Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 20:01, 08 Paź 2016    Temat postu:

ostatnio gadałem o 17stkach to podobno dopiero od miesiąca sie zrobiło luźniej z zamówieniami i dopiero "smiertelnicy" mogą łatwo i szybko kupic, wczesniej trzeba było sie " bić" o kazdą sztuke zwłaszcza bardziej chodliwą



a co do 4T - kazde 4T jest wrażliwe na słabe pompy. zwłaszcza nowe konstrukcje gdzie jest mało oleju, częsci są coraz lepiej spasowane - to wszystko wymaga lepszych olei, i częstszych wymiar, jak sie niego nie zaniedba to bedzie jeździło jak trzeba. kup np uzywany wałek rozrządu do RFSa Very Happy loteria praktycznie a to jako pierwsze leci jak spada smarowanie
Fourier
PostWysłany: Sob 17:59, 08 Paź 2016    Temat postu:

EXC - silnik nie jest aż tak wyżyłowany jak w crossówkach, 2015 - to jest jeszcze ten "stary silnik".
pawel
PostWysłany: Sob 16:27, 08 Paź 2016    Temat postu:

Fourier napisał:


Raczej jak w każdym nowym 4t Wink Czasy że 4t były pancerne, idiotoodporne i wytrzymywały długo bez remontu minęły. Znajomi, którzy mają nowe KXFy 250 przy amatorskiej jeździe na torze wymieniają tłoki max co 30 godzin (przeważnie po 20 juz słychać że dzwoni).

Gdzie jak w każdym nowym 4t.. kolega ma teraz w warsztacie exc 350 2015 , po 160 mth od nowości do wymiany profilaktycznie tylko tłok i łańcuszek.. tłok by nawet jeszcze trochę pojeździł.. zaworów ani razu od nowości nie trzeba było regulować Wink A moto serwisowane i używanie normalnie , ale też bez katowania do odcięcia w błocie ..

O kawasaki kxf 250 to słyszałem że sypało się już od wypuszczenia pierwszych modeli w 2004 Laughing
Fourier
PostWysłany: Sob 13:56, 08 Paź 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
czyli jak w kazdym 4T Very Happy


Raczej jak w każdym nowym 4t Wink Czasy że 4t były pancerne, idiotoodporne i wytrzymywały długo bez remontu minęły. Znajomi, którzy mają nowe KXFy 250 przy amatorskiej jeździe na torze wymieniają tłoki max co 30 godzin (przeważnie po 20 juz słychać że dzwoni).

Co do nowych "EXC" to najlepiej pytać jakiś zawodników, którzy tym jeżdżą i mają jakieś doświadczenie. Ewentualnie szukać po amerykańskich forach bo u nas w kraju będą popularniejsze dopiero za 2-3 lata.
barek253
PostWysłany: Sob 12:20, 08 Paź 2016    Temat postu:

gdzie mozna spr czy byly jakies akcje serwisowe na te 125 150 2017?
albo gdzie obecnie najszybciej sa jakies info na temat wad?
henio12323
PostWysłany: Sob 11:36, 08 Paź 2016    Temat postu:

czyli jak w kazdym 4T Very Happy
Fourier
PostWysłany: Sob 10:59, 08 Paź 2016    Temat postu:

Nie - możesz jedynie zrobić 150 z 125. Z części silnikowych prawie wszystko jest inne względem poprzednich roczników.
Z ciekawostek - widziałem nowy silnik z SXF 250 w cześciach - rozleciała się m.in. skrzynia. Znajomi z warsztatu komentowali że dosyć dziwna konstrukcja silnika bo części, które potrzebują ciągłego smarowania są dane dosyć wysoko i nie są cały czas w kąpieli. Jeżeli coś zacznie dziać się z pompą oleju to jest katastrofa.
barek253
PostWysłany: Sob 8:45, 08 Paź 2016    Temat postu:

niestety Sad
do 17 nie spasi inne silniki
henio12323
PostWysłany: Sob 8:27, 08 Paź 2016    Temat postu:

a orientuje sie ktos czy do takiej 125 da sie załozyc zestaw żeby zrobic 200 exc ? ( do 125 exc )
barek253
PostWysłany: Sob 8:25, 08 Paź 2016    Temat postu:

no tak o pekajacych karterach slyszalem ale to bylo na poczatku roocznikow 16 w sx
teraz podobno inaczej osadzaja tam lozysko i git
o skrzyni nic nie wiem
trzeba poczytac
Fourier
PostWysłany: Pią 23:37, 07 Paź 2016    Temat postu:

Znajomy, który ma warsztat (firma przez jednych lubiana, przez drugich znienawidzona) gada że... bez porównania ze starszymi rocznikami - 125 bez przeróbek idzie jak stara 150 (mowa o wersjach SX, myślę że z EXC/XCW będzie podobnie). "Ale to zapierdala...". Dużo mocniejszy dół, reszta też poprawione. Ale... nie ma róży bez kolców - (przynajmniej w SX rocznik 2016) sypie się - skrzynia (tryba, wodziki i automat), pękają kartery w miejscach osadzenia łożysk wału. Niestety nie mam informacji odnośnie silników 2017. Zawieszenie - podobno w końcu chodzi tak jak ma (wg. mnie WP to było jedno z najgorszych seryjnych zawieszeń).
barek253
PostWysłany: Pią 18:50, 07 Paź 2016    Temat postu: setka 2017

testowal ktos z was lub mial okazje polatac 125 lub 150 xcw 2017?
jak to sie spisuje?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group