Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 7:09, 29 Mar 2017    Temat postu:

nie, sam musisz odjąć luzy

nie kupujesz tłoka o wymiarze cylindra

jak masz po zmierzeniu 94.95 i taki sam tłok to musiał byś go młotkiem wbijać.

mierzysz cylinder - odejmujesz zaplanowane pasowanie powiedzmy 0.05 i wychodzi ci wymiar tłoka potrzebny.
zajacrzw
PostWysłany: Wto 22:43, 28 Mar 2017    Temat postu:

No ale to powiedz mi jak to jest? Skoro cylinder nominal ma 94,93 wymiar u mnie w 450. Teraz po zamierzeniu mam 94,95 no i stary tlok mam 94,95 czyli te luzy juz sa uwzględnione przez producenta? I chcę znowu vertexa to kupię taki sam. Bo następna selekcjia D jest 94,96 i koniec. A co do rys no to są takie dość widoczne i troche je czuć. To honownie nic nie da? Szkoda robić? Tylko nowy tłok i dalej ogień?
henio12323
PostWysłany: Wto 18:45, 28 Mar 2017    Temat postu:

no to jeszcze zalezy jaki tłok
pasowania są od 0.04 do 0.07 pewnie.

co do rys to przy honowaniu sie ocenia czy warto grzebać w tym czy nie. zwykle wiekszego sensu to nie ma. druga sprawa to często rysy ktore kiepsko wyglądają po liźnieciu staja sie praktycznie niewidoczne - no chyba że juz pod palcem czuć to sie nic nie zrobi Very Happy
zajacrzw
PostWysłany: Wto 7:28, 28 Mar 2017    Temat postu:

94,90? To chyba za mały? Skoro honownie nie zmienia, bo tez o to mi chodzi żeby tylko cylinder lekko spolerowac bo sa leciutkie ryski. To chyba muszę dalej kupic 94,95 selekcjie C.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:14, 27 Mar 2017    Temat postu:

honowanie nie zmienia wymiarów cylindra - chyba że chcesz.

jak masz 94.95 to kup tłok około 94.90 i bedzie ok
zajacrzw
PostWysłany: Pon 20:25, 27 Mar 2017    Temat postu:

Witam odgrzewam trochę temat. Rozebralem silnik ze znajomy zawory komplet i wszystko juz mam głowice jutro jadę zawieść do zrobienia. I teraz kwestia tłoka, byl VERTEX 94,95 selekcjia c zmierzylismy cylinder srednicowka no i wyszło ze również jest 94,95. Tłok nie wiem ile ma na latane ale ekrany na nim nie sa bardzoo zdarte. Ale chyba go wymienię dla spokoju. Miezac go na dole mial tak 94,93-94,92. Teraz pytanie co zrobić? Honownie cylindra i kupic 94,96 selekcjia D?
henio12323
PostWysłany: Sob 14:43, 31 Gru 2016    Temat postu:

najlepszy jest oryginalny, potem pewnie vertex w kolejce by był
zajacrzw
PostWysłany: Sob 13:21, 31 Gru 2016    Temat postu:

. I mysle ze od razu jak wyciągne silnika to Zmierze cylinder i tlok tez pójdzie nowy. Drugie pytanie jaki tlok polecacie? Myślalem o VERTEX.
zajacrzw
PostWysłany: Sob 13:20, 31 Gru 2016    Temat postu:

Linki sa okej. Wczoraj trochę zaxzolem ze znajomy działać co siedzi w enduro dlugo, ale nie zawsze ma czas. Kupiłem zestaw naprawczy do gaźnika i wymienilismy wszystko ale nie wiele to dalo bo niechcial w ogóle zaplic ale bylo już późno i skończyliśmy. Dzisiaj odnowa zaczynamy. Co do zaworów to podjąłem taka decyzja ze jest ich juz czas chyba i czas kupić. Teraz pytanie Pany stal czy tytan? Myślałem o OEM Z ktm stal teraz zestaw mozna dorwać za 750.
hacker33
PostWysłany: Pią 21:01, 30 Gru 2016    Temat postu:

dobrze jest też regulować zawory w dodatnich temp.
przy ujemnych mogą być jednak troszkę zafałszowane.

jeżeli zawory wymagają częstej regulacji a są to tytany to uważaj - może to świadczyć o ich rychłym końcu
te300
PostWysłany: Pią 13:17, 30 Gru 2016    Temat postu:

zanim zaczniesz grzebać w gaźniku:
1.czy masz luz na linkach gazu? kolega kiedyś odebrał z serwisu moto i miał zbyt naciągnięte linki efekt podobny jak u Ciebie
2.wyreguluj jeszcze raz zawory, objawy są pasujące do źle ustawionych lub kończących się zaworów
3.może masz kogoś z podobnym motocyklem - jeśli tak zamień gaźniki i jeśli pomoże ustaw swój dokładnie tak samo jak kolegi
jeżeli nie do końca się znasz trudno Ci będzie w inny sposób dojść do właściwych ustawień
zajacrzw
PostWysłany: Pią 10:46, 30 Gru 2016    Temat postu:

No właśnie jak dla mnie to tez gaźnik. A co do jazdy to nie da sie tak nawet jezdzic bo zaraz gaśnie i ciezko go odpalic później. Wiec w las nawet nie ma sensu.

Ja kupilen go po remoncie, byl tłok robiony korba jakies 40motogodzin i jeżdżę tak nie wiele bo duzo za granicą jestem. Ale wcale nie wykluczam ze moze juz być do remontu. Zawory tytan.
hacker33
PostWysłany: Pią 8:28, 30 Gru 2016    Temat postu:

Wygląda typowo na gaźnik do regulacji. Przy tych temp. co są teraz już samo kręcenie śrubkę raczej nie pomoże.
Skoro starasz się tak jeździć to uważaj bo jazda na zbyt ubogiej mieszance może szybko zakończyć żywot twojego silnika.

Może też już Ci padają zawory?
Masz tam tytany czy stalówki?
Ogólnie silnik jest po jakimś remoncie?
Nikasil czy tuleja?
henio12323
PostWysłany: Czw 23:23, 29 Gru 2016    Temat postu:

musisz rozgraniczyc czy dostaje za duzo dyszami, czy pompką przyspieszacza. ewentualnie od razu oring moda mozna zrobic - nie powinno zaszkodzic ( jak nie wiesz co i jak google pomoże ) później zajał bym sie dyszami, przynajmniej sprawdził czy są zgodne z manualem. jak go ciezko odpalić, i go przylewa na wolnych obrotach to wymienił bym dysze od wolnych na mniejszą
zajacrzw
PostWysłany: Czw 23:02, 29 Gru 2016    Temat postu:

A jakies rady na początek? Jak bym mogl mu zmniejszyć paliwa, skoro srubka od mikstury ciężko? Ewidentnie jak bym za dużo mu podawalo?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group