Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Pon 17:11, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
klin na wale sprawdzałeś?
może masz uszkodzony moduł |
|
|
matiii63 |
Wysłany: Pon 16:44, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
Można ustawić ponad i poniżej znaków (prawo lewo) |
|
|
trascy |
Wysłany: Pon 7:30, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
to ustawienie zapłonu ponad wyznaczmiki dało rade ? |
|
|
matiii63 |
Wysłany: Nie 20:25, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
Zapłon ustawiony maksymalnie na prawo daleko od kresek. Dopiero w tym ustawieniu odżył, ale nie do końca- moment w którym dostawał kopa i szedł jak powinien przesunął się w całkiem górne partie obrotowe. Jaka powinna być szczelina w impulsatorze? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 17:03, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
Stary manual w rękę i sprawdzasz na której kresce ma być twój zapłon.
Sprawdź też czystość i szczelinę w impulsatorze. |
|
|
matiii63 |
Wysłany: Pią 18:28, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
Przestawiłem z 2 kresek po lewej na tą po prawej. Różnica jest ale to jakby 70% pełnej mocy. Zna może ktoś przyspieszenie zapłonu w tych ktmach? Tym znakom w xx letnim motorze to już nie jestem przekonany ufać https://naforum.zapodaj.net/8f1bc43e29e4.jpg.html |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 11:47, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
W setach magneto jest suche |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 11:41, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
przez uszczelniacze wału dostaje się lewy olej
a lewe powietrze to na gumie od gaźnika. |
|
|
trascy |
Wysłany: Czw 21:31, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
tam powinny byc 2 znaczki ? jedna kreska i dwie, tam fabryka daje mozliwosc przestawienia zapłonu ponad kreski w obie strony ? |
|
|
matiii63 |
Wysłany: Czw 21:23, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
Ustawione na znaki tak jak było wcześniej |
|
|
żółf |
Wysłany: Czw 20:39, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
A znaki na zapłonie sprawdzałeś, czy się pokrywają? |
|
|
matiii63 |
Wysłany: Czw 19:40, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
Myślałem że lewe powietrze, wymieniłem uszczelniacz od magneta ale bez zmian. Na wale myślę że to będzie tak minimalna różnica że ciężko będzie zauważyć czy jest jakieś przesunięcie. Niestety nie pomyślałem o takiej możliwości przed montażem. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 19:22, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
Lewe powietrze? |
|
|
żółf |
Wysłany: Czw 19:13, 20 Paź 2016 Temat postu: Re: KTM EXC 125 2003 brak mocy po wymianie wału |
|
matiii63 napisał: | Witam
Podczas pewnego wyjazdu w teren motor się posypał. Urwało wał od strony magneta. Silnik wyciągnięty, nowe łożyska, wal. Złożone założone i brak mocy. Zawór wydechowy chodzi, w gaźniku zmienienie dyszy nic nie pomogło. Silnik wrzeszczy a nic nie jedzie. Na wysokich obrotach przerywa, strzela w tlumik.
Dodam iż nowy wal posiadał wypełniacze a stary popsuty nie. Może nowy wal miał przesunięte miejsce na klin magneta? |
To skoro masz takie podejrzenia, to czemu tego nie sprawdzisz?
Tłok był wymieniany? Może brak kompresji? |
|
|
matiii63 |
Wysłany: Czw 19:07, 20 Paź 2016 Temat postu: KTM EXC 125 2003 brak mocy po wymianie wału |
|
Witam
Podczas pewnego wyjazdu w teren motor się posypał. Urwało wał od strony magneta. Silnik wyciągnięty, nowe łożyska, wal. Złożone założone i brak mocy. Zawór wydechowy chodzi, w gaźniku zmienienie dyszy nic nie pomogło. Silnik wrzeszczy a nic nie jedzie. Na wysokich obrotach przerywa, strzela w tlumik.
Dodam iż nowy wal posiadał wypełniacze a stary popsuty nie. Może nowy wal miał przesunięte miejsce na klin magneta? |
|
|