Autor |
Wiadomość |
Czepek |
Wysłany: Wto 20:35, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
również polecam poczytać jakieś inne fora, nie koniecznie o takich dwusuwach jak romet i wsk.
pozdrawiam, |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 14:45, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
Czepek napisał: | w 2t to nie ma sensu bo nigdy nie będzie wynik wiarygodny z racji licznej ilości kanałów itp.
|
co ty mowisz jak nie bedzie wiarygodny?
zastanow sie co piszesz
poczytaj moze sie dowiesz co i jak
pomiary wykonuje sie w 4t jak i 2t
reszte juz wiem pozdr |
|
|
Czepek |
Wysłany: Wto 7:39, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
Czepek napisał: | w 2t to nie ma sensu bo nigdy nie będzie wynik wiarygodny z racji licznej ilości kanałów itp.
|
wystarczy czytać.
poza tym w takich moto, nawet jak tlok ma paść za godzinę to kompresja i tak będzie taka sama jak po docieraniu (mniej wiecej) |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 21:35, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
dlaczego w 2t nie? |
|
|
Czepek |
Wysłany: Pon 21:19, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
w 2t to nie ma sensu bo nigdy nie będzie wynik wiarygodny z racji licznej ilości kanałów itp.
Tak czy siak pomiar możesz zrobić na zimnym i ciepłym silniku. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 20:22, 07 Lis 2011 Temat postu: jak poprawnie wykonac pomiar kompresji? |
|
jak poprawnie wykonac pomiar kompresji?
zimny ,cieply itp. |
|
|