Autor Wiadomość
fxrider
PostWysłany: Czw 14:41, 10 Lis 2011    Temat postu:

PaweloZpy napisał:
Łancuszek ma jeszcze spory zapas... , a chciałem zapytac czy luz na korbie moze miec wpływna nie równa prace silnika i problemy z wolnymi obrotami ?


Takimi drobiazgami to będziesz mógł się zająć już po wymianie korbowodu.
Jest spora szansa, że tłok też już będzie do wymiany. Rozbierając to wszystko warto profilaktycznie zawory dotrzeć i dać nowe uszczelniacze.
No i nie zapomnij, że po zmianie korbowodu trzeba wał dystansować.
PaweloZpy
PostWysłany: Czw 13:32, 10 Lis 2011    Temat postu:

Łancuszek ma jeszcze spory zapas... , a chciałem zapytac czy luz na korbie moze miec wpływna nie równa prace silnika i problemy z wolnymi obrotami ?
Karambol
PostWysłany: Czw 9:47, 10 Lis 2011    Temat postu:

i łańcuszek rozrządu, kiedy jest juz mocno wyciągnięty strasznie hałasuje.
henio12323
PostWysłany: Śro 23:17, 09 Lis 2011    Temat postu:

obczaj sprzęgło Very Happy najszybciej sprawdzic, i zawsze to jedna rzecz wykluczona.
PaweloZpy
PostWysłany: Śro 22:59, 09 Lis 2011    Temat postu: Słychać korbe %

Jak w temacie wyzej , rok temu stałem sie posiadaczem KTM 620 96rok . Od poczatku chodził bez problemów do dzis . Na forum i ze słuchu wnioskuje ze słychac na maxa korbre . Jak mam do tego podejsc , prosze o jakies warianty ? porady . Fakt ze szumi w silniku to oprócz korby na co warto zwrócic uwage zeby zaraz znowu nie rozbierac A-MTK

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group