Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 16:01, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
jesli tam jest silnik od lc4 600 to bym odpuscil , jesli lc4 620, to od 95 roku . Inaczej to moze byc duza skarbonka bez dna . Ten silnik od 400 to chociaż sprawny ? No i cena ... za 6500 masz koncowe roczniki LC4 620 , a nie jakiegos szczura i skladaka . |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 17:50, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
Lc4 nie ma jakiś szczególnych wad, które ujawniają się po czasie, wszystko zużywa się równo. Remont wystarcza spokojnie na 50 tys km, po tym czasie wymieniam wszystkie łożyska, tłok itp.
Taki remont wyniesie około 3-5 tys za silnik (cena części), do tego standard, łożyska kół, kiwaka, zawieszenie itd.
Czy warto musisz sam ocenić, jeżeli sprzęt po remoncie to może warto, najlepiej na spokojnie oglądać z kartką i długopisem i liczyć, napęd opony tarcze i klocki to już prawie 2k, jeżeli masz luz na kiwaku to zwykle minimum 300zł, łożyska w kołach po stówce i lista coraz dłuższa, a kwota rośnie. |
|
|
CivicTypeR |
Wysłany: Sob 17:06, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
To wiadomo.. Chodziło mi o jakieś szczególne wady tego modelu połączone z wysokimi kosztami naprawy.
A jak to wygląda dla Was wizualnie?? cenę zbiłem dość mocno... |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Sob 15:00, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
Na to samo co w każdym motocyklu. Lagi, jechać bez trzymanki, praca silnika, przecieki, wolne obroty itp |
|
|
CivicTypeR |
|
|