Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Pon 17:11, 24 Paź 2016    Temat postu:

klin na wale sprawdzałeś?
może masz uszkodzony moduł
matiii63
PostWysłany: Pon 16:44, 24 Paź 2016    Temat postu:

Można ustawić ponad i poniżej znaków (prawo lewo)
trascy
PostWysłany: Pon 7:30, 24 Paź 2016    Temat postu:

to ustawienie zapłonu ponad wyznaczmiki dało rade ?
matiii63
PostWysłany: Nie 20:25, 23 Paź 2016    Temat postu:

Zapłon ustawiony maksymalnie na prawo daleko od kresek. Dopiero w tym ustawieniu odżył, ale nie do końca- moment w którym dostawał kopa i szedł jak powinien przesunął się w całkiem górne partie obrotowe. Jaka powinna być szczelina w impulsatorze?
hacker33
PostWysłany: Sob 17:03, 22 Paź 2016    Temat postu:

Stary manual w rękę i sprawdzasz na której kresce ma być twój zapłon.
Sprawdź też czystość i szczelinę w impulsatorze.
matiii63
PostWysłany: Pią 18:28, 21 Paź 2016    Temat postu:

Przestawiłem z 2 kresek po lewej na tą po prawej. Różnica jest ale to jakby 70% pełnej mocy. Zna może ktoś przyspieszenie zapłonu w tych ktmach? Tym znakom w xx letnim motorze to już nie jestem przekonany ufać https://naforum.zapodaj.net/8f1bc43e29e4.jpg.html
amek721
PostWysłany: Pią 11:47, 21 Paź 2016    Temat postu:

W setach magneto jest suche
hacker33
PostWysłany: Pią 11:41, 21 Paź 2016    Temat postu:

przez uszczelniacze wału dostaje się lewy olej
a lewe powietrze to na gumie od gaźnika.
trascy
PostWysłany: Czw 21:31, 20 Paź 2016    Temat postu:

tam powinny byc 2 znaczki ? jedna kreska i dwie, tam fabryka daje mozliwosc przestawienia zapłonu ponad kreski w obie strony ?
matiii63
PostWysłany: Czw 21:23, 20 Paź 2016    Temat postu:

Ustawione na znaki tak jak było wcześniej
żółf
PostWysłany: Czw 20:39, 20 Paź 2016    Temat postu:

A znaki na zapłonie sprawdzałeś, czy się pokrywają?
matiii63
PostWysłany: Czw 19:40, 20 Paź 2016    Temat postu:

Myślałem że lewe powietrze, wymieniłem uszczelniacz od magneta ale bez zmian. Na wale myślę że to będzie tak minimalna różnica że ciężko będzie zauważyć czy jest jakieś przesunięcie. Niestety nie pomyślałem o takiej możliwości przed montażem.
hacker33
PostWysłany: Czw 19:22, 20 Paź 2016    Temat postu:

Lewe powietrze?
żółf
PostWysłany: Czw 19:13, 20 Paź 2016    Temat postu: Re: KTM EXC 125 2003 brak mocy po wymianie wału

matiii63 napisał:
Witam
Podczas pewnego wyjazdu w teren motor się posypał. Urwało wał od strony magneta. Silnik wyciągnięty, nowe łożyska, wal. Złożone założone i brak mocy. Zawór wydechowy chodzi, w gaźniku zmienienie dyszy nic nie pomogło. Silnik wrzeszczy a nic nie jedzie. Na wysokich obrotach przerywa, strzela w tlumik.
Dodam iż nowy wal posiadał wypełniacze a stary popsuty nie. Może nowy wal miał przesunięte miejsce na klin magneta?


To skoro masz takie podejrzenia, to czemu tego nie sprawdzisz?
Tłok był wymieniany? Może brak kompresji?
matiii63
PostWysłany: Czw 19:07, 20 Paź 2016    Temat postu: KTM EXC 125 2003 brak mocy po wymianie wału

Witam
Podczas pewnego wyjazdu w teren motor się posypał. Urwało wał od strony magneta. Silnik wyciągnięty, nowe łożyska, wal. Złożone założone i brak mocy. Zawór wydechowy chodzi, w gaźniku zmienienie dyszy nic nie pomogło. Silnik wrzeszczy a nic nie jedzie. Na wysokich obrotach przerywa, strzela w tlumik.
Dodam iż nowy wal posiadał wypełniacze a stary popsuty nie. Może nowy wal miał przesunięte miejsce na klin magneta?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group