Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Wto 15:35, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
Jeżeli wiesz, że wyjeżdżasz na bardzo długo to obowiązkowo należy spuścić paliwo z gaźnika. |
|
|
krzys1993 |
Wysłany: Pon 15:30, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
dziś chciałem jeszcze spróbować odpalić ( a nóż się uda) i niestety. na początku było zupełnie głucho tylko kopka chodziła. zacząłem sterować śrubą od regulacji wolnych obrotów i już było lepiej, coś zaczeło szumieć i było czuć spaline. za którymś przekręceniem i kopnięciem motor zaryczał ale od zaraz zgasł. później już się nic nie wydarzyło. możliwe że skończy się tylko na wyczyszczeniu i regulowaniu gaźnika?
dodam jeszcze żę wyjeżdżam i motor znów będzie stał 3 tygodnie nie używany. |
|
|
żółf |
Wysłany: Nie 21:52, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
Ja bym zaczął od serwisówki i przeczytania działu troubleshooting i wyeliminowania krok po kroku możliwych przyczyn, ale co ja tam się znam, a ci z KTMa co te serwisówki piszą, to już w ogóle dyletanci |
|
|
krzys1993 |
Wysłany: Nie 20:33, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
czyli najlepiej zacząć od wyczyszczenia gaźnika? |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 20:38, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
krzys1993 napisał: | Witam. podłącze się tutaj żeby nie zakładać nowego tematu, a też mam problem z odpaleniem.
A problem jest następujący: motor stał nieużywany 3 tygodnie, po tym czasie odpaliłem go przejechałem kawałek, później znów stał tydzień nieodpalany. Przedwczoraj znowu go uruchomiłem i zaczęły się problemy. Najpierw miałem problem z odpaleniem tzn nie udało się odrazu, musiałem go troche pokopać. W końcu odpalił ale bardzo nierównomiernie chodził nawet po rozgrzaniu. Ciężko było ustawić mu obroty. Dziś znów postanowiłem go odpalić ale po odpaleniu chwile pochodził po czym zgasł i już nie daje żadnych oznak.
Motor Ktm exc 4t 250 z 2005 r. |
W kryształowej kuli widzę gaźnik, ale bardzo niewyraźnie, co może oznaczać również problemy z zapłonem albo rozrządem. Widzę też mechanika, ale do niego nie idź, bo tylko cyganka prawdę Ci powie |
|
|
krzys1993 |
Wysłany: Sob 15:06, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
Witam. podłącze się tutaj żeby nie zakładać nowego tematu, a też mam problem z odpaleniem.
A problem jest następujący: motor stał nieużywany 3 tygodnie, po tym czasie odpaliłem go przejechałem kawałek, później znów stał tydzień nieodpalany. Przedwczoraj znowu go uruchomiłem i zaczęły się problemy. Najpierw miałem problem z odpaleniem tzn nie udało się odrazu, musiałem go troche pokopać. W końcu odpalił ale bardzo nierównomiernie chodził nawet po rozgrzaniu. Ciężko było ustawić mu obroty. Dziś znów postanowiłem go odpalić ale po odpaleniu chwile pochodził po czym zgasł i już nie daje żadnych oznak.
Motor Ktm exc 4t 250 z 2005 r. |
|
|
martin75 |
Wysłany: Nie 19:17, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
już wszystko OK. Iskra była. oczyszczony układ paliwowy i odpalił z pierwszego
Pozdro dla fanów KTM! |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 7:55, 28 Paź 2016 Temat postu: |
|
Też obstawiam układ paliwowy i wyparowane paliwo. |
|
|
żółf |
Wysłany: Śro 8:58, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
martin75 napisał: | Dzięki za wskazówki:) W niedzielę powalczę i napiszę ... |
Warto sprawdzić czy wtryskiwacz podaje paliwo, bo jak stał w ogrzewanym to paliwko mogło wyparować i osady przytkały dyszę. Ogólnie po postoju to najczęściej układ paliwowy szwankuje |
|
|
martin75 |
Wysłany: Śro 8:49, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
Dzięki za wskazówki:) W niedzielę powalczę i napiszę ... |
|
|
lionix |
Wysłany: Wto 17:58, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
strzelam ze problem z paliwem. Zajebany filtr lub pompa. |
|
|
robertaz |
Wysłany: Wto 17:01, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
Pompa paliwa pracuje? może wtyczka pod siedzeniem wyciągnięta? |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Wto 14:31, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
A masz iskrę w ogóle ? |
|
|
martin75 |
Wysłany: Wto 13:40, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
czy jest w nim immobilizer? |
|
|
martin75 |
Wysłany: Wto 13:35, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
OK dzięki za info. odpowiadając:
1) jest świeże paliwo dolałem, stał na końcówce
2) świeca sprawdzę czy jest mokra
3) filtr powietrza jest nasączony
4) oczywiscie wymienię olej w silniku
Stał w ogrzewanym garażu
Wg instrukcji bezpiecznik 1 i 2 sprawny... |
|
|