Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Sob 6:12, 05 Lis 2016    Temat postu:

jak się dobrze przyjrzeć to są ślady i w nowych, ledwie widoczne ale są - to pewnie kwestia kluczy, stanu gwintów, momentu itd
StianEXC
PostWysłany: Pią 22:01, 04 Lis 2016    Temat postu:

heh dobra zagadka Very Happy myślę, że robią wszystko z taką precyzją żeby nie zrobić śladów Razz
henio12323
PostWysłany: Pią 21:36, 04 Lis 2016    Temat postu:

jak masz czysciutki nowy gwint, odpowiednie klucze itp to sladu nie zrobi.
lionix
PostWysłany: Pią 21:09, 04 Lis 2016    Temat postu:

hehe niektórzy to mają rozkminy Very Happy
hacker33
PostWysłany: Pią 20:27, 04 Lis 2016    Temat postu:

ja u siebie wielu śladów na śrubach nie robiłem - jak kupowałem nowe

natomiast nie da się ukryć, że łatwiej się przykręca nową śrubę niż ją później odkręca.
ślad zawsze robiłem przy odkręcaniu a nie przy dokręcaniu
mentor
PostWysłany: Pią 20:22, 04 Lis 2016    Temat postu:

Może to skręcają plastikowymi bitami Smile w końcu śruby na wierzchu mają głównie jakieś 6-10 N momentu.
dioda
PostWysłany: Pią 20:05, 04 Lis 2016    Temat postu: Zagadka

Czy ktoś wie dlaczego jak jest moto z fabryki nowe to nie widać żadnych śladów na śrubach,nakrętkach, ze był na nie zakładany klucz nasadka, Dosłownie zero śladu, jak się popatrzy wnikliwie na około główki śruby i w środek (bo ma w środku tez klucz na torx), Jak odkręcam śrubę to już jest ślad,,.,oczywiście nie ma mowy ze mam jakieś stare rozciągnięte klucze(zakładany sześc kant nasadka) .,jak oni to robią?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group