Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Pią 15:04, 16 Wrz 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
bo to nie moto do szukania luzu w lesie Very Happy tylko do zapieprzania po krzakach, i wbijanie luzu miedzy biegami - to kiepska sprawa. wiec coraz bardziej zaciesniają ten moment luzu, żeby sie zawodnikowi nic nie wbiło przypadkiem na luz.

ale też ma wpływ olej, i działanie sprzęgła. pompa - musiała by byc mocno walnieta żeby słabo biegi wchodziły, na pewno zauwazył bys to w innych momentach ( np bardziej trialowe sekcje gdzie sie pompuje ciagle sprzegłem przy walnietej pompie nawet lekko, szybko bys miał flaka z klamki )


Własnie ile razy luz mi wszedł podczas redukcji na 1 na podjeździe Laughing



Dobra Panowie cofam co powiedzialem o wbijaniu luzu w KTMach.
Umyłem tarcze w benzynie i zalalem mobilem 4t racing 15W-50 i luz wchodzi jak marzenie, silnik ciszej pracuje.
henio12323
PostWysłany: Czw 19:45, 15 Wrz 2016    Temat postu:

bo to nie moto do szukania luzu w lesie Very Happy tylko do zapieprzania po krzakach, i wbijanie luzu miedzy biegami - to kiepska sprawa. wiec coraz bardziej zaciesniają ten moment luzu, żeby sie zawodnikowi nic nie wbiło przypadkiem na luz.

ale też ma wpływ olej, i działanie sprzęgła. pompa - musiała by byc mocno walnieta żeby słabo biegi wchodziły, na pewno zauwazył bys to w innych momentach ( np bardziej trialowe sekcje gdzie sie pompuje ciagle sprzegłem przy walnietej pompie nawet lekko, szybko bys miał flaka z klamki )
lubie_beczki
PostWysłany: Czw 15:41, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Dzieki panowie za naprawde szybkie odpowiedzi Smile
Kupię którys z wymienionych olei i zaleje sprzegło, zobaczymy czy jest troszkę lepiej.... Jesli nie to juz tak zostawie. Kupiłem transoil bo na innych forach pisali ze to jest super olej... co forum to inaczej piszą.
Jak dla mnie jest to masakra z tym luzem w nawet nowych ktmach - odnosze sie do kogos opini.
Kupujesz nowe moto za 20, 30 tys (duza kasa) i nie wchodzi luz... to skąd ta cena?

Odnośnie mojego sprzegła - odpowietrzyłem i nadal raz ciągnie a raz nie, cos na zasadzie luzu, raz wbije a raz nie.... To co pompa trzasnieta?
oli
PostWysłany: Czw 14:06, 15 Wrz 2016    Temat postu:

w ktm ie ciężko znaleźć luz, a weź poszukaj luzu w husabergu fe 550 gdzie luz jest pomiędzy drugim a trzecim biegiem hahaha
Fourier
PostWysłany: Czw 13:20, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Z luzem to jest taka trochę loteria (nawet w nowych KTMach) - czasem wchodzi za każdym razem a czasem... ja go szukam ręką jak juz mnie mega wnerwia Wink
bully
PostWysłany: Czw 10:06, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Kolega wyzej dobrze radzi. Transoil to chyba najgorszy olej do ktma. Kolego nie ludz sie ze ci ten luz bedzie wchodzil idealnie jak bieg. To nie w ktm.
Fourier
PostWysłany: Śro 21:00, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Katana lub 300V. Jak będziesz zmieniał olej to najpierw wyczyść tarcze ze starego (benzyna ekstrakcyjna) a później nasącz je nowym.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:35, 14 Wrz 2016    Temat postu:

ipone box 2 - ja na tym latałem i wszystko działało poprawnie
lubie_beczki
PostWysłany: Śro 20:05, 14 Wrz 2016    Temat postu:

dobra sprzeglo odpowietrzone i nadal nic. Raz luz wchodzi a raz nie ot takie widzi-misie.
Biorę pod uwagę ze zalałem olej ktory jest za lepki. Jezdze na motulu transoil. Jaki teraz mi proponujecie?
lubie_beczki
PostWysłany: Wto 12:50, 06 Wrz 2016    Temat postu:

tu masz przykład totalnie zaoranego Very Happy
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1f7edff90f40f4bc[/quote]

o kurde, ale masakra hehe
nie, nie u mnie te scianki są gładziutkie:)


jesli chodzi o sprzęgło to wymieniłem na nowe sprezynki, przekladki oraz tarcze.

Dobra dzisiaj po 18 bede w garazu i zobacze co tam widac jak odkrece korek. Przed tym jeszcze raz odpowietrze pompe sprzegła.
bully
PostWysłany: Wto 8:09, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Co to znaczy sprzeglo wymienione? Kosz zew wew., tarcze, docisk wymieniales? Odkrec korek zobacz na ile sie wychyla docisk jak nacisniesz klamke. Czy rowno wychyla sie z kazdej strony. To noe trudne do zobaczenia. Motul mi akurat nie lezal te mi delikatnieciagnelo sprzeglo na cieplo.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:27, 05 Wrz 2016    Temat postu:

to spróbuj wlać inny....

pozabkowany - o kosz zewnętrzy "zapierają" się tarcze, o wewnętrzny przekładki. wszystko jest jak nowe idealnie gładkie, i tarcze mogą swobodnie pracowac góra dół. ale od strzałów ze sprzęgła i po prostu zmęczeniowo wybijają sie rowki w koszu, na kazdą tarcze rowek na na kazdym "zębie" kosza. no i wtedy na obrotach tarcza sobie tam siedzi, wciskasz sprzegło Very Happy a tarcza zaklinowana sie nie rozsprzęgla

tu masz przykład totalnie zaoranego Very Happy
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1f7edff90f40f4bc
lubie_beczki
PostWysłany: Pon 20:53, 05 Wrz 2016    Temat postu:

w środę bede odpowietrzac jeszcze raz.
Co to znaczy kosz poząbkowany?

Olej wlałem motula transoil
henio12323
PostWysłany: Pon 20:48, 05 Wrz 2016    Temat postu:

albo nie odpowietrzone do konca
albo kosz poząbkowany
albo olej klei tarcze - innej opcji nie widze
lubie_beczki
PostWysłany: Pon 20:39, 05 Wrz 2016    Temat postu:

dzieki panowie, sprzegło juz dawno wymienione i w sumie nie widze róznicy....

mam taki problem bo zauwazyłem ze gdy motor jest odpalony sprzegło wcisniete, bieg wbity to motor i tak powli rusza do przodu, z tego powodu rowniez nie moge normalnie wysprzeglić pierwszego biegu i wrzucić "bieg jałowy". Wskakuje z 1 na 2 i z 2 na 1 a luzu nie ma szans zeby wbic.
Na zgaszonym silniku gdy wbije sobie obojetnie jaki bieg mimo wcisniętej klamki sprzegła i tak nie moge ruszyc ani do przodu/ tylu.

Kupiłem plyn do pompy ori w salonie ktm - magura 100ml i strzkawką uzuplenilem go przez odpowietrznik az do momentu gdy w zbiorniczku na górze nie przelewało sie. Weszlo ok 50ml do ukladu.

ktos wieo co kaman? Twisted Evil

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group