdzilem na castrolu 10w40. teraz robiłem remont kapitalny, tj wymiana łożysk korby tłoka uszczelniaczy itp... silnik w całości był myty więc olej można spokojnie zmienić na inny... No właśnie z tą cena za filtry to mnie rozśmieszyli w sklepie... A propo mojego moto to Ktm gs 620 rc (duży obieg) rok 1995. Jak lepszy będzie ten SHELL to dzisiaj zamówię a filtry kupie normalnie na allegro i wszystko będzie ok:]
muniek90
PostWysłany: Pon 17:49, 21 Lis 2011    Temat postu:

Super cena jak na ten olej, to jest pełen syntetyk, lepszy wybór niż motul. Ogólnie KTM poleca oleje shella do swoich motocykli.
Dla maszyn które mają już apetyt na olej można 15w50 lać. Gdy na zewnątrz robi się bardzo ciepło równierz:
http://www.olejesmary.eu/shell-dla-motocykli-quadow-i-skuterow-snieznych/id46,Shell-Advance-Ultra-4T-15W-50-PROMOCJA.html

Normalna cena tej oliwy to około 50zł za litr!
Karambol
PostWysłany: Pon 16:53, 21 Lis 2011    Temat postu:

A olej kupuje tutaj:
http://www.olejesmary.eu/shell-dla-motocykli-quadow-i-skuterow-snieznych/id45,Shell-Advance-Ultra-4T-10W-40-PROMOCJA.html

Najlepszy, dedykowany olej do LC4/LC8
Karambol
PostWysłany: Pon 16:41, 21 Lis 2011    Temat postu:

A ja własnie dzisiaj kupiłem filtry w sklepie (w Gubinie) i dałem za HF155 16.30, za HF 156 28.90. Jak ktos ma takie ceny to chyba go pojebało!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group