fxrider |
Wysłany: Czw 14:00, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
Koszt koło 50-100zł, w zależności jak trafisz, plus boczek (jeśli chcesz zmieniać) jakieś 40zł.
Będzie pasował od wszystkich 640 z pojedynczym wydechem.
Jakbyś był zainteresowany to mam luzem ze 2 takie airboxy, snorkel też powinienem gdzieś mieć.
IMO to kwestia regulacji gaźnika.
Jeśli chodzi o kompatybilność części, to tu możesz sprawdzić.
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/ktmworld/KTM_OEM/KTMDB.asp
Osłona zębatki będzie pasowała od każdej LC4 640 bez hydraulicznego sprzęgła (te z powinny dać się b. łatwo zaadaptować w razie czego, w drugą stronę gorzej), od 620 pewnie też. Zwróć uwagę, że są różne rozmiary "szyn" zabezpieczających (ten metalowy element pod plastikiem) - jeden pod z15/16 i drugi pod z17.
Kpl. z szyną 15/16 do takiego modelu na pewno mam gdzieś luzem.
Centralka będzie pasowała każda, jedynie kwestia wysokości - najniższe są od SM, najwyższe od SXC. Na pewno mam jedną lub 2 centralki luzem - na pewno od SM i chyba od Enduro (czyli średnią; musiałbym pomierzyć), lecz bez "półksiężyca" i sprężyn.
Jakbyś był zainteresowany jakimiś "dealami" czy dodatkowymi informacjami odezwij się na PW lub fxrider@xtclub.pl
pzdr, Adam
pozdrawiam, Adam |
|
żółf |
Wysłany: Czw 8:23, 20 Paź 2011 Temat postu: Problem z powietrzem, przerobione air box |
|
Po pierwsze pochwale się:
Kupiłem wymarzonego 640 lc4 adventure z 2002r.
Sprzęcik w ładnym stanie, nie gruchocze nic w silniku. Zauważyłem jedną poważną wadę:
Po chamsku przerobiony airbox. Snorkel jest całkowicie wycięty, zamiast niego wstawiony jest szeroki panel z plexi zabezpieczony siateczką (ok 15x6cm) Dodatkowo w boczku filtra zrobiona jest dziura (a'la racingowy panel;)
(tu troszkę nie wyszło, już po zaklejeniu taśmą)
W czym objawia się problem. Przy odsłoniętym filtrze motocykl chodzi tylko na ssaniu, jeżeli przysłonię filtr chodzi bez. Zakleiłem wlot taśmą izolacyjną i w zależonści od tego jak mocno zakleję albo są problemy z wolnymi obrotami(więcej odkryte), albo nie wkręca się na maxa(mocniej zasłonięty)
Pytanie do Was co zrobić? Wyczyściłem gaźnik, niestety nie sprawdziłem dysz, ale pewnie są oryginalne. Obniżyłem poziom paliwa, tak aby zaworek odcinał dopływ kiedy pływak jest równolegle do komory pływakowej.
Nasuwają mi się 2 rozwiązania:
1. Kupić nowy airbox
a) za ilę dostanę używany?
b) od jakich modeli będzie pasował?
2. Zmienić dysze w gaźniku, bo obstawiam że są fabryczne
Może jakieś ciekawsze pomysły?
Dodatkowo pytanie
Szukam osłony zębatki zdawczej i centralki. Od jakich modeli będą one pasowały? |
|