Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Nie 20:04, 19 Mar 2017    Temat postu:

u mnie również żadnych problemów, wręcz jestem nowym modelem zachwycony, jedyna wtopa to sugerowane nastawy gaźnika ale dla mnie to nie problem, za wtryskiem nie tęsknie a mój na gaźniku pali niewiele pod warunkiem, że się mało wywracam Wink
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:38, 19 Mar 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
I trzeba pamiętać żeby nie kupować pierwszego rocznika - pewnie wyjdą choroby wieku dziecięcego Wink

u mnie 1000kmów pękło bez problemu (no może poza wymianą napinacza na dirttricksa bo po glebie albo po cofnięciu moto na biegu potrafił zacykać),
tak że nie jest tak źle z tymi pierwszymi wypustami Razz
Fourier
PostWysłany: Nie 17:25, 19 Mar 2017    Temat postu:

I trzeba pamiętać żeby nie kupować pierwszego rocznika - pewnie wyjdą choroby wieku dziecięcego Wink
henio12323
PostWysłany: Nie 16:10, 19 Mar 2017    Temat postu:

W pl dealerzy poki co praktyczmie zadnych info o wtrysku nie maja Very Happy trzeba czekac az pojda zamowienia nowych modeli a to juz nie tak dlugo.
wuhacz
PostWysłany: Nie 16:06, 19 Mar 2017    Temat postu:

Pracownicy chyba mieli prikaz, żeby nic nie mówić o tym wtrysku. Jak pytałem na stoisku KTM-a podczas ostatnich targów w Ostródzie, to twierdzili że zawodnicy testują od dawna, ale do sprzedaży dla klientów to jeszcze długa droga. Tak czy siak, to zajebisty krok, ciekawi mnie o ile spadnie spalanie.

Przymierzałem się do nowej 350 i sorry, ale nic nie pokona postępu. Smile Choć nie miałem okazji się przejechać to czuć było, że to rowerek w porównaniu do sprzętów sprzed 10 lat. Smile
KristofSX
PostWysłany: Nie 15:53, 19 Mar 2017    Temat postu:

ewertas napisał:
Mi chodzi po głowie zmiana EXC 450 2004 na EXC 250 2T 2018. Myślę, że różnica pomiędzy tymi dwoma sprzętami będzie porażająca. Ale co wyjdzie z planów to się jeszcze okaże

nie ujmując nic starym rfsom ale to jakbys sie przesiadł z malucha na M-B
ewertas
PostWysłany: Nie 15:38, 19 Mar 2017    Temat postu:

Mi chodzi po głowie zmiana EXC 450 2004 na EXC 250 2T 2018. Myślę, że różnica pomiędzy tymi dwoma sprzętami będzie porażająca. Ale co wyjdzie z planów to się jeszcze okaże
L00rD
PostWysłany: Nie 9:07, 19 Mar 2017    Temat postu:

Ktoś planuje zamianę na wtrysk?
DjLeonn
PostWysłany: Pią 8:25, 17 Mar 2017    Temat postu:

lukaszrr napisał:
Prezentacja w maju.Ciekawe bo na Stany wtrysk będzie tylko do XC-W 250.
To czyli 300 dalej na gaźniku Very Happy.
http://motox.com.pl/dwusuwowy-model-enduro-ktm-wtryskiem-juz-2018/


http://thedirtbikerider.com/ktm-enduro-exc-efi-2018-2-stroke/
KristofSX
PostWysłany: Czw 23:18, 16 Mar 2017    Temat postu:

Wtrysk będzie dostępny w KTM 250 EXC TPI i KTM 300 EXC TPI w Europie - See more at: http://motox.com.pl/dwusuwowy-model-enduro-ktm-wtryskiem-juz-2018/#sthash.venD5Fnp.dpuf
lukaszrr
PostWysłany: Czw 23:14, 16 Mar 2017    Temat postu:

Prezentacja w maju.Ciekawe bo na Stany wtrysk będzie tylko do XC-W 250.
To czyli 300 dalej na gaźniku Very Happy.
http://motox.com.pl/dwusuwowy-model-enduro-ktm-wtryskiem-juz-2018/
Sai
PostWysłany: Śro 22:59, 15 Mar 2017    Temat postu:

Za kilka miesięcy 2T 250 i 300 w sprzedaży już na wtrysku:
http://enduro21.com/index.php/40-general/1966-ktm-officially-confirm-fuel-injected-two-stroke-enduro-bikes-due-may
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:32, 30 Lis 2016    Temat postu:

juz od jakiegoś czasu Lars Enockl testuje 2t na wtrysku, tutaj jest więcej:
http://enduro21.com/index.php/40-general/1636-ktm-to-trial-2-stroke-fuel-injection-at-roof-of-africa

to jest cie4kawe:
“The two-stroke EFI bikes we’re running in the R&D department now are surprising a lot of people," contiuned Sauer. "The bikes run well - they’re always clean, they don’t hesitate, you don’t need to worry about jetting. You don’t even have to turn on the choke when the bike is cold in the morning.

“If I jumped on one of our bikes not knowing if it had a carburettor or was fuel injected I wouldn’t be able to tell the difference when riding. Where a carburettor bike can load up on a long downhill, an EFI bike is always crisp and clean running.”
barek253
PostWysłany: Śro 19:29, 30 Lis 2016    Temat postu:

to lars enockl
jako pierwszy testowal 300 w nowej budzie wiec pewno teraz wtrysk
pewno niedlugo wprowadza
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 19:01, 30 Lis 2016    Temat postu: Wtrysk w 2T KTM

Witajcie, znalazłem takie foto z tegorocznego Megawatta w sieci, przyjrzyjcie się na miejsce gdzie występuje gaźnik



Czy to wtrsyk w 2T ?? Wtryski w 2t to żadne nowość ale w Motocyklach Enduro to byłby kamień milowy. Czy to są jakieś testy Ktma czy może własna przeróbka ??

Jakie są wasze zdania na temat wtrysku w 2T. Normy emisji spalin się zaostrzają, przez to przestano produkować setki w enduro. To również może się tyczyć dużych dwusuwów. Temat na pewno jest już poruszony w stajni KTM'a.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group