Autor Wiadomość
MatiSx125
PostWysłany: Wto 15:48, 06 Wrz 2016    Temat postu:

tłoczek odpada bo na tym pierwszym mankieciuku( oringu) są pęknięcia.
henio12323
PostWysłany: Pon 20:47, 05 Wrz 2016    Temat postu:

tłoczek nie wygląda źle, przemyj pompe w srodku najlepiej odtłuszczaczem, i zobacz pod swiatło czy nie ma w srodku rys
MatiSx125
PostWysłany: Pon 17:32, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Poszło PW



Fotki Tłoczka.
http://imageshack.com/a/img921/6633/xAnUaF.jpg
http://imageshack.com/a/img921/7346/Z7T17X.jpg
http://imageshack.com/a/img924/6598/NpzNIj.jpg
chaamik
PostWysłany: Pon 13:29, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Jak potrzebujesz to leży mi w szafce nówka magura 9.5mm model z klamką niełamiącą pisz może sie dogadamy.
Fourier
PostWysłany: Nie 20:58, 04 Wrz 2016    Temat postu:

Magura... Jeżeli poci się gdzies w okolicach pompy to na 99% tłoczek. Zamiast dolewać juz dawno powinieneś go chociaż umyć ze syfu i ocenić jego stan. Jeżeli cylinder ma złuszczenia, rysy, uszkodzenia to wymiana tłoczka wiele nie da.
KristofSX
PostWysłany: Nie 20:58, 04 Wrz 2016    Temat postu: Re: Problemy ze sprzęgłem.

MatiSx125 napisał:
Siema od kilku tyg mam problemy z pompką sprzęgła Magura 10,5. Od nastu wyjazdów miałem jakieś tam problemy ze sprzęgłem że zawsze do domu wracałem bez. zawsze dolewałem. Zawsze gdzieś on tam spierdzielał. teraz to już jest katastrofa. wyjade z domu wbije 5 biegów i nie ma sprzęgła. Klamka miękka i koniec. nie ma oleju w zbiorniczku. i teraz pytanie do Was. Gdzie mam patrzeć. Pod klamką się poci to ucieka to tłoczkiem? Wymienić tłok? Czy szukać coś na dole?
Czekam na odpowiedzi i pozderki Panowie Wink

pompa do wymiany , mozesz próbowac ratować się reperaturka tłoczka, ale z doświadczenia wychodzi że lepiej od razu kupic nową pompę. (szukaj zamiennika np na olekmoptocykle)
MatiSx125
PostWysłany: Nie 20:43, 04 Wrz 2016    Temat postu: Problemy ze sprzęgłem.

Siema od kilku tyg mam problemy z pompką sprzęgła Magura 10,5. Od nastu wyjazdów miałem jakieś tam problemy ze sprzęgłem że zawsze do domu wracałem bez. zawsze dolewałem. Zawsze gdzieś on tam spierdzielał. teraz to już jest katastrofa. wyjade z domu wbije 5 biegów i nie ma sprzęgła. Klamka miękka i koniec. nie ma oleju w zbiorniczku. i teraz pytanie do Was. Gdzie mam patrzeć. Pod klamką się poci to ucieka to tłoczkiem? Wymienić tłok? Czy szukać coś na dole?
Czekam na odpowiedzi i pozderki Panowie Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group