Autor Wiadomość
m4ayhem
PostWysłany: Wto 13:08, 10 Sty 2017    Temat postu:

KAT 200 napisał:
Udało mi się trochę poczytać na temat tych dwóch modeli i trochę jestem zaniepokojony ponieważ nowsze katy są dużo wyższe.Podskoczyli z wysokością z 925 na 985,a wiadomo że ja swoim wzrostem nie błyszczę a w terenie różnie bywa.


Możesz sobie obniżyć Very Happy

A tak serio, siedziałem na nowiutkim kacie, powiem Ci że nie czuć specjalnie żeby było dużo wyżej. Nie wierzę że jest taka różnica
KAT 200
PostWysłany: Wto 11:09, 10 Sty 2017    Temat postu:

Udało mi się trochę poczytać na temat tych dwóch modeli i trochę jestem zaniepokojony ponieważ nowsze katy są dużo wyższe.Podskoczyli z wysokością z 925 na 985,a wiadomo że ja swoim wzrostem nie błyszczę a w terenie różnie bywa.
KAT 200
PostWysłany: Nie 14:43, 08 Sty 2017    Temat postu:

Dokładnie,a gdzie tu jeszcze sakwy,szyba i lisi ogon? Very Happy
Moim zdaniem kopanie 2t nie należy do uciążliwych,rozruch dla mnie byłby zbędny tym bardziej że mam uraz po ostatnim moto i z pewnością gdy będzie to go wykastruje.
janexc200
PostWysłany: Nie 12:11, 08 Sty 2017    Temat postu:

suche dane masz np. na bikez.com,
w praktyce najwiekszy skok wagi w górę jest właśnie miedzy rocznikami gdzie dodano rozrusznik (i akumulator który ciąży bo jest wysoko), oprócz tego zmiany wagi w tych samych pojemnosciach 2T nie były duze miedzy starymi modelami a nowymi

duzo zalezy od wyposażenia, ja mam 300 08 ale powywalałem niepotrzebne rzeczy typu ogon, podpórka, poprzedni wlasciciel wywalił rozrusznik i aku, nie uzywam osłony dyfuzora(dyfuzor wgiałem tylko raz, a duzo upalam po kamieinach i klodach) ani chłodnic i jak przejechałem się nową 200 z rozrusznikiem i wszelkimi mozliwymi bajerami, tłumikiem drgan i wszystkimi osłonami to wrazenie jak na jakims 525 , choc ogólnie moto świetne, moim zdaniem trzeba dobrze przemyslec co jest naprawde potrzebne pod kątem tego gdzie i jak sie jezdzi i nie robic z motocykla choinki, np. nie ma sensu opancerzac się zbytnio gdy startuje sie w cc gdzies po piachach
KAT 200
PostWysłany: Sob 21:41, 07 Sty 2017    Temat postu:

Napisałem wiadomość,ale nie wiem dlaczego pokazuje mnie jako gościa???
Gość
PostWysłany: Sob 21:26, 07 Sty 2017    Temat postu:

Dzięki za info.
A jakie były zmiany wagowe (na sucho) i czy w ogóle były w:
-200 exc w 2012 w stosunku do 2011?
-250 exc w 2011,12 w stosunku do 2010?czy dołożenie rozrusznika,zmiany w skrzyni itp zwiększyły dużo wagę?
Czytając to co piszę to trochę się uśmiecham ponieważ przygodę z enduro zacząłem z innej beczki od 4t drz-E która mnie mega denerwowała,nie chciała współgrać,odpalać,ciągle coś! Była ciężkim klocem,na podjazdach i wywrotkach miałem chęci jej w ogóle nie podnosić,ale zawsze dawałem jej jeszcze jedną szansę,hehe.Fruwanie w terenie dopiero pokazało mi 200 exc 2t Wink
Zdzwaniałem się z jednym handlarzem który ma parę sztuk moto i miedzy innymi ćwiarę z 2010r,gdy tylko się wykuruję będę chciał się wybrać i porównać.
Pozdrawiam!
rams
PostWysłany: Sob 20:49, 07 Sty 2017    Temat postu:

Miałem exc 200 i bardzo dobrze wspominam ten motocykl. Po exc 200 kupiłem 250 i nie ukrywam, że to była dobra decyzja. Choć uważam, że każdy kto chce dobrze jeździć powinien zaczynać od małych wściekłych pojemności takich jak exc 125 czy 200, te motory uczą pokory, trzymania gazu i operowania sprzęgłem. Po przesiadce trochę ciężko było mi oponować moc exc 250 ale wystarczyło około 10-15h i motor się mnie słuchał. Jeśli chodzi o dolny zakres obrotów to exc 250 ma minimalnie mocniejszy niż exc 200, średni i górny no to wiadomo mocy dużo jest. Żeby dobrze jeździć ćwiartką w terenie też trzeba bardzo dobrze operować sprzęgłem i motor trzeba też trzymać na obrotach. Na podjeździe się nie zbierze jak 300.
janexc200
PostWysłany: Pią 19:57, 06 Sty 2017    Temat postu:

