Autor Wiadomość
Czepek
PostWysłany: Wto 20:35, 08 Lis 2011    Temat postu:

również polecam poczytać jakieś inne fora, nie koniecznie o takich dwusuwach jak romet i wsk.
pozdrawiam,
barek253
PostWysłany: Wto 14:45, 08 Lis 2011    Temat postu:

Czepek napisał:
w 2t to nie ma sensu bo nigdy nie będzie wynik wiarygodny z racji licznej ilości kanałów itp.

co ty mowisz jak nie bedzie wiarygodny?
zastanow sie co piszesz
poczytaj moze sie dowiesz co i jak
pomiary wykonuje sie w 4t jak i 2t


reszte juz wiem pozdr
Czepek
PostWysłany: Wto 7:39, 08 Lis 2011    Temat postu:

Czepek napisał:
w 2t to nie ma sensu bo nigdy nie będzie wynik wiarygodny z racji licznej ilości kanałów itp.


wystarczy czytać.
poza tym w takich moto, nawet jak tlok ma paść za godzinę to kompresja i tak będzie taka sama jak po docieraniu (mniej wiecej)
barek253
PostWysłany: Pon 21:35, 07 Lis 2011    Temat postu:

dlaczego w 2t nie?
Czepek
PostWysłany: Pon 21:19, 07 Lis 2011    Temat postu:

w 2t to nie ma sensu bo nigdy nie będzie wynik wiarygodny z racji licznej ilości kanałów itp.
Tak czy siak pomiar możesz zrobić na zimnym i ciepłym silniku.
barek253
PostWysłany: Pon 20:22, 07 Lis 2011    Temat postu: jak poprawnie wykonac pomiar kompresji?

jak poprawnie wykonac pomiar kompresji?
zimny ,cieply itp.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group