Autor |
Wiadomość |
L00rD |
Wysłany: Pon 20:59, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
To czegoś będę szukał, zobaczymy, może trafi się coś ciekawego...
BTW, może ktoś chętny na exc 200? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 18:23, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
generalnie co do stanu - nowy czy stary kazdy jest spoko. aby podstawa było sprawne sprzęgło zawieszenie i hamulce. kumpel ma 2001 ja 2007 - róznica technologiczna nie jest przełomowa jakaś... jeżdzą dosyc podobnie. z częsciami tez nie ma problemu jako tako - bardziej lipa jest z cenami. ( npklocki hamulcowe które są jedna trzecią klocków do ktma kosztuja więcej ;D ) a zeby było smieszniej - znajoma osoba miała trialówke 2013 rok ( wtedy to chyba był z dwulatek... ) i była tak dorznięta że sie kupy nie trzymała.... wymagała ogromu wkładu.. mimo że z 5 metrów wyglądała na nówke |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 16:11, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
z doświadczenia tych co jeżdżą - kup najmłodszy na jaki cię stać
do starszych jest problem z częściami, dodatkowo te motocykle się zużywają
jak chcesz dojeżdżać to pomyśl o takim z blachą /trafiają się/ będziesz mógł legalnie jeździć po drogach jakby to nie wyglądało
szukać musisz po całe Polsce - allegro/olx/fora - o dziwo na tym forum jak i na forum supermoto triale trafiają się dość często |
|
|
te300 |
|
|
L00rD |
Wysłany: Nie 19:09, 07 Sie 2016 Temat postu: |
|
Dzięki, za odpowiedź, co do kwestii finansowej, to pewnie Kat pójdzie do oddania, więc pieniążek będzie na to. Jak mam być szczery, nie wiem gdzie szukać takiego motocykla, rynek używek jest stosunkowo mały więc nie jest to takie proste. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:22, 07 Sie 2016 Temat postu: |
|
marka - w zasadzie dowolna
liderem jest sherco, zaraz za nim gasgas z betą. ( to juz zalezy jak co komu pasuje itp itd ) ale generalnie te 3 marki najbardziej polecam. te mniej popularne - montesy, scorpy itp moze byc wiekszy problem z częsciami.
wiec sprawa marki załatwiona
teraz pojemnosc - są 2 opcje. jak chcesz sie uczyc techniki, stać w miejscu, wskoczyc na belke, - 200 ccm to max wg mnie. wieksze pojemnosci potrafia byc niebezpieczne. a nawet taką 125tką z 4 biegu jesteś w stanie na bardzo wysokie scianki wskakiwac ( wystarczy dac troche wiecej gazu ) moc sie nie bardzo liczy. a dodatkowo mniejsza pojemnosc mniej waży - co czuć. i duzo łatwiej manewrować.
jak chcesz latać na lekkie przeloty w sensie jeździć z miejsca na miejsce i gdzieś dojeżdzać polecam 250tke max 270. wyzsze pojemnosci są dobre dla kogos kto ma pojęcie. nie powiem że sie nie da nauczyc na 290tce czy 320stce... ale wiem że mogą byc męczące i bys musial kupic kilka błotników na zapas ;D
ja osobiscie mam gg 200, 175 pojemnosci - latam troche na przeloty w sensie mam powiedzmy 3-4 km od miejscówki do miejscówki. potem raczej upalam w miejscu, porównujac z sherco 125, sherco 250 i gg 270 chyba to mój wg mnie wypada najfaniej - jest taki akurat do nauki. nie za mocno, mozna walić mu gazem i jest przewidywalny, nie jest za słaby - nie ma że nie podjedzie czy coś. wszystko kwestia techniki. scianki robie pionowe prawie czasem, gdzie ktmem nawet bym nie próbował ;D
kwestia budżetu kasy itp - zależnie jak cię stać, i duzo to kwestia stanu, ale maszyn sprzed 2000 roku lepiej unikać. |
|
|
L00rD |
Wysłany: Sob 23:15, 06 Sie 2016 Temat postu: Motocykl Trialowy, czego szukać? |
|
Witam Was,
piszę z pytaniem, ponieważ, ze względów zdrowotnych poważnie myślę nad przesiadką na motocykl trialowy jeszcze w tym sezonie. Przy okazji chciałbym poćwiczyć i się podszkolić. Czy jest ktoś kto ma jakieś doświadczenie z tymi motocyklami? co wybrać?, czego szukać na rynku? jakie pojemności?
Pozdrawiam
Daniel |
|
|