Autor Wiadomość
wuhacz
PostWysłany: Pią 12:03, 12 Sie 2016    Temat postu:

Dzięki Panowie. Smile
KristofSX
PostWysłany: Pią 10:48, 12 Sie 2016    Temat postu:

tutaj ładnie widać
https://youtu.be/n6roPN4QoAs?t=10m33s
henio12323
PostWysłany: Pią 10:31, 12 Sie 2016    Temat postu:

było nie raz
na szybko
montujesz koło ośka itp.
( prawa lewa podaje tak jakbyś siedział na moto wiec po lewej masz zacisk np )
dokręcasz duzą nakrętke ( korek) z lewej strony, jak sie ośka zaczyna obracać - dokręcasz srubki po prawej stronie, dociągasz nakrętke 27mm do konca i dokręcasz po lewej stronie dwie srubki 10mm. potem luzujesz po prawej stronie srubki i powciskaj zawieszenie jak tylko dasz rade. potem dokręcasz prawe dwie srubki - gotowe
wuhacz
PostWysłany: Pią 10:26, 12 Sie 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Sprawdź łożyska główki ramy i druga ważna rzecz - nie masz czasami ściśniętych lag na ośce?
Bardzo powszechny błąd podczas zakładania przedniego koła.
Jak nie wiesz o co chodzi to wpisz sobie w google lub na yt jak zakładać przednie koło w KTM.


Możesz podesłać jakieś materiały odnośnie tej operacji? Szukałem ale nic ciekawego nie wyskoczyło. Chyba, a raczej na pewno popełniłem ten błąd ostatnio. Confused
GBktmexc400
PostWysłany: Pią 6:29, 12 Sie 2016    Temat postu:

Zupelnie inna jazda, po prawidlowym zamontowaniu i ulozeniu sie prawej lagi i tyle musialem sie meczyc.
GBktmexc400
PostWysłany: Nie 19:34, 07 Sie 2016    Temat postu:

Z tym montazem kola to niby taka prosta sprawa a tego nie wiedzialem, skrecilem jeszcze raz prawidlowo.
Wyregulowalem dol i grore wedlug serwisowki, bo na gornej regulacji na jednym bylo 16 a na drugim 20 klikniec i mysle jest gitara, a to ze przy przyspieszniu podnosi przod i kolo czasam spadnie na nierownosci i raz czepnie kierownica w prawo raz w lewo to chyba normalne?
Dzieki za podpowiedz z tym montazem.
hacker33
PostWysłany: Nie 8:38, 07 Sie 2016    Temat postu:

Sprawdź łożyska główki ramy i druga ważna rzecz - nie masz czasami ściśniętych lag na ośce?
Bardzo powszechny błąd podczas zakładania przedniego koła.
Jak nie wiesz o co chodzi to wpisz sobie w google lub na yt jak zakładać przednie koło w KTM.
major000
PostWysłany: Sob 20:23, 06 Sie 2016    Temat postu:

Serwis zawieszenia. Rozbiórka, wymiana elementów zużytych, nowy olej. Następnie regulacja.
GBktmexc400
PostWysłany: Sob 20:10, 06 Sie 2016    Temat postu: lagi ktm exc 400

Mam pytanie Ktm EXC400 2001, w czasie jazdy po wertepach zdaza sie ze rzuca mi kierownica, ciezko ja utrzymac, tak jak by jeden amortyzator kulal, po dluzszej jezdzie gdy moto sie dobrze rozgrzeje problem ustaje, czy na 100%, to tego nie jestem pewiem, sprawdzalem regulacje, sa oba po 10 klikniec, jeden delikatnie jest mokry od oleju, nie zeby kapalo, wlasnie w miejscu regulacji na dole, nie wiem jak sie do tego zabrac, czy wymiana oleju, czy kompletna zorbiorka i wymiana uszczelniaczy?
Moze mial ktos pdobny problem? Z gory dziekuje za odpowiedz i jesli taki juz temat istnieje to sory za smiecanie forum:)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group