Autor Wiadomość
bartek85
PostWysłany: Pon 10:10, 05 Gru 2011    Temat postu:

No to ja wtedy też muszę się jeszcze pomęczyć nad regulacją. Bo gazior jak i filtr czyściutki oczywiście.
barek253
PostWysłany: Pon 7:31, 05 Gru 2011    Temat postu:

no i gitara:)
Cristiano177
PostWysłany: Pon 0:17, 05 Gru 2011    Temat postu:

Razz Dzięki radzie mechanika wyczyściłem Gaźnik to raz Zmieniłem filtr powietrza .....

-------------------------------------------
teraz tak ustawiłem gaźnik od nowa na 1.5 do 2 obrotów Razz
powietrze ...
odpaliłem skubańca i pojechałem na oes dałem na luz i bawiłem sie tym drugim pokrętłem aż ustawiłem na najniższe obroty moto zapakowałem do chaty ....



i z 4 h temu poszedłem odpalic na zimnym od 1 strzała załapał dałem ssanie i idealnie.....


---------------------
Tak więc u mnie była regulka gaźnika Razz
bo poprzedni właściciel sie bawił i nie dbał o filtry i czyszczenia ... Smile


Sukces
barek253
PostWysłany: Nie 22:08, 04 Gru 2011    Temat postu:

a kolega cristiano?
przeważnie powinna byc na srodku
bartek85
PostWysłany: Nie 21:46, 04 Gru 2011    Temat postu:

Wg. serwisówki czyli 2 od góry.
barek253
PostWysłany: Nie 20:52, 04 Gru 2011    Temat postu:

sprawdzałes wysokośc iglicy tzn. na którym ząbku ja masz?
bartek85
PostWysłany: Nie 20:45, 04 Gru 2011    Temat postu:

Ja też mam dysze seryjne. Na ustawieniach wg serwisówki czy swoich na czuja jest tak samo. Za dużo lepiej nie kombinuje bo poza tym silnik chodzi bardzo ładnie: trzyma wolne obroty dobrze się wkręca itp. Teraz i tak stoi i czeka do lata z nadzieją że paliwko potanieje ...
Czepek
PostWysłany: Nie 20:02, 04 Gru 2011    Temat postu:

nie sprawdzaj bo masz 10 letni motor i serwisówka Ci nic nie da.
Po 1 to dysza główna "steruje" mieszanką na wysokich obr.
przepustnica w połowie zakresu
dysza wolnych obr na wolnych obr.
Więc najpierw baw się przepustnica. bo dyszę masz wielką, nie zatrzesz moto.
maciek
PostWysłany: Nie 16:41, 04 Gru 2011    Temat postu:

Sprawdź w serwisówce o ustawienie gaźnika na zimę
Asteros2012
PostWysłany: Nie 16:23, 04 Gru 2011    Temat postu:

Zmienić dysze tylko na jaką? Ja mam 188 seryjna chyba
Czepek
PostWysłany: Nie 12:23, 04 Gru 2011    Temat postu:

oj panie... wyregulujcie te gaźniki bo zarzniecie maszyny...
maciek
PostWysłany: Nie 11:54, 04 Gru 2011    Temat postu:

zmiencie dysze w gażniku
bartek85
PostWysłany: Nie 10:11, 04 Gru 2011    Temat postu:

Dziwne ale moja 200 ma to samo. Zapalam na ssaniu za 3 sekundy wkręci się na masakryczne obroty - muszę wyłączyć ssanie. Jakieś 5 s podtrzymuje manętką żeby nie zgasł potem znów włączam ssanie i już sobie normalnie pyrka na ssaniu i się rozgrzewa.
Czepek
PostWysłany: Nie 9:04, 04 Gru 2011    Temat postu:

reguluj gaźnik. za mało paliwa w składzie pal-pow, dlatego na ssaniu moto dostaje dużo za duzo powietrza idlatego ma gigantyczne obroty.
Moto powinno na zimnym na ssaniu wchodzić na wyższe, ale bez przesady.
Pozdrawiam.
barek253
PostWysłany: Nie 8:10, 04 Gru 2011    Temat postu:

gaźnik czysty?filtr powietrza czysty?
gaxnik ustawiony tak jak ma być?srubke od powietrza wykręć tyle ile mówi serwisówka srubke obrotów wtedy sustaw żeby mial wolne obroty dobre i proboj wtedy co bedzie
a to że za 1 razem nie odpali to chyba nie tragedia???może źle odpalasz
2 sprawa to że teraz jest coraz zimniej i on może inaczej chodzić dysze te sprawy...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group