Autor |
Wiadomość |
dawidos107 |
Wysłany: Sob 13:10, 24 Gru 2016 Temat postu: |
|
no dokładnie |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 19:54, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
Koło modelu 2016 to nawet nie stało. To jest model 2015. |
|
|
mikas |
Wysłany: Pią 19:44, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
Potwierdzam, przebieg niby 40mth a tarcza z tyłu zmieniana już, niby o niczym nie świadczy bo mogła dostać gdzieś strzała i dlatego wymagała wymiany. Przełącznik świateł w 2016 jest inny. |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Pią 17:40, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
ten exc z olx za 28,5 to na 95% nie jest 2016 |
|
|
wuhacz |
Wysłany: Pią 13:12, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
KNKS napisał: |
Co do RFS to widzę tutaj analogię do VW Passata B5 TDi
26900 ??? Nie dałbym nawet 6900... |
Serio? Ja bym nawet 2 tysięcy nie dał. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 11:05, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
Te oringi ktoś kupi - uwierzcie mi.
Wiele ludzi kupuje części na aukcjach za dużo więcej niż są warte ponieważ boją się zadzwonić do serwisu.
Np. lampa typu diament do KTM-a idzie bez problemu powyżej ceny w serwisie. Sprawdzone osobiście.
Przełącznik kierunków CEV też lekko można sprzedać powyżej ceny w serwisie. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 10:14, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
Te oringi są wystawione od dłuższego czasu, o dziwo nikt jeszcze nie kupił...
też się śmiałem
Janusze biznesu |
|
|
donPedro |
Wysłany: Czw 23:51, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
co do ceny troooche wygórowana. Pewnie gosc liczył ile wydał w niego dużo $ i chce wyjsc na zero przy sprzedaży? Niestety rynek taki ze nie odzyska. Moze fura zadbana i dopieszczona i z legenda ale ja wolałbym dołozyc i kupic cos nowszego i pewnie sporo osób też. Skoro juz tu pisze to tak po cichu wrzuce kolejnego sprzedajacego co liczy jak za zboże. Wiem ze taki oring kosztuje 10 zł szt. a tu okazja .Dobra nie zasmiecam tematu.
|
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 23:33, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
Moje pierwsze 450 (2012) zrobiło na tłoku 220 godzin (licznikowych). Przy wymianie tłok był w idealnym stanie. W obecnym 450 mam 90 godzin i nawet do tłoka nie zaglądam Tak więc motocykl z przebiegiem 50 godzin możemy uznać za "nówkę sztukę".
Co do RFS to widzę tutaj analogię do VW Passata B5 TDi
26900 ??? Nie dałbym nawet 6900... |
|
|
rams |
Wysłany: Czw 23:28, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
Zawsze się zastanawiam jak widzę taką ofertę co sprzedający ma na myśli, że trafi debila i to kupi za takie pieniądze. Ten motor jest max warty 11tyś. Też nie rozumiem fenomenu silnika rfs. Może konstrukcja jest idiotoodporna ale te motory z tym silnikiem to są ociężałe muły. Interwały serwisowe nie są jakoś dużo różniące się od jednostki XC4. Zawsze uważam, że lepiej dołożyć kasę i kupić nowszy model choćby dlatego, że zawieszenie lepsze, geometria dużo lepsza itd.
donPedro napisał: | "Gość" mówisz o tym?
|
|
|
|
mikas |
Wysłany: Czw 23:21, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
krzysiek919 napisał: | .... przy 100mth nowego tlok i dalej ogień |
po 100mth w 4,5 to tłok dopiero uważa się za dotarty:) |
|
|
donPedro |
Wysłany: Czw 22:17, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
"Gość" mówisz o tym?
|
|
|
ewertas |
Wysłany: Czw 21:35, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o golfa to tylko i wyłącznie 1 i najlepiej na wąskiej lampie |
|
|
żółf |
Wysłany: Czw 19:57, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
krzysiek919 napisał: | to tak jak porównać golfa 3 z golfem 7 pewnie 3 lepsza ?
50mth to silnik jak nówka przy 100mth nowego tlok i dalej ogień |
Słabe porównanie, ja bym wolał 3, a jeszcze lepiej ładną 2 |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Czw 19:33, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
to tak jak porównać golfa 3 z golfem 7 pewnie 3 lepsza ?
50mth to silnik jak nówka przy 100mth nowego tlok i dalej ogień |
|
|