Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 20:59, 11 Sty 2017    Temat postu:

nie da sie edytować takich map

generalnie widze taką opcje - albo napisać do producenta co on przewiduje - czy przewiduje zmiane mapy, jak tak to czy była w ogóle w zestawie przy zakupie zestawu. ewentualnie moze udostępnią ją. jezeli bedzie z tym problem, wgrałbym mape od starszego modelu - tam była możliwość wgrania map pod akcesoryjne wydechy. wiec teoretycznie bedzie mapa lepsza dla ciebie niz fabryczna. ( swoja drogą w późniejszych modelach mapy są takie same jak w starsyzch ale czy sie wybierze mapke pod fabryczny wydech czy pod akcesoryjny to i tak tą samą mape komp zaleca)

innej opcji nie bardzo widze.
theodor
PostWysłany: Śro 9:20, 11 Sty 2017    Temat postu:

Kurcze, chyba Bigbore jest upgrade'm wiec moze zrobic to dobrze i nie domyslać sie co by było gdyby a zmierzyc AFR?
Nie trzeba kupować sterownika, na oryginalny mozna wgrać mape z innego modelu.
W ostatecznosci od sxf-a 350.

Zorientuje się czy jest mozliwość edytowania pliku mapy OEM i dam znać.
Fourier
PostWysłany: Wto 22:12, 10 Sty 2017    Temat postu:

Teraz dopiero zauważyłem że to jest na wtrysku (pierwszy rocznik). Co do samego sterownika to jest jakaś holenderska firma, która robi tuningowe. Można je programować z kompa. Oprócz tego robią do KTMa zestawy z drugim wtryskiwaczem (coś jak w Kawasaki). Jest jeden problem... nie pamiętam nazwy.
pitervr6
PostWysłany: Wto 20:20, 10 Sty 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
powinna byc teoretycznie inna mapa.

fourier - rzeczywiscie skok sie nie zmienia. ale mapa tez steruje dawką paliwa na wtrysku. a bigbore moze wymagać więcej. wiec powinien mieć inną mape. czujniki beda czytały i podawały dawke jak w 250tce.

tylko pytanie skąd wziąc ewentualnie inną mape ;D


dokładnie o to mi chodzi, jest sterownik z mapami ok 8szt ale od sxf 13r
henio12323
PostWysłany: Wto 19:53, 10 Sty 2017    Temat postu:

powinna byc teoretycznie inna mapa.

fourier - rzeczywiscie skok sie nie zmienia. ale mapa tez steruje dawką paliwa na wtrysku. a bigbore moze wymagać więcej. wiec powinien mieć inną mape. czujniki beda czytały i podawały dawke jak w 250tce.

tylko pytanie skąd wziąc ewentualnie inną mape ;D
pablo83
PostWysłany: Wto 19:32, 10 Sty 2017    Temat postu:

Ile taka korba wytrzyma na big bore 280? Bo w 250 zalecaja korbe co drugi tlok.
Fourier
PostWysłany: Pon 21:50, 09 Sty 2017    Temat postu:

Nie jestem pewny (jak coś to niech ktoś mnie poprawi) ale jeżeli nie zmieniasz skoku tłoka (z tego co pamiętam big bore atheny różni się tylko średnicą tłoka) to zmiana sterownika raczej zbyt dużo nie da.

PS przy tym zestawie uważaj na korbowód i lej dobry olej na czas - znam dwa przypadki gdzie z silnika nie było co zbierać.
theodor
PostWysłany: Pon 16:12, 09 Sty 2017    Temat postu:

Czyli jak rozumiem motocykl odpala, tylko masz zwiększona pojemność?

W takim razie ja bym postawił moto na rolce i zmierzył AFR i dopiero to wykaże czy jest i jaka potrzeba modyfikować mapę.
pitervr6
PostWysłany: Pon 15:56, 09 Sty 2017    Temat postu:

potrzebowałbym właśnie jakąs bogatszą mape pod big bore 280
theodor
PostWysłany: Sob 16:22, 07 Sty 2017    Temat postu:

Kiedyś dla potrzeb diagnostycznych odpaliłem huskę FC 450 ma sterowniku z sxf-a 250

Odpalić adpali, ale w żaden sposób nie ma sensu, tym bardziej że wrzucenie własciwej mapy do sterownika to żaden problem.
pitervr6
PostWysłany: Pią 21:55, 06 Sty 2017    Temat postu:

czyli marne szanse zeby pracował na mapach z 13r
theodor
PostWysłany: Czw 19:30, 05 Sty 2017    Temat postu:

Sterownik własciwie zawsze jest taki sam, softem sie różnią
pitervr6
PostWysłany: Czw 19:08, 05 Sty 2017    Temat postu: Moduł w SXF 250

Witam, orientuje sie ktos czy moduł z sxf250 2013r bedzie działał w sxf 2011r serwisówka podaje taki sam numer dla modułu 81241031100, a w 13r jest juz zmieniony silnik z mniejszy wykorbieniem

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group