Autor |
Wiadomość |
Kudłady |
Wysłany: Pon 14:02, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
moim znadniem takie nakladki na piasty to pic. przecierz łożyska i tak padaja 2-3 razy w sezonie i to nie od tego ze tam jest błoto. wytłucza sie i wymiana.
ale to tylko moje zdanie.
podobnie z tymi gumami na lagi. wiecej bidy moga narobic niż pożytku.
chyba ze ktos jest pedantyczny i po kazdej jeździe bedzie przez 3 godziny rozbieral moto z tych wszystkich gadzetów i myl wszystko odzielnie.
nie dajmy sie zwariowac, zuzycia są i bedą bo taki sport. |
|
|
donPedro |
Wysłany: Pon 13:13, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
Ja tez sie pisze. Pomaranczowe przytule. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 12:13, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
ja się piszę |
|
|
DjLeonn |
Wysłany: Pon 11:43, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
36 ojro nie ma tragedii, może jakiś zakup grupowy? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 11:26, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
Jeżeli chodzi o gumy na dystanse piasty to od znajomego zawodnika słyszałem, że opcja niezniszczalna. |
|
|
donPedro |
Wysłany: Nie 23:50, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
tez myslałem o tych na koła tylko ciekawe czy ta guma sie szybko nie wytrze podczas jazdy gdy piasta sie bedzie krecic, ktm tylko oferuje wiekszy wirnik i pierscien odsadzenia dekla pompy wody do 4T, ciekawe jak w 2T by sie to spisywało, chyba wentylator bardziej przemawia do mnie. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 23:43, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
te uszczelki na koła wyglądają ciekawie, na lagi raczej bym nie montował,
zestaw factory na pompę wody miałem w moim SXF - ale jakoś dużo bardziej wchłodzeniu nie pomagał, spodziewałem się czegoś lepszego. |
|
|
donPedro |
|
|