Autor |
Wiadomość |
bartek85 |
Wysłany: Pon 10:10, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
No to ja wtedy też muszę się jeszcze pomęczyć nad regulacją. Bo gazior jak i filtr czyściutki oczywiście. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 7:31, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
no i gitara:) |
|
|
Cristiano177 |
Wysłany: Pon 0:17, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
Dzięki radzie mechanika wyczyściłem Gaźnik to raz Zmieniłem filtr powietrza .....
-------------------------------------------
teraz tak ustawiłem gaźnik od nowa na 1.5 do 2 obrotów
powietrze ...
odpaliłem skubańca i pojechałem na oes dałem na luz i bawiłem sie tym drugim pokrętłem aż ustawiłem na najniższe obroty moto zapakowałem do chaty ....
i z 4 h temu poszedłem odpalic na zimnym od 1 strzała załapał dałem ssanie i idealnie.....
---------------------
Tak więc u mnie była regulka gaźnika
bo poprzedni właściciel sie bawił i nie dbał o filtry i czyszczenia ...
Sukces |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 22:08, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
a kolega cristiano?
przeważnie powinna byc na srodku |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Nie 21:46, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
Wg. serwisówki czyli 2 od góry. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 20:52, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
sprawdzałes wysokośc iglicy tzn. na którym ząbku ja masz? |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Nie 20:45, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
Ja też mam dysze seryjne. Na ustawieniach wg serwisówki czy swoich na czuja jest tak samo. Za dużo lepiej nie kombinuje bo poza tym silnik chodzi bardzo ładnie: trzyma wolne obroty dobrze się wkręca itp. Teraz i tak stoi i czeka do lata z nadzieją że paliwko potanieje ... |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 20:02, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
nie sprawdzaj bo masz 10 letni motor i serwisówka Ci nic nie da.
Po 1 to dysza główna "steruje" mieszanką na wysokich obr.
przepustnica w połowie zakresu
dysza wolnych obr na wolnych obr.
Więc najpierw baw się przepustnica. bo dyszę masz wielką, nie zatrzesz moto. |
|
|
maciek |
Wysłany: Nie 16:41, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
Sprawdź w serwisówce o ustawienie gaźnika na zimę |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 16:23, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
Zmienić dysze tylko na jaką? Ja mam 188 seryjna chyba |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 12:23, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
oj panie... wyregulujcie te gaźniki bo zarzniecie maszyny... |
|
|
maciek |
Wysłany: Nie 11:54, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
zmiencie dysze w gażniku |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Nie 10:11, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
Dziwne ale moja 200 ma to samo. Zapalam na ssaniu za 3 sekundy wkręci się na masakryczne obroty - muszę wyłączyć ssanie. Jakieś 5 s podtrzymuje manętką żeby nie zgasł potem znów włączam ssanie i już sobie normalnie pyrka na ssaniu i się rozgrzewa. |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 9:04, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
reguluj gaźnik. za mało paliwa w składzie pal-pow, dlatego na ssaniu moto dostaje dużo za duzo powietrza idlatego ma gigantyczne obroty.
Moto powinno na zimnym na ssaniu wchodzić na wyższe, ale bez przesady.
Pozdrawiam. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 8:10, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
gaźnik czysty?filtr powietrza czysty?
gaxnik ustawiony tak jak ma być?srubke od powietrza wykręć tyle ile mówi serwisówka srubke obrotów wtedy sustaw żeby mial wolne obroty dobre i proboj wtedy co bedzie
a to że za 1 razem nie odpali to chyba nie tragedia???może źle odpalasz
2 sprawa to że teraz jest coraz zimniej i on może inaczej chodzić dysze te sprawy... |
|
|