Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 18:30, 08 Sie 2016    Temat postu:

to róznica bedzie na 10000% inna.

generalnie regulacja sama srubkami daje rózncie - ale nie duzą... amator wyłapie róznice ale zwykle te skrajne

zawias to temat rzeka... settingi, spręzyny. oleje, tuning. polerki. panewki - wszystko ma znaczenie...
krzysztof_eM
PostWysłany: Pon 18:21, 08 Sie 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
nie ścisnąłeś lag ośką od koła?
może masz źle założone koło i lagi w V

Shocked Właśnie zrobiłem według tego filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=n6roPN4QoAs
I jestem w szoku że tak trzeba robić Very Happy Laga zdecydowanie stoi inaczej niż wcześniej około milimetr dalej od osi niż wcześniej. Zobaczymy jutro jak z jazdą
hacker33
PostWysłany: Pon 17:20, 08 Sie 2016    Temat postu:

nie ścisnąłeś lag ośką od koła?
może masz źle założone koło i lagi w V
krzysztof_eM
PostWysłany: Pon 16:22, 08 Sie 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Albo za mało ważysz albo zawieszenie jest za twarde.

Jeżeli tak jest jak wyżej to czeka Cię wymiana sprężyn. Pomyśl też o wymianie oleju na świeży - może masz już kisiel.

PS. pamiętaj że to jest SX a nie EXC więc będzie twardo i sztywno podczas endurzenia.


98 kg wagi więc raczej nie to Very Happy Od wymiany oleju i uszczelniaczy minął miesiąc
Teraz dziwne zjawisko o ile na lewej ladze słychać specyficzne kliknięcie to na prawej nie dość że ciężko chodzi regulacja to z tym kliknięciem już ciężko. Zakręciłem pokrętła na maxa w prawo(+) i przekręciłem na (-) 10 kliknięć. Zobaczymy czy to coś da.
hacker33
PostWysłany: Pon 16:14, 08 Sie 2016    Temat postu:

Albo za mało ważysz albo zawieszenie jest za twarde.

Jeżeli tak jest jak wyżej to czeka Cię wymiana sprężyn. Pomyśl też o wymianie oleju na świeży - może masz już kisiel.

PS. pamiętaj że to jest SX a nie EXC więc będzie twardo i sztywno podczas endurzenia.
krzysztof_eM
PostWysłany: Pon 16:00, 08 Sie 2016    Temat postu: Przednie zawieszenie.

Panowie mam problem z ustawieniem przedniego zawieszenia.
KTM 450sx 2006r. Podpowie ktoś jakie ustawić wyjściowe parametry i w którą stronę kręcić zależnie od terenu? Szukam po wszelakich forach i jest tyle sprzecznych informacji że sam już nie wiem jak to ustawić. Mam wrażenie że przednie zawieszenie słabo wybiera. Elementy w stylu wystających korzeni(nawet tych małych) potrafią dać tak po łapach że odechciewa się dalszej jazdy. Zawieszenie potrafi też na małych wybojach łapać szime.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group