Autor Wiadomość
Radzziu
PostWysłany: Sob 14:23, 04 Lut 2017    Temat postu:

Ja czytałem troche na thumpertalk o ktm 500 bo sam takiego posiadam to 500mth to nie wyczyn tam ten motocykl jest bardzo popularny zawory po pierwszych regulacjach trzymaja 300mth małe poprawki
mcx
PostWysłany: Śro 15:42, 25 Sty 2017    Temat postu:

umieść na serwerze dedykowanym np. fotosik.pl i wstaw linki dopasowane do forum
Dziku
PostWysłany: Śro 11:01, 25 Sty 2017    Temat postu:

Jakbym miał kasę, to bym brał EXC 500, sorki za te zdjęcia, jak to zmniejszyć przez edycję posta?
babel
PostWysłany: Śro 7:38, 25 Sty 2017    Temat postu:

Koledzy od nowszych KTM - mam wrażenie że macie kompeks RFS Wink ( przepraszam za ten żart ale nie moge sie powstrzymać)

Oczywiście jak pisałem i jeszcze raz podpiszę sie pod tym:

Nowsze modele są duuuużo fajniejsze i bez porównania lepiej jeżdżą - począwszy od modelu 2008 ( jeżdziłem exc200 i 450) o nowszych nie wspominając ( exc350 czy Huska 300 z 2015).
I tu można wymieniać wszystko co lepsze od charakterystyki silnika po zawieszenie czy kształt ramy- nie ma dyskusji jest ogromna roznica na plus w nowszych modelach.

Nie o to w tym chodzi - jakbym miał kasę i taka potrzebę to już dawno kupiłbym nowszy model.

Post z forum KTM Talk - zamieściłem bardziej jako ciekawostkę w ramach zimowej nudy - bo wg mnie to wygląda nieprawdpodobne.
mcx
PostWysłany: Śro 7:12, 25 Sty 2017    Temat postu:

Ładny cylinder, ale PROŚBA O ZMNIEJSZENIE FOTEK bo wątek się rozjeżdża.
Dziku
PostWysłany: Śro 1:01, 25 Sty 2017    Temat postu:

EXC 450 2005, cylinder nie mierzony, tłok selekcja A ELCO, tylko troszkę zjechany teflon, tłok nie mierzony, niestety nie mam informacji co do motocykla.




mambo3
PostWysłany: Wto 23:31, 24 Sty 2017    Temat postu:

Pamiętam swojego pierwszego rfs i natrafiłem na te sympatyczne forum po tym jak łożyska bokiem mi z karterów wyszły. Pomocy niestety nie udzielono mi 😠może kristofsx mądrze pisał "wymiana silnika"(poz..dla kolegi z forum) ale nic konkretnego☺Mechanicy wspólnym głosem... ktm to szajs kup se pan Japończyka hehe no to posłucham i kupiłem niezniszczalną Hondę xr 400😉ale zawias nie ten, brak rozrusznika, mocy mniej, środek ciężkości na wysokości klatki piersiowej 😂postanowiłem zainwestować i poprawić fabrykę ☺wymiana korby bo bałem się że nie wytrzyma zestawu bigbore , tuningowy gaźnik, wydech , agresywny wałek rozrządu hodcams☺efekt super ale nie tego od moto oczekiwałem , sprzedałem po trzech miesiącach po cenie jakiej kupiłem w plecy ok. 6 tyś co włożyłem w tuning😂po przygodzie z hondą mam już piątego ktm i nikt mi nie powie że starsze są lepsze od nowszych (nie licząc wad wieku dziecięcego np. sxf 250 2006) ważne jest stan moto ,zasób portfela właściciela(nie sztuką kupić a mieć na utrzymanie ) oraz styl jazdy bo to bardzo wpływa na zużycie motocykla poz..dla fanów rfs😉
Nabru121
PostWysłany: Wto 21:07, 24 Sty 2017    Temat postu:

