Autor |
Wiadomość |
Thomas471 |
Wysłany: Nie 16:49, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
Zamówiłem komplet naprawczy pompy o zobaczymy. Ciśnienie wytworzyć się da ale po 10 minutach klamka jest miękka |
|
|
KristofSX |
|
|
Thomas471 |
Wysłany: Nie 15:52, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
Zdjęcia są w poście wyżej wrzucone zamówić komplet naprawczy i jak nie pompa to wysprzęglik bo więcej opcji chyba nie ma |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 15:22, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
daj zdjęcia jak wygląda wysprzęglik w środku,
ja bym stawiał na padniętą pompę na górze. |
|
|
Thomas471 |
Wysłany: Nie 13:03, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
sprawa wygląda tak, że zrobiłem to i dalej jest problem a mianowicie jak odpowietrze jest sprzęgło ale na 10 minut potem klamka miękka. I na dodatek sprzęgło ślizga ciągle podczas jazdy nie da się jeździć. Gdzie kupię wysprzęglik ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 9:08, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
ja u siebie polerowałem dremelem, pasta plus filc. papierem wodnym to jak juz by byly wyczuwalne palcem nierównosci i wtedy papier od 2000 bo jak sie za mocno porysuje to bedzie duzy ubytek materiału. |
|
|
Thomas471 |
Wysłany: Śro 7:11, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
No to teraz pytanie czym to spolerować ? Papier wodny? Jakaś pasta polerska i szmatka? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:50, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
Wystarczy plyn czesto przepompowac na zmieniam plyny z 5x w roku i potem jak rozbieram to grama syfu nie ma i nic nie wytarte.
Co do problemu tak jak kolega napisal dac grubszy oring a wysprzeglik spoleruj i powinno dzialac |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 17:37, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
Od siebie mogę Ci powiedzieć żebyś chociaż raz w roku wymieniał płyn/olej w układzie i przy okazji otwierał wysprzęglik. Roboty z tym nie ma dużo a na dnie jest taki syf że... sam już wiesz o co chodzi |
|
|
Thomas471 |
Wysłany: Wto 16:15, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
Dzięki wielkie Panowie zrobię tak jak mówicie pochwały dla was lecą☺ |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 13:26, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
To akurat jest raczej wytarcie od syfu a nie złuszczenie (łuszczą się przeważnie pompy magury - metal odchodzi całymi płatkami) |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Wto 13:21, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
zakladasz ten oring naprawczy o wiekszych wymiarach (23.00 X 2.00 mm) i powinien trzymac cisnienie |
|
|
Thomas471 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:30, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
dokladnie, wymienic na taką z odpowietrznikiem srube. albo nawet - mozna odpowietrzac popuszczajac srube, i tez spokojnie da sie odpowietrzyc. akurat sprzeglo praktycznie samo sie odpowietrzy jak ktos ma cierpliwosc to moze i bez zadnego odpowietrznika odpowietrzyc.
mozna tez wciskac tloczek ( poleca babelki) i czekac az sprezynka go wypchnie i zassie nowego plynu,i znowu wciskac itd itd az sie odpowietrzy
co ja bym zrobil '? wyjal odpowietrznik wkrecil w jakies imadlo w pozycji pracy czyli w polowie mniej wiecej, wcisnąc klamke lekko i trzymal, jak sie zapada to obserwowac czy jest wyciek czy po prostu oring nie trzyma. jak nie trzyma oring w pompie to rozbierz, wymyj dokladnie rozpuszczalnikiem pompe i zobacz czy nie masz rys, jak masz rysy to zestaw nic nie da |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 19:11, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
Jest jeszcze opcja wymienić śrubę od przewodu na taką z odpowietrznikiem.
|
|
|