Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 11:06, 10 Cze 2017    Temat postu:

tam im dłuzszy i bardziej zdławiony to poprawi dół, - oczywiscie w granicach wydatku, to samo z dolotem dłuzszy poprawi podcisnienie. dlatego crossówki maja krótkie mocno przelotowe wydechu ;d a enduraki długie działa Very Happy a np trialówki mimo pojemnosci duzej maja kolanka jak 4takty Very Happy
amek721
PostWysłany: Sob 9:33, 10 Cze 2017    Temat postu:

kiedyś słyszałem, że im dłuższy tlumik w 2t, tym więcej 'magazynuje'momentu obrotowego, co ułatwia jazdę na niższych obrotach. Sam nie potrafię tego wyjaśnić, nie wiem ile w tym prawdy
MatiEXC
PostWysłany: Sob 1:03, 10 Cze 2017    Temat postu:

Zmuli. I to zmuli dośc konkretnie. Możesz mieć delikatnie mocniejszy wyczuwany doł ale nic wiecej. Silnik będzie sie dławił choćby z tego powodu że:
Stinger czyli rura łacząca dyfuzor i końcówke w 125 masz srenicę 23-24mm, a w 250 masz od 28-30mm. U siebie w secie mialem HGS końcówkę i tam był przelot 25mm czyli o 2mm większy nisz stinger ( w 2t przelot w końcówce powinien być odrobinę większy niż stinger) a ty chcesz go przymulić jeszcze mniejsza średnicą stingera i końcówki. Na odwrót to samo, u kumpla w cr 125 była końcówka od jakiejś cwiary 2t z przelotem 32mm. Kiedyś sie delikatnie wywrócił i musiałem mu odraztować końcówkę, jak rozebrałem to własnie sie wystraszyłem, odrazu wstawiłem rurę perforowaną 25mm z nową watą i zupełnie inne moto, całkowicie inna charakterystyka zrobiło się o wiele bardziej żywe. Także moim zdaniem takie przeróbki nie mają sensu, we wszystkich silnikach spalinowych układ wydechowy odgrywa bardzo duża rolę w oddawaniu momentu obrotowego i mocy Smile
henio12323
PostWysłany: Pią 12:15, 09 Cze 2017    Temat postu:

Mozna dlugosc nie ma woekszego znaczenia procz teho ze soe moze gorzej ukladac
EXC2502T
PostWysłany: Pią 12:07, 09 Cze 2017    Temat postu:

Czyli można brać czy nie bawić się w to?
henio12323
PostWysłany: Pią 6:28, 09 Cze 2017    Temat postu:

jak juz to z sx moze byc wieksza Very Happy i krótsza
EXC2502T
PostWysłany: Pią 4:15, 09 Cze 2017    Temat postu:

ale nie o rurke mi chodzi, chodzi o samą koncówke, nie bedzie to jakoś "tłumiło" spalin ? Ta końcówka z SX 125 nie jest w środku średnicą mniejsza niż seria z EXC? O to mi najbardziej chodzi
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 20:16, 08 Cze 2017    Temat postu:

Nie pasuje od SX 125. Za krótka rurka jest.
EXC2502T
PostWysłany: Czw 19:59, 08 Cze 2017    Temat postu:

troszkę odgrzebię temat, szukałem na forum ale nie mogłem poszukać nic, sprawa wygląda tak:
Mam EXC 250 2T ale końcówka wydechu to jakis "homemade", i teraz pytanko, czy jak wstawie końcówkę wydechu od np. KTM SX 125 to przymuli mi to moto czy śmiało moge ładować od mniejszej pojemności? Cholera nie moge nigdzie poszukać tematu o tym, a więc pytam Was forumowicze, co sądzicie o tym zabiegu?
barek253
PostWysłany: Pią 15:45, 02 Gru 2011    Temat postu:

mówiłem o twórcy tematu nie o tobie lukaszd7
i tez żadnych reklam nie mam
henio12323
PostWysłany: Pią 12:25, 02 Gru 2011    Temat postu:

ja nie mam zadnych reklam Razz mam firefoxa i przystawke adblock plus i nigdy zadna reklama sie nie wyswietliła Razz
lukaszd7
PostWysłany: Pią 11:32, 02 Gru 2011    Temat postu:

ale ja potrzebuje do 4T kolego,,, ale poczekam jak cena troche spadnie bo tylko za wydech nie dam szkoda mi jeszcze .. a zróbcie cos z tymi rekalamami bo nic nie mozna zrobic nawet wiadomosci wyswłąc aż chu... człoweka strzela...
barek253
PostWysłany: Śro 15:10, 30 Lis 2011    Temat postu:

barylka ty masz do 4t a o ile widzę kolega chciał do 2t
barylka007
PostWysłany: Śro 14:58, 30 Lis 2011    Temat postu: stan bardzo dobry! do lekkiej negocjacji

http://allegro.pl/ktm-akrapovic-250-350-450-530-i1965088403.html
lukaszd7
PostWysłany: Śro 14:28, 30 Lis 2011    Temat postu:

do czego ten actapovic pasuje ??? i ile za to chcesz???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group