Autor Wiadomość
EXC2502T
PostWysłany: Śro 18:16, 31 Sie 2016    Temat postu:

CO do świecy to być może Panowie byłoby to (oby!). NO bo byłem luknąć i świeca którą mam w sowi kacie to NGK BR8EG, a z tego co patrze w manualach/serwisówkach to powinna być NGK BR8ECM. Myślicie że to będzie to?
Membranki luknę jutro, najpierw wymienię świece na tą którą podają w książkach, jeśli nie będzie różnicy to wtedy zajrzę do membranek.
No chyba że macie jeszcze jakieś pomysły, to proszę o pisanie Smile Trzeba pacjenta wyleczyć no bo teraz to nie jazda ;/

EDIT:
Dziś zakupiłem nową świecę. NGK BR8ECM. Moto lepiej się wkręca, dużo lepiej ciągnie (na prawdę czuć różnice), lecz ten najwyższy zakres obrotów jeszcze według mnie jest do zbadania. Gaźnik wyregulowany, dyzufor szczelny, świeca nowa (jak manual każe). Poniżej link do filmiku, niestety jakość jest jaka jest, i te szumy przeszkadzają, ale może coś tam usłyszycie o co mi chodzi na max obrotach). I powtarzam, sory za szymy i jakość ale nie miałem innej możliwości nagrania.
https://www.youtube.com/watch?v=WFBuPeuXFsU&feature=youtu.be
Zrobiłem też fotki jak wygląda sprawa z zaworem wydechowym. Powiem szczerze że nie mam pojęcia jak to sie reguluje i jak powinno być wyregulowane, dlatego wrzucam fotkę jak to wygląda u mnie.


No i ostatnia sprawa: tłumik.
Poniżej zdjęcie mojej końcówki wydechu. Ewidentnie poprzedni właściciel majstrował przy nim jak tylko mógł, oryginalnie powinien być dużo dłuższy.


Być może właśnie to jest przyczyną tego najwyższego zakresu obrotów co? Czekam na Wasze zdania i opinie.
Pozdrawiam Smile[/url]
bully
PostWysłany: Śro 16:24, 31 Sie 2016    Temat postu:

tak jak kolega wyżej napisal. membrana im większy uszczerbek tym gorzej na obroty wchodzi.
Fourier
PostWysłany: Śro 16:03, 31 Sie 2016    Temat postu:

Do sprawdzenia świeca (ma być taka jak zaleca producent) i listki membrany.
EXC2502T
PostWysłany: Śro 15:32, 31 Sie 2016    Temat postu: Problem z wysokimi obrotami EXC 250 2T

Witam. Moto od kiedy go kupiłem jakby dziwnie pracował na max obrotach. Zdjąłem gaźnik, wyczyściłem, ustawiłem wszystko według serwisówki. Poszedłem zrobić próbę i zonk. Dziwne przerywanie na wysokich obrotach:
gaźnik Keihin
dysze: 162 i 42
ustawienie wysokości przepustnicy: 6 razy wykręcone od maxa
od składu mieszanki odkręcona prawie trzy razy (2,7) bo jak bylo fabrycznie czyli 1,5 obrotu to na wysokich wgl sie dusił
iglica na maxa w dół

Już pomysłów nie mam ;/ Oto filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=J407ikKARo4&feature=youtu.be

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group