co do zmian to
200 od 08 do 11 ich nie miał, natomiast 12 i 13 to kolejna generacja, nowa rama, plastiki, w silniku też zmienili membranę na vf4 i jakies drobiazgi,
250 08-10 nie miała zmian a w 11 dostała rozrusznik i 6sty bieg, natomiast 12 i 13 to analogicznie nowa generacja, buda i drobiazgi jak membrana vf4

jak zapewne zauważyłeś wszystkie modele 08-11 dzieli przepasc cenowa do 12-16,
mając budzet w okolicy 15K nie kupisz zdrowego exc 250-300 12-13 z papierem, moze kupisz 200

warto tez szukac husabergów, są tańsze, mają lepszy zawias i 6 biegów w rocznikach gdy exc ich nie miał a uwierz mi ze jest to istotne

ogólnie to miałem 200 takiego jak Ty i dobrze go wspominam, ale co nowsza generacja to nowsza, 200 jest fajne jeśli nie atakujesz długich i stromych podjazdów, 250 i 300 są minimalnie cięższe i mniej zwrotne ale moc to inna bajka-jest jej wiecej w całym zakresie, żywotność 250-300 takze bedzie znacznie wieksza, na tłok zrobisz 90-100h a w 200 duzo mniej
henio12323
PostWysłany: Pią 19:56, 06 Sty 2017    Temat postu:

nikt za ciebie nie zdecyduje.
a jak chcesz ponac róznice w częsciach to wejdź sobie w katalgo czesci i porównuj sobie dane roczniki, zmian moze byc sporo ale są dosyc "kosmetyczne"

chociaz tez 80-% zmian pewnie nawet nic Ci nie powie

dodam tylko ze 200 z 2003 a 2012 to bedzie przepaść, mocowa i prowadzeniu

chociaz też sie zgodze że 125 i 200 to motocykle które trzeba trzymac na obrotach, na podjeździe nie bardzo jest mowa o przemysleniach i błędach, bo jak sie zdławi trzeba mocno kombinować zeby wstała.

250tka ma wieksze pole do popisu - ale jak też łatwo sie domysleć, zamiast isc na pełnym ogniu, trzeba też miec władze nad rolgazem, bo troche sie przesadzi i zamiast atakować podjazd stoisz w miejscu i kopiesz rów ;P wiec złotego srodka nie ma
KAT 200
PostWysłany: Pią 18:50, 06 Sty 2017    Temat postu:

Taka prawda,albo wpadamy na podjazd z pełną pi..... albo trzeba się zastanowić jak miękko wylądować. Przejażdżka jest nieunikniona,a drugie primo jest takie że nie ma dużego wyboru na te przysiadki.
żółf
PostWysłany: Pią 18:38, 06 Sty 2017    Temat postu:

Na Twoim miejscu dążyłbym do tego, żeby przejechać się jakąś nowszą 200, dopiero wtedy poczujesz czy jest sens zmiany starszej 200 na nowszą.

zastanów się czego brakuje Ci w Twoim obecnym moto, mi np. brakuje mocy na dole, bo ciężko mi zrobić podjazd, jeżeli w połowie coś spowoduje, że wytracę prędkość
KAT 200
PostWysłany: Pią 18:01, 06 Sty 2017    Temat postu: exc 200 2t i 250 2t

Witam wszystkich.
Mam do was parę pytań Rolling Eyes Małymi krokami zbliża się zmiana moto i tak nie do końca wiem czy iść w górę z nowszym rocznikiem i zostać przy obecnym modelu który posiadam-200 exc 2t czy próbować dosiąść exc 250 2t?? Nie mam nic blisko swojej miejscowości,więc będę się wybierał w dalsze poszukiwania,ale najpierw chciałem się trochę dokształcić.Szukałem informacji w necie,ale na temat roczników 2010,11,12,13 dużo nie znalazłem.
Moja Prośba do użytkowników i bardziej doświadczonych riderów żebyście mi wskazali jakieś artykuły lub opisali coś od siebie co polecacie i jakie zmiany były w poszczególnych latach produkcji tych dwóch modeli:
-exc 200 2t 2010,11,12,13
-exc 250 2t 2010,11,12,13
Moje obecne moto to 200 exc 2t 2003r sponiewiera mnie i daje mi pełną satysfakcje z jazdy.Zwrotność,waga,silnik jak dla mnie jest dużym atutem tego dwupaka,wiadomo że można lepiej i chyba do tego dążyli inżynierowie produkując nowsze roczniki w/w modeli.
Jestem amatorem,latam po zróżnicowanym terenie,moja waga to 80kg i 172cm wzrostu i nie ukrywam że myślami jestem bliżej dwusetki z racji jej gabarytów itp niżeli do modelu 250 2t.Być może jestem w błędzie ponieważ nowsze roczniki wnosiły duże zmiany i porównując gabarytowo-wagowo ćwiarę z 2010,11,12,13 r do mojego modelu nie byłoby aż tak źle Question
Dzięki za wskazówki i Pozdrawiam!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group