Autor |
Wiadomość |
marek1234 |
Wysłany: Pią 12:45, 25 Lis 2016 Temat postu: |
|
Zabrałem się za ten problem z olejem i jak pisał ciernik na 99% to ten simmering po wyciągnięciu okazał się stwardniały i cały posiada pęknięcia więc po wymianie powinno być ok.
Simmering wału też mam kupiony w razie czego wymienię simmera i zdam relacje.
Pozdrawiam |
|
|
marek1234 |
Wysłany: Śro 9:24, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
Co racja to racja, tak czy siak trza będzie zaglądnąć do środka. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:08, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
marek - najlepiej wychodzi oryginal, ostatecznie moze wyjsc najtaniej... co do przypadku o ktorym napisales - moze i cos im w fabrycen ie wyszlo a moze ktos cos zle poskladal.... nie ma co sie tym na pewno sugerowac... bo jakby tak wossnery padaly co drugie moto w pl bylo by niesprawne |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 9:03, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
Ok zobaczymy bo na stronie ktm'a nie mogę znaleźć rozmiaru tego simmeringa. A co do simmeringa to firmy CORTECO mogą być ? |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 23:13, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
Poczekaj z tym siemeringiem na wale. Najpierw sprawdź siemer walu w pokrywie sprzegla - ten od smarowania korby.
Siemer na wale od strony skrzyni korbowej to jak w silniku przybywa. Jak ubywa to albo ten w pokrywie albo ostatecznie ten w pokrywie pompy oleju pod koszem sprzeglowym.
I napisz jak zrobisz. |
|
|
marek1234 |
Wysłany: Pon 10:23, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
Wymienie simmering i zobaczymy co wyjdzie. Ale myśle też korbe i tłok nowy itp.
Tak na przyszłość jakiej firmy korba i tłok poza org. ?
Gdzieś czytałem, że ktoś zamontował tłok wossnera i dali do tłoka zły pierścień olejowy i po kilku mth brał olej a korbe niby po org. to proxa hmm :/ |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 10:11, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
Uszczelniacz wału po stronie sprzęgła do wymiany. Pozatym przy takim przebiegu przydałaby się inspekcja całego silnika. |
|
|
marek1234 |
Wysłany: Pon 10:09, 31 Paź 2016 Temat postu: exc 450 11' ubywa olej silnikowy w skrzyni podnosi sie stan |
|
Cześć
Jak w temacie znika olej co wyjazd muszę dolewać.
Stan w skrzyni sie podnosi, raz podczas kontroli aż dosłownie pluną z otworka kontrolnego, nieraz lekko dymnie przy dodaniu gazu ale na czarno a nie błękit. Moto było spr. z włoch i nie wiadomo kiedy co było robione.
Mam w planach na zime góre zrzucić zobaczyć co siedzi. Według ktm'owskiego licznika ma ok 413 mtg. Myślę spróbować wymienić uszczelniacz wału od sprzęgła.
Ktoś miał podobnie?
Pozdrawiam |
|
|