Autor |
Wiadomość |
zwirek03 |
Wysłany: Śro 9:55, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
Mam właśnie taki 450 z 2008 roku 187 mth ze Skandynawii za rozsądną kwotę |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 8:44, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
u nas sporo jeździ/ło tymi modelami i nie przypominam sobie żeby ktoś narzekał, nie jestem pewien ale kolega chyba ma taki na zbyciu w dobrych $$$ (pewne moto), mogę podpytać |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:55, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
tak miały wady fabryczne - słabe napinacze, tłoki puszczały olej. ukręcał sie simmering na wale
teraz tak - kupujesz napin acz za 500 zł i zapominasz o nim do konca zycia
znajdx mi moto na oryginalnym tłoku
uszczelniacz kup oryginalny, i wklej na klej do osadzania uszczelniaczy i łozysk
problem solved.... za 500 zł masz wyeliminowane problemy fabryczne. i masz moto które sie prowadzi duzo lepiej... nie wspominajac o silniku ( charakterystyce) co do przeróbek - dodam że coraz częsciej juz te elementy są powymieniane i porobione jak trzeba. ( a i jeszcze w razie co oryginalny napinacz który spokojnie na 200 godzin wystarcza kosztuje około 200 zł wiec tez bez tragedii ) |
|
|
Dziku |
|
|
konrad95 |
Wysłany: Wto 12:59, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
No właśnie z tego co słyszałem to pierwsze wydania silników KTM'a po 2007(4t) są trochę awaryjne i poprawili to w dalszych rocznikach,jednak na moto z 2010roku nie mogę sobie pozwolić ,wiec celuje na RFS'a bo podobno jest całkiem odporny.Proszę mnie poprawić jeżeli nie mam racji. |
|
|
sorek |
Wysłany: Wto 9:49, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
konrad95 napisał: | Dzień dobry
Wiec jestem zainteresowany zakupem exc 450 z 2003 roku |
mój kolega ma EXC 450 z 2003 lub 2004 r i gadał ostatnio że będzie zmieniał moto i jego będzie do sprzedania . Moto z polskiego salonu i od nowości była wśród znajomych . Zarejestrowany i bez druciarstwa |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 8:57, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
ja bym nigdy nie dał 14 tysiecy za RFSa... kup nowszy model za podobna kase - bedziesz bardziej zadowolony. nowsze maja lepsze zawieszenia, duzo lepiej sie prowadza. silniki też duuuzo lepsze jak chodzi o sama jazde. a jak bedziesz dbał to nic nie strzeli |
|
|
Dziku |
|
|
konrad95 |
Wysłany: Pon 23:58, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
Dzień dobry
Skorzystam z aktualnego wątku i nie będę zaśmiecał forum nowym tematem.
Wiec jestem zainteresowany zakupem exc 450 z 2003 roku i pytanie kieruje do was,czy warto patrzeć na ta aukcje,a może lepiej poszukać czegoś nowszego i ewentualnie wyremontować?
Moto z 2003 roku to już trochę stara maszyna imo, wiec bardzo jestem ciekaw waszych opinii.
Poniżej podaje link do aukcji.Link podaje bez www,ponieważ jestem tutaj nowy i nie mogę podawać linków.
otomoto.pl/oferta/ktm-exc-450-zarejestrowany-w-idealnym-stanie-nie-sx-f-rmz-wr-crf-525-ID6yARgl.html#xtor=SEC-8 |
|
|
Dziku |
Wysłany: Sob 21:44, 12 Lis 2016 Temat postu: |
|
Ten z postów Qh_? On ma jakiś młody rocznik, jak nie od niego to poka poka ten post
Anonymous napisał: | wyglądał na wart tej kasy, co poniekąd się potwierdziło bo poszedł szybko. |
Stał około tygodnia, widywałem akcje, gdzie moto stało 30 minut, albo koleś dojechał do sprzedającego o 1 w nocy , latarką poświecił i kupił. Kto wie, gdybym był w Polsce, to nawet bym pojechał, może i bym nawet kupił. Tyle, że mam na chacie cylinder od 450 z tłokiem, chłodnice i parę innych rzeczy do RFS-a. Bez tego nie da rady, bo ewentualny remont kapitalny (taki jaki tylko uznaję) będzie nie opłacalny, nie zdziwię się, jak to moto wypłynie na wiosnę połatane z nową okleiną. Anonymous napisał: |
W tym motocyklu nie ma ciepłego ssania, jesttylko zwykle. |
Czy możesz napisać, do czego służy ten czerwony wihajster widoczny obok zimnego ssania? -> https://www.youtube.com/watch?v=_69lBkiTYJ0 |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 8:43, 10 Lis 2016 Temat postu: |
|
Na forum suzuki dr ktoś kupił na dniach 525 i pisze o ciekawych problemach pasujących do tego wyżej.
Ukręcone oba gwinty od spuszczania oleju i filtra oleju itp. |
|
|
l.e.s.t.e.r |
Wysłany: Śro 19:17, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
Mój kumpel zwozi motory z Włoch. Te tanie są wszystkie do roboty - dlatego są tanie.
Plus jest taki ze mie ma w tych motorach patentów typowych dla na szego kraju.. |
|
|
Kamys |
Wysłany: Śro 17:24, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
StianEXC napisał: | Popieram Przyma, skup sie lepiej na EXC |
I tego się trzymam.
Mam kawę klr 600 i nie chcę już tego więcej.
Bedę szukał EXC tak na spokojnie, nie spieszy mi się-nic na siłę.
A co myślicie o przyciągnięciu moto z włoch?
Na moto.it patrzyłem to niektóre po 5000 przebiegu za 10000+ transport
Aż się świecą na fotkach |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 8:05, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
Dziku szkoda bić pianę, tez nie pisałem że to jakaś igła, po prostu wyglądał na wart tej kasy, co poniekąd się potwierdziło bo poszedł szybko. Kiedys, 4-5lat temu jak jeździliśmy na rfsach to dało się kupić za 7-8 sprzęt z kwitem który służył parę sezonów i nic specjalnego się nie naprawialo, zwykły serwis. Teraz motorki są starsze i zjechane a za byle grata chcą 10-12k, bez sensu sensu.
W tym motocyklu nie ma ciepłego ssania, jesttylko zwykle.
Pzdr |
|
|
StianEXC |
Wysłany: Pon 0:15, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
Popieram Przyma, skup sie lepiej na EXC |
|
|