Autor Wiadomość
muniek90
PostWysłany: Śro 16:20, 30 Lis 2011    Temat postu:

To masz wyciek gdzieś.. Szukaj gdzie cieknie i przejdź na olej klasy 10w40 półsyntetyk
Ojciec900
PostWysłany: Wto 22:46, 29 Lis 2011    Temat postu:

witam
bully
PostWysłany: Wto 9:36, 29 Lis 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach.

jak juz stracil lepkośc to i silnik nie nadaje sie do dalszej jazdy.
niestety w KTM nie mozna eksperymentowac na olejach, minimum pólsyntetyk, w starszych 600tka nawet pisali że fullsyntetyk.
fxrider
PostWysłany: Pon 18:14, 28 Lis 2011    Temat postu:

Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach.
muniek90
PostWysłany: Pon 17:27, 28 Lis 2011    Temat postu:

Jak już bierze minerał to ja bym zbierał na remont.

A jak pokatujesz trochę to dymi na niebiesko? Taki ubytek oleju musi być widać..
bully
PostWysłany: Pon 9:36, 28 Lis 2011    Temat postu:

Anonymous napisał:
na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle.


Jakim??? Shocked
jeszcze napisz że to lotos albo inny szit do auta. Very Happy
wójo
PostWysłany: Nie 21:11, 27 Lis 2011    Temat postu:

przy takim przepale to by dymil jak lokomotywa a nie tylko lekko na zimnym.
Gość
PostWysłany: Nie 20:14, 27 Lis 2011    Temat postu:

na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle.
muniek90
PostWysłany: Nie 14:18, 27 Lis 2011    Temat postu:

Napewno sam silnik spala olej? Sprawdź dobrze wszystkie wężyki olejowe itd.
Jak silnik spala 0,3l na 100 to już jest nieciekawie.

Na jakim oleju jeździsz?
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 12:31, 27 Lis 2011    Temat postu:

2-3 setki na 100km? To około 1l na 500km! Sporo za dużo. Ja rozumiem 2-3 setki na 1000km to może być w normie.

Ty mówisz, że nie ma się czym martwić. Ja raczej obstawiam silnik do kapitalki.
mariantofana
PostWysłany: Nie 9:57, 27 Lis 2011    Temat postu:

Nie ma sie co zastanawiac. Zdejmij glowice i cylinder, dokonaj pomiarow zgodnie z manualem i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Jak juz glowica zdjeta to tak czy inaczej warto wymienic uszczelniacze i dotrzec zaworki. Rob raz a pozadnie bo potem tylko problemy i dodatkowe koszta:/
Gość
PostWysłany: Nie 9:01, 27 Lis 2011    Temat postu:

na 100 km gdzieś 2-3 setki zależy od jazdy to ile musi brać chyba eszystkie troche żeby sie martwić?Bo chyba wszystkie troche biorą?
muniek90
PostWysłany: Sob 13:59, 26 Lis 2011    Temat postu:

Uszczelniacze..cylinder, pierścienie. Jak bierze mało to nic nie rób. Ile Ci ubywa na 100km/1h?
Ojciec900
PostWysłany: Sob 12:15, 26 Lis 2011    Temat postu: KTM LC4 620

witam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group