Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Nie 16:02, 27 Lis 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Jeżeli nie masz mega luzu to nie dajesz kleju. Co do samego ściągacza - najlepszy na bieżnie na wale jest chyba taki zrobiony z przeciętego pierścienia z dospawanymi dwoma rączkami, który nagrzewa się palnikiem a później zaciska na bieżni.


dokładnie, mam oba
i nie da się ukryć, że ten od ktm-a jak z opisu wyżej wymiata.

Z tym pierwszym jest spory problem i niszczą się podkładki pod bieżnie i w ogóle.
szo
PostWysłany: Nie 8:31, 27 Lis 2016    Temat postu:

warsztat co będzie przebijał korbę zapewne ma ściągacz do bieżni
Fourier
PostWysłany: Sob 13:04, 26 Lis 2016    Temat postu:

Jeżeli nie masz mega luzu to nie dajesz kleju. Co do samego ściągacza - najlepszy na bieżnie na wale jest chyba taki zrobiony z przeciętego pierścienia z dospawanymi dwoma rączkami, który nagrzewa się palnikiem a później zaciska na bieżni.
zbyster
PostWysłany: Sob 11:48, 26 Lis 2016    Temat postu:

ok a potem łożysko i bieżnie trzeba osadzić na kleju?
krzysiek919
PostWysłany: Sob 9:41, 26 Lis 2016    Temat postu:

trzeba wymienić wszystko
sciagacz do bierzni
https://www.google.pl/search?q=%C5%9Bci%C4%85gacz+do+bie%C5%BCni+%C5%82o%C5%BCyska&espv=2&biw=1920&bih=960&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjig8n3g8bQAhWElCwKHVdDCgkQ_AUIBigB
zbyster
PostWysłany: Sob 9:37, 26 Lis 2016    Temat postu:

witam a jak ściągnąć łożyska(bieżnie)z wału korbowego? czy może lepiej zostawić bieżnie jeśli nie są popękane ani wytarte i wymienić same łozyska?
henio12323
PostWysłany: Pon 21:12, 14 Lis 2016    Temat postu:

Jakies pizdziki honownica sam. Do normalnych moto w nmr. Nie widzialem
barek253
PostWysłany: Pon 20:30, 14 Lis 2016    Temat postu:

honujesz ta honownica z allegro czy w nmr?
jaka oni tam maja maszyne?widziales?
henio12323
PostWysłany: Pon 19:48, 14 Lis 2016    Temat postu:

generalnie w skrócie - honowanie powoduje to że sie olej duzo lepiej odkłada na sciankach cylindra - jest lepsze smarowanie, jest lepsza wymiana ciepła. trudniej jest przytrzeć moto. dodatkowo niwelowane sa drobne nierównosci, zmniejszaja sie ryski itp ( ksoztem srednicy ale w gre wchodza mikrometry ) - ja jestem zwolennikiem i zawsze praktycznie to robie przy remoncie, nie honuje jedynie jak widac swieze slady honowania -
Sai
PostWysłany: Pon 16:28, 14 Lis 2016    Temat postu:

Trzecie opcja popularna w USA - Flex Hone:
http://www.flexhoneblog.com/2012/11/the-flex-hone-for-niaskil-engine.html
http://www.brushresearch.com/product-line.php?line=1
żółf
PostWysłany: Pon 13:53, 14 Lis 2016    Temat postu: Re: czy trzeba honować przy wymianie tłoka?sxf250

zbyster napisał:
Witam. Czy przy wymianie tłoka trzeba dać do honowania cylinder?


Masz w dziale ogólnym temat honowanie nicasilu

http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/honowanie-nicasilu,20913-30.html

Jedni twierdzą, że trzeba za każdym razem, inni zakładają kolejne tłoki nie robiąc nic i działa wszystko
zbyster
PostWysłany: Pon 13:43, 14 Lis 2016    Temat postu: czy trzeba honować przy wymianie tłoka?sxf250

Witam. Czy przy wymianie tłoka trzeba dać do honowania cylinder?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group