Autor Wiadomość
żółf
PostWysłany: Pią 12:23, 25 Lis 2011    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, czyli to chyba zupełnie inna podstawka i jej adapter niż u mnie
fxrider
PostWysłany: Pią 0:59, 25 Lis 2011    Temat postu:

Popatrz tutaj:
www.google.pl/search?q=lc4+adventure+side+stand&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi
żółf
PostWysłany: Pią 0:06, 25 Lis 2011    Temat postu:

Który masz rok ADVki? Czy mógłbyś wkleić fotki od zewnętrznej i od wewnętrznej strony mocowania obu?
wojtagraf
PostWysłany: Czw 20:40, 24 Lis 2011    Temat postu:

witam w moim adv 640 mam obie stopki.... działa super
centralna do czynności serwisowych
na bocznej stawiam zawsze, szczególnie w terenie
fxrider
PostWysłany: Czw 15:58, 24 Lis 2011    Temat postu:

Przyspawane ucho do ramy - jak u mnie.
mariantofana
PostWysłany: Czw 15:53, 24 Lis 2011    Temat postu:

Siema,

przypatrz się zdjęciom z tej aukcji: http://otomoto.pl/ktm-lc-lc4-adventure-640-M2966018.html
LC4 ADV z tej aukcji ma dwie stopki: Centralna i boczna:) może to Ci coś pomoże
pozDRawiam
żółf
PostWysłany: Czw 12:54, 24 Lis 2011    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi, o kopce to bym nie pomyślał. wszystko posprawdzam zanim się do roboty wezmęWink
fxrider
PostWysłany: Czw 12:42, 24 Lis 2011    Temat postu:

Nowsze LC4 ADV (dwutarczowe) mają to jakoś fabrycznie rozwiązane, ale nie kojarzę na czym to dokładnie polega. Jakiś isze mocowanie bocznej - na wysięgniku takim, ale czy sama centralka ma takie same mocowania to nie wiem.

Twój patent z rozwiercaniem raczej się nie sprawdzi, bo śruba centralki obraca się wraz z nią, więc nie nada się na wspólne mocowanie st. bocznej (tzn. pewnie dało by się to jakoś wypatencić). Druga rzecz, że prawdopodobnie to mocowanie kolidowałoby wtedy z kopniakiem - sam miałem taki problem i zorientowałem się po spawaniu Wink
A - i warto też sprawdzić czy pręty bocznej i centralnej nie kolidują ze sobą.
Finalnie mam przyspawane odcięte ucho od st. bocznej bezpośrednio do ramy - umiejscowienie i długości stopki dobrane eksperymentalnie.
Przy ustalaniu długości stopki warto brać pod uwagę ew. bagaż - moto potrafi usiąść pod nim na tyle, że zostaje mało "rezerwy" pochylenia - na wycieczkach z bagażem w górach miałem z tym nijaki problem (tym bardziej, że musi to działać jednocześnie z kołami SM i enduro).
Na końcu stopki mam jeszcze dospawaną "stopę" żeby w piachu się nie zapadał.

Nie wiem czy rozwiązanie Łukasza nie wymaga odpowiedniej wersji wahacza z przygotowanymi mocowaniami (w 640 ich nie kojarzę).
EDIT: tak jeszcze popatrzyłem na to zdjęcie i wydaje mi się, że nie będzie się dało rozłożyć bocznej przy podniesionej centralnej. A może wręcz kolidować ze sobą przez cały czas.
lukasz_vip
PostWysłany: Czw 11:56, 24 Lis 2011    Temat postu:

Może opcja nóżki bocznej mocowanej tak jak u mnie w LC4 do wahacza:
https://lh3.googleusercontent.com/-78P4xAeh3pw/TXfpuX1mx0I/AAAAAAAABCo/LsvLv4cGaxQ/s912/CIMG4945.JPG
żółf
PostWysłany: Czw 11:32, 24 Lis 2011    Temat postu: Centralka i kosa na raz?

Czy macie już jakieś sprawdzone patenty na montaż na raz i centralki i nóżki bocznej.

Na razie najprostszy i sensowny pomysł to rozwiercić lewą śrubę centralki, tak żeby jedna ( ta dolna) trzymała i centralkę i nóżkę boczną, a trzymaj nóżki bocznej na górnej śrubie wydystansować podkładkami.

Czy takie coś zda egzamin?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group