Autor Wiadomość
zwirek03
PostWysłany: Śro 9:55, 16 Lis 2016    Temat postu:

Mam właśnie taki 450 z 2008 roku 187 mth ze Skandynawii za rozsądną kwotę Very Happy
te300
PostWysłany: Śro 8:44, 16 Lis 2016    Temat postu:

u nas sporo jeździ/ło tymi modelami i nie przypominam sobie żeby ktoś narzekał, nie jestem pewien ale kolega chyba ma taki na zbyciu w dobrych $$$ (pewne moto), mogę podpytać
henio12323
PostWysłany: Wto 22:55, 15 Lis 2016    Temat postu:

tak miały wady fabryczne - słabe napinacze, tłoki puszczały olej. ukręcał sie simmering na wale

teraz tak - kupujesz napin acz za 500 zł i zapominasz o nim do konca zycia

znajdx mi moto na oryginalnym tłoku

uszczelniacz kup oryginalny, i wklej na klej do osadzania uszczelniaczy i łozysk

problem solved.... za 500 zł masz wyeliminowane problemy fabryczne. i masz moto które sie prowadzi duzo lepiej... nie wspominajac o silniku ( charakterystyce) co do przeróbek - dodam że coraz częsciej juz te elementy są powymieniane i porobione jak trzeba. ( a i jeszcze w razie co oryginalny napinacz który spokojnie na 200 godzin wystarcza kosztuje około 200 zł wiec tez bez tragedii )
Dziku
PostWysłany: Wto 20:55, 15 Lis 2016    Temat postu:

Myślę, że rozumujesz poprawnie. Za ta kasę masz moto po remoncie, odszykowane itp., nie wymagającego wkładu przez co najmniej 2 sezony. W podobnej cenie masz 450 powyżej 2007 roku, ale musiałbyś zajrzeć do silnika. Tutaj masz 450-tkę od kolesia z forum supermoto, droższa o 200 zł Smile https://www.olx.pl/oferta/ktm-exc-450-2009r-akrapovic-CID5-IDixZlZ.html#3035c49ae4
konrad95
PostWysłany: Wto 12:59, 15 Lis 2016    Temat postu:

No właśnie z tego co słyszałem to pierwsze wydania silników KTM'a po 2007(4t) są trochę awaryjne i poprawili to w dalszych rocznikach,jednak na moto z 2010roku nie mogę sobie pozwolić ,wiec celuje na RFS'a bo podobno jest całkiem odporny.Proszę mnie poprawić jeżeli nie mam racji.
sorek
PostWysłany: Wto 9:49, 15 Lis 2016    Temat postu:

konrad95 napisał:
Dzień dobry

Wiec jestem zainteresowany zakupem exc 450 z 2003 roku


mój kolega ma EXC 450 z 2003 lub 2004 r i gadał ostatnio że będzie zmieniał moto i jego będzie do sprzedania . Moto z polskiego salonu i od nowości była wśród znajomych . Zarejestrowany i bez druciarstwa
henio12323
PostWysłany: Wto 8:57, 15 Lis 2016    Temat postu:

ja bym nigdy nie dał 14 tysiecy za RFSa... kup nowszy model za podobna kase - bedziesz bardziej zadowolony. nowsze maja lepsze zawieszenia, duzo lepiej sie prowadza. silniki też duuuzo lepsze jak chodzi o sama jazde. a jak bedziesz dbał to nic nie strzeli
Dziku
PostWysłany: Wto 2:25, 15 Lis 2016    Temat postu:

Tu masz ciekawą dyskusję odnośnie tego motocykla http://forum.super-moto.pl/topic36446-s-ktm-exc-450-rfs.html
konrad95
PostWysłany: Pon 23:58, 14 Lis 2016    Temat postu:

