Autor Wiadomość
Insanus
PostWysłany: Śro 14:02, 11 Sty 2017    Temat postu:

Dobra Panowie, ustawiłem na 0.15 i powiem szczerze że dla mnie ideał to nie jest(delikatnie cyka) ale jest naprawde dobrze. Pali ładnie na zimnym i na ciepłym - ale to zasługa niewyżyłowanego silnika od starego niemca xd. Chyba to na tyle, pozdrawiam Smile
żółf
PostWysłany: Wto 21:23, 10 Sty 2017    Temat postu:

np. rolek na konikach,
Insanus
PostWysłany: Wto 21:09, 10 Sty 2017    Temat postu:

Jakich np. defektów?
żółf
PostWysłany: Wto 21:01, 10 Sty 2017    Temat postu:

Godzina roboty max Smile I tak zacząłbym od ściągnięcia czapki, bo tam czai się kilka możliwych defektów lc4
Insanus
PostWysłany: Wto 20:33, 10 Sty 2017    Temat postu:

wybacz zółf ale z tym wyciagnieciem silnika z ramy przesadziles Very Happy
żółf
PostWysłany: Wto 20:23, 10 Sty 2017    Temat postu:

W lc4 jest trochę ciