Autor |
Wiadomość |
czesoi |
Wysłany: Czw 19:00, 15 Wrz 2016 Temat postu: |
|
To silnik mam wykręcony i rozkręcony. Teraz tylko dorobić klucz do kosza sprzęgłowego i czekać na części. |
|
|
Rozkmin |
Wysłany: Pią 13:41, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
W sensie w domu? - uważaj żeby nie zafajdać olejem dywanu
A tak serio to wszystkie zewnętrzne części Duke odkręcisz sam bez problemu (silnika jeszcze nie rozbierałem). Tylko przygotuj się w jakiś sensowny zestaw kluczy bo z moich doświadczeń wynika, że indyjscy inżynierowie za punkt honoru postawili sobie próbę wykorzystania w swoich produktach maksymalnej ilości rodzajów wielkości śrub tak aby broń boże nie dało się tego naprawić standardowym zestawem kluczy.
edit. Zastanów się nad kupnem Gmoli. Ja po dwóch glebach których wynikiem były dwie urwane wajchy hamulca (w sumie ponad 200zł) zainwestowałem w rury. Moto mi leżało 2 razy od ich montażu i wajchy nie ucierpiały. Oczywiście mówimy tu o tzw parkingówkach przy prędkości <5km/h, dzwona na szczęście do tej pory nie uświadczyłem |
|
|
czesoi |
Wysłany: Czw 22:18, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
Czyli za wajchę, uszczelniacze koło 200zł?
Jeszcze dodam pytanie, czy jest opcja wymiany tego w domowych warunkach? |
|
|
Fourier |
|
|
czesoi |
Wysłany: Czw 21:52, 08 Wrz 2016 Temat postu: Duke 125 wajcha zmiany biegów |
|
Hej.
Orientuje się ktoś z forumowiczów, czy jest możliwa wymiana wajchy od biegów, tej wychodzącej z lewej strony silnika?
Po ostatniej przygodzie mam ją przekrzywioną i z simeringu cieknie olej. |
|
|