Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 12:18, 01 Lut 2021    Temat postu:

ja uzywam oleju, smar z tego co wiem jak sie da nieodpowiedni, to pod wplywem temperatury moze się hmm wypalić tworząc nagar/kamień. olej silikowy pod tym kątem jest bezpieczniejszy.
Dalti
PostWysłany: Pon 11:56, 01 Lut 2021    Temat postu:

henio12323 to powiedz mi jeszcze co do smarowania zaworu wydechowego.Wszyscy tam daja na uszczelniacz / wałek olej do (2t) lecz w serwisówce jest podane smar ,jak to jest w praktyce?! smarów wszelakich motoryzacyjnych umnie pod dostatkiem .
henio12323
PostWysłany: Sob 22:19, 23 Sty 2021    Temat postu:

spokojnie, dirko, reinzosil, proseal
Dalti
PostWysłany: Sob 12:46, 23 Sty 2021    Temat postu:

Nie chce zakładać nowego tematu i tu sie podczepie pod ten.A mianowicie jakiego sylikonu uzywacie do uszvzelnienia pokrywy/zaworu wydechowego ,bo z tego co czytam w serwisowce to ma byc do wysokiej temperatury?!!.czyli ? 300-350 wystarczy?.poz i gory dzeki za odpowiedź
EXC2502T
PostWysłany: Wto 19:59, 08 Lis 2016    Temat postu:

czyli wszystko git, ufff Smile jutro wyprostuje pręt, cholera wie jakim cudem się tak skrzywił. Jak coś będę pisać
hacker33
PostWysłany: Wto 19:30, 08 Lis 2016    Temat postu:

Pręt ma być prosty.
Co do filmiku, jak silnik i pompa wody się kręci to siła odśrodkowa odchyla tą podkładkę a ona przez ramie otwiera zawór.
Im większe obroty tym większa siła odśrodkowa i tym bardziej odsuwa się ta podkładka.
Tam w środku jak mnie pomieć nie myli są kulki jak od łożysk.
Działa to podobnie jak sprzęgło rekluse.
EXC2502T
PostWysłany: Wto 18:26, 08 Lis 2016    Temat postu:

Kajtek DBL, zrobiłem jak napisałeś, jest lepiej Wink! dzięki, oby w praktyce było też git, nie wiem no bo jeszcze nie odpalałem. Ale następne dwa pytanka mam. Pierwsze pytanie po całości zawarte w filmiku (sory za jakość audio ale ni emiałem nic lepszego pod ręką by nagrać):
https://www.youtube.com/watch?v=YBnz-rPmkGk&feature=youtu.be

a drugie to czy ten pręcik musi być taki krzywy? Patrząc po schemacie jest prosty:
http://ktmsklep.pl/schemat/36389/exhaust-control-25030036097#schemes_controls numer części: 60.

Mój ie wiedząc dlaczego wygląda tak:


EXC2502T
PostWysłany: Wto 3:15, 08 Lis 2016    Temat postu:

mowisz? nic sie nie popsuje gdy Dremelem w to wjade by powiekszyc otwor?[/list]
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 21:28, 07 Lis 2016    Temat postu:

Jak ja dobrze pamiętam to u mnie po ustawieniu według serwisówki wychodzi też że jedna strona jest minimalnie nie otwarta na maksa. Ale to jest to, to są właśnie takie niedopracowana i niedociągnięcia fabryki. Dlatego dużo samemu trzeba polepszyć. Dremel w rękę i do dzieła.
EXC2502T
PostWysłany: Pon 20:50, 07 Lis 2016    Temat postu:

Próbowałem bo też myślałem że czasami są zamienione, ale jak je zamienie stronami to już wgl nie współpracuje
hacker33
PostWysłany: Pon 20:41, 07 Lis 2016    Temat postu:

A jak odwrócisz stronami te walce z zębatkami ?
EXC2502T
PostWysłany: Pon 19:31, 07 Lis 2016    Temat postu: Problem z ustawieniem zaworu wydechowegdo EXC 250 2T

Witam.
Mam problem z ustawieniem zaworu wydechowego. Po prawej stronie silnika gdy zawór jest ustawiony na max otwarcie to kanalik w cylindrze także jest max otwarty, lecz niestety z lewej strony gdy ustawie zębatkę od tego kanaliku aby był otwarty na max to nie zazębia z tym "trzpienie" co otwiera zawór. Jeśli ustawie ząbek wyżej to jest za bardzo otwarty aż przysłania kanalik, jeśli ustawie jedno niżej to z kolei nie otwiera się do końca. Oto zdjęcia. Strona prawa jest okej a lewej ustawić nie mogę Sad co to może byc? oto fotki:


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group