Autor |
Wiadomość |
donPedro |
Wysłany: Śro 22:59, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
wada tego ze handbarów nie zamontujesz , jedynie listki. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 22:46, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | bo to nie ma amortyzowac własnie motocykla, tylko zmniejszac zmęczenie rok drobnymi drganiami.
dodam ze jest lepszy patent od tego - chociaz nie wiem jak z trwałoscią bo cos tez nie bardzo widac zeby ktos to uzywał mianowicie są miekkie kompozytowe chyba kierownice. są rózne twardosci. najbardziej miekkie w rekach mozna o kilka cm ugiąć. i tez fajnie że uginaja sie góra dół a nie przód tył wiec w prowadzeniu nie przeszkodzi. i powinno byc podobne odczucie co phds.. a i ma niby byc duzo odporniej na wyginanie ;d i standardowo patent znany w USA w pl jeszcze nie widziałem |
http://www.fasstco.com/products/flexx-handlebar?variant=1859587459 |
|
|
donPedro |
Wysłany: Śro 20:24, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
Gumy do PHDS soft. Gdyby ktos szukal nr czesci to prosze
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:35, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
bo to nie ma amortyzowac własnie motocykla, tylko zmniejszac zmęczenie rok drobnymi drganiami.
dodam ze jest lepszy patent od tego - chociaz nie wiem jak z trwałoscią bo cos tez nie bardzo widac zeby ktos to uzywał mianowicie są miekkie kompozytowe chyba kierownice. są rózne twardosci. najbardziej miekkie w rekach mozna o kilka cm ugiąć. i tez fajnie że uginaja sie góra dół a nie przód tył wiec w prowadzeniu nie przeszkodzi. i powinno byc podobne odczucie co phds.. a i ma niby byc duzo odporniej na wyginanie ;d i standardowo patent znany w USA w pl jeszcze nie widziałem |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 19:25, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
Nie wiem, ja jeździłem na phds to dużej różnicy nie czułem. Ale no, jak coś ma pomagać to dlaczego nie stosować |
|
|
donPedro |
Wysłany: Nie 19:11, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
raczej to jest po to aby niwelowalo drgania przenoszone przez silnik na kiere (szczególnie 2T) i w troche mniejszym stopniu drgania przenoszone przez nierównosci, nie chodzi tu o to czy masz zrobiony serwis zawieszenia |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 18:28, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
Niekiedy warto zainwestować w dobry serwis zawieszenia niż kupować takiego typu bajery |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:06, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
wad jako tako duzo nie ma. zmniejsza zmęczenie rąk, mniej musisz sciskac kiere jak są wieksze wibracje. zw laszcza pomocne w starszych 2T. wiekszosc zawodników tego uzywa wiec musi sie spisywac |
|
|
r2r |
Wysłany: Nie 17:57, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
major000 napisał: | Czterdzieści pare złotych komplet taki jak na zdjęciu wyżej. Bralem ostatnio. |
Możesz opisać efekty działania tego ustrojstwa - kiedyś sprawdzałem opinie i były bardzo rozbierzne |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 17:00, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
Czterdzieści pare złotych komplet taki jak na zdjęciu wyżej. Bralem ostatnio. |
|
|
donPedro |
Wysłany: Nie 11:17, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
No jakby to byla cena taka jak wójo pisze za taki komplet zielonych elastometrow jak na zdj pierwszym to bylo by git. |
|
|
r2r |
Wysłany: Nie 9:01, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
wójo napisał: | juz pytałem na forum o to kiedys, dokupiłem w ktm zielone, cena w katalogu to była cena za cały komplet. |
Czyli 42PLN za komplet / 4szt ? |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 8:44, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
juz pytałem na forum o to kiedys, dokupiłem w ktm zielone, cena w katalogu to była cena za cały komplet. |
|
|
rams |
Wysłany: Pią 14:49, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
SXS05125203 to jest oznaczenie zielonych elastomerów. |
|
|
mentor |
|
|