Autor Wiadomość
merc4891
PostWysłany: Pon 20:21, 12 Gru 2016    Temat postu:

Problem rozwiązany i nauka dla przyszłych pokoleń!!przez brudne paluchy(choć nie uje....ne) dostał się syf pomiędzy pierścień a tłok co spowodowało zacięcie się pierścienia w pozycji na maxa zamkniętego,co za tym idzie za małe ciśnienie.po rozmątowaniu wszystkiego i wyczyszczeniu na błysk(tym razem rączki jak u chirurga czyściutkie)po dotknięciu startera od razu brapapap Very Happy
żółf
PostWysłany: Pon 19:49, 12 Gru 2016    Temat postu:

Cudów nie ma, jak wcześniej palił to po wymianie pierścieni też musi.

Sprawdź jeszcze raz rozrząd, bo tu łatwo o pomyłkę, a potem się człowiek mota jak zorro i szuka dziury w całym

Pierścienie ułożyłeś prawidłowo, nie w linii?

No i oczywiście to co koledzy piszą, luzy zaworowe i aku czy dobre, bo bez tego ani rusz.
GaCek
PostWysłany: Pon 18:21, 12 Gru 2016    Temat postu:

A zawory regulowałeś?? Czy chociażby sprawdzałeś luz??
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:56, 12 Gru 2016    Temat postu:

palisz rozrusznikiem czy kopniakiem?
merc4891
PostWysłany: Pon 13:04, 12 Gru 2016    Temat postu: 450EXC 2011 Nie odpala

Witam,jak w temacie ktm nie ma chęci zapalić po wymianie pierścieni.rozrząd ok,paliwo dostaje,iskra jest.Mam wrażenie że ma małe ciśnienie ale nie mam porównania.Palcem spokojnie zatykam otwór po świecy nawet z odłączonym dekompresatorem.Ma ktoś taki sprzęt żeby sprawdzić czy to normalne.nie raz tylko strzeli w tłumik i nic poza tym.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group