Autor Wiadomość
mariantofana
PostWysłany: Czw 16:43, 17 Lis 2011    Temat postu:

Witam, tu są zdjęcia mojej YZ 426F

http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=vthread&forum=11&topic=13213
mariantofana
PostWysłany: Śro 22:27, 16 Lis 2011    Temat postu:

Zapraszam na gg pod numer 9 5 6 8 1 3 1 bądź pod adres e-mail: mariantofana[małpa]gmail.com
proszę zaoferować jakąś sumę i możemy o tym porozmawiaćSmile
pozDRawiam seRdecznie:)
MT
grzebycki
PostWysłany: Śro 20:32, 16 Lis 2011    Temat postu:

cena podlega negocjacji?
mariantofana
PostWysłany: Pon 18:12, 14 Lis 2011    Temat postu: [SPRZEDAM] lub [ZAMIENIĘ] YZ 426F na LC4

Cześć wszystkim!

Niestety muszę sprzedać moją niunię. Szkoda mi jej bo dużo serca włożyłem w jej remont, że o kosztach nie wspomnę...
Jakiś czas temu pisałem o sytuacji ze strażą leśną i policją i to jest powodem sprzedaży. Po lasach w naszej okolicy jeździć się nie da bo straż leśna jest bezlitosna, ma nawet zdjęcia większości motocykli w tym właśnie mojego. Jazda po torze MX do gustu mi nie przypadła i postanowiłem się już tym motocyklem dalej nie zajmować tylko zakupić KTM LC4 powyżej rocznika 98' z papierami i zarejestrowany w Polsce.
CO JEST ZROBIONE:
nowy tłok (Wossner)
nowy korowód (Vesrah)
komplet nowych zaworów marki Kibblewhite
nowe sprężyny zaworowe wraz z zawleczkami i talerzykami
nowy łańcuszek rozrządu (DID)
nowy wirnik pompy oleju (rzadko kto o tym pamięta a to podstawa bo niskie cienienie smarowania albo jego brak= śmierć korbowodu albo nawet całego silnika)
komplet nowych uszczelek (w tym wymiana uszczelniaczy zaworowych i dotarcie nowych zaworów)
komplet nowych łożysk, tulejek oraz uszczelniaczy tylnego zawieszenia zarówno te od wahacza jak i te od przegubu pro-link'a (wszystko marki Prox)
wymienione wszystkie łożyska i simmeringi w silniku.
Nie wszystkie rachunki udało mi się zachować ale posiadam opakowania od większości zamontowanych części oraz stare do wglądu. Korbowód wymieniałem u naszego forumowego kolegi bigcarp
Dodatkowo zamontowałem komplet przewodów hamulcowych w stalowym oplocie.
Do silnika lałem tylko i wyłącznie w pełni syntetyczny olej, wymieniałem go co 4-5 zbiorników paliwa.
CO JEST DO ZROBIENIA:
w przyszłości możnaby wymienić łożyska w kołach jednak nie jest to jakaś paląca sprawa bo luzów w kołach nie ma.
Padł piąty bieg. Dość częsta usterka w tych motocyklach. Zakupiłem do niego drugą skrzynię i odłożyłem do pudełka bo ta przygoda z leśnikami troszkę mnie zniechęciła do dalszego dłubania.
Motocykl chcę sprzedać jako uszkodzony. Jednak jeżeli znajdę trochę czasu to rozbiorę silnik na atomy i wymienię tę skrzynię wtedy sprzedam go jako sprawny z ceną nieco wyższą o jakieś 500-600zł.
Do motocykla za stówkę dorzucam nowiutki zestaw płytek zaworowych PROX.
Jutro zrobię zdjęcia
Ewentualnie zamienię za KTM LC4 640 z zarejestrowany w Polsce ewentualnie z papierami do rejestracji.
Możliwa dopłata z mojej strony
Cena motocykla: 6800zł
pozDRo

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group