Dzień dobry

Skorzystam z aktualnego wątku i nie będę zaśmiecał forum nowym tematem.
Wiec jestem zainteresowany zakupem exc 450 z 2003 roku i pytanie kieruje do was,czy warto patrzeć na ta aukcje,a może lepiej poszukać czegoś nowszego i ewentualnie wyremontować?
Moto z 2003 roku to już trochę stara maszyna imo, wiec bardzo jestem ciekaw waszych opinii.
Poniżej podaje link do aukcji.Link podaje bez www,ponieważ jestem tutaj nowy i nie mogę podawać linków. Smile

otomoto.pl/oferta/ktm-exc-450-zarejestrowany-w-idealnym-stanie-nie-sx-f-rmz-wr-crf-525-ID6yARgl.html#xtor=SEC-8
Dziku
PostWysłany: Sob 21:44, 12 Lis 2016    Temat postu:

Ten z postów Qh_? On ma jakiś młody rocznik, jak nie od niego to poka poka ten post Smile
Anonymous napisał:
wyglądał na wart tej kasy, co poniekąd się potwierdziło bo poszedł szybko.

Stał około tygodnia, widywałem akcje, gdzie moto stało 30 minut, albo koleś dojechał do sprzedającego o 1 w nocy , latarką poświecił i kupił. Kto wie, gdybym był w Polsce, to nawet bym pojechał, może i bym nawet kupił. Tyle, że mam na chacie cylinder od 450 z tłokiem, chłodnice i parę innych rzeczy do RFS-a. Bez tego nie da rady, bo ewentualny remont kapitalny (taki jaki tylko uznaję) będzie nie opłacalny, nie zdziwię się, jak to moto wypłynie na wiosnę połatane z nową okleiną.
Anonymous napisał:

W tym motocyklu nie ma ciepłego ssania, jesttylko zwykle.

Czy możesz napisać, do czego służy ten czerwony wihajster widoczny obok zimnego ssania? -> https://www.youtube.com/watch?v=_69lBkiTYJ0
hacker33
PostWysłany: Czw 8:43, 10 Lis 2016    Temat postu:

Na forum suzuki dr ktoś kupił na dniach 525 i pisze o ciekawych problemach pasujących do tego wyżej.
Ukręcone oba gwinty od spuszczania oleju i filtra oleju itp.
l.e.s.t.e.r
PostWysłany: Śro 19:17, 09 Lis 2016    Temat postu:

Mój kumpel zwozi motory z Włoch. Te tanie są wszystkie do roboty - dlatego są tanie.
Plus jest taki ze mie ma w tych motorach patentów typowych dla na szego kraju..
Kamys
PostWysłany: Śro 17:24, 09 Lis 2016    Temat postu:

StianEXC napisał:
Popieram Przyma, skup sie lepiej na EXC Smile


I tego się trzymam.
Mam kawę klr 600 i nie chcę już tego więcej.
Bedę szukał EXC tak na spokojnie, nie spieszy mi się-nic na siłę.
A co myślicie o przyciągnięciu moto z włoch?
Na moto.it patrzyłem to niektóre po 5000 przebiegu za 10000+ transport
Aż się świecą na fotkach Wink
Gość
PostWysłany: Pon 8:05, 07 Lis 2016    Temat postu:

Dziku szkoda bić pianę, tez nie pisałem że to jakaś igła, po prostu wyglądał na wart tej kasy, co poniekąd się potwierdziło bo poszedł szybko. Kiedys, 4-5lat temu jak jeździliśmy na rfsach to dało się kupić za 7-8 sprzęt z kwitem który służył parę sezonów i nic specjalnego się nie naprawialo, zwykły serwis. Teraz motorki są starsze i zjechane a za byle grata chcą 10-12k, bez sensu sensu.
W tym motocyklu nie ma ciepłego ssania, jesttylko zwykle.
Pzdr
StianEXC
PostWysłany: Pon 0:15, 07 Lis 2016    Temat postu:

Popieram Przyma, skup sie lepiej na EXC Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group