Mój znajomy, ktm 250 exc-f 2008 identyczny jak mój- 540 motogodzin, 16 tysiecy km najechane i nie robił jeszcze nic powazniejszego. Wymienił regulator 3 razy, łańcuszek i napincz na mechaniczny. Olej wymieniał co 15-30 mth. Zaczyna sie bać o krobę i chyba bedzie robił remont. Olej blu raya leje a filtry tylko od ktm. Ja już nie miałem takiego szczescia i po 1mth wymieniałem stator Very Happy (oczywisce on ma od nowosci, ja kupiłen uzywke)
KNKS
PostWysłany: Wto 21:07, 24 Sty 2017    Temat postu:

Super sprzęt. Nadaje się na taksówkę Wink
Szkoda, że nie da się założyć LPG Wink
babel
PostWysłany: Wto 19:48, 24 Sty 2017    Temat postu:

hehe mój bład
Actual totals are 111.300k miles, 3241.6 hours

3241.6 godzin
rams
PostWysłany: Wto 19:26, 24 Sty 2017    Temat postu:

Nie dziwię się, że tyle mu wytrzymał ten silnik bo jak go przez cały żywot prowadził średnia prędkość wyszła 6km/h.
babel napisał:
Tak z nudów i troche dla polepszenia mojego angielskiego przeglądam sobie forum - ktm talk.
Trafiłem na ten wątek - i aż trudno w to uwierzyć - koleś na 525 ma 120 tys mil i przeszło 32 tys MTH - i dopiero bierze się za remont

http://ktmtalk.com/showthread.php?531123-Made-in-Taiwan&p=5062956#post5062956

Z ciekawości przejrzałem jego posty od poczatku na forum i cyklicznie chwali sie coraz większym przebiegiem (przez kilka lat) - jedyny problem z tego co sie doczytałem miał z wałkiem rozrządu przy yuszczelniaczu pompy wody i z kołkiem rozrusznika.

Jako ciekawostka używa stalowych filtrów oleju Scotta
http://www.scottsonline.com/Product_Purchase.php?PartType=3&Bike_ID=3383
I oleju 5w40 lub 5w50 - samochodowego !
Jedyne co sie doczytałem zawsze zakłada nowe filtry powietrza Twin Air - nigdy nie pierze - za kazdym razem nowy.
babel
PostWysłany: Wto 19:05, 24 Sty 2017    Temat postu:

Tak z nudów i troche dla polepszenia mojego angielskiego przeglądam sobie forum - ktm talk.
Trafiłem na ten wątek - i aż trudno w to uwierzyć - koleś na 525 ma 120 tys mil i przeszło 32 tys MTH - i dopiero bierze się za remont

http://ktmtalk.com/showthread.php?531123-Made-in-Taiwan&p=5062956#post5062956

Z ciekawości przejrzałem jego posty od poczatku na forum i cyklicznie chwali sie coraz większym przebiegiem (przez kilka lat) - jedyny problem z tego co sie doczytałem miał z wałkiem rozrządu przy yuszczelniaczu pompy wody i z kołkiem rozrusznika.

Jako ciekawostka używa stalowych filtrów oleju Scotta
http://www.scottsonline.com/Product_Purchase.php?PartType=3&Bike_ID=3383
I oleju 5w40 lub 5w50 - samochodowego !
Jedyne co sie doczytałem zawsze zakłada nowe filtry powietrza Twin Air - nigdy nie pierze - za kazdym razem nowy.
major000
PostWysłany: Śro 18:46, 04 Sty 2017    Temat postu:

moalord napisał:
Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie
RFS obrósł mitem i kultem w Polsce dlatego jest tak gloryfikowany. Technologicznie silnik RFS to epoka kamienia łupanego i z tego też faktu wynika jego duża żywotność i odporność na debilizm właściciela.
Następne generacje są dużo bardziej zaawansowane a to w konsekwencji niesie za sobą możliwość awarii. Ot cała historia...
żółf
PostWysłany: Śro 18:43, 04 Sty 2017    Temat postu:

moalord napisał:
Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie


Wejdzie nowy silnik i to xc4 będzie legendarny:)
moalord
PostWysłany: Śro 17:33, 04 Sty 2017    Temat postu:

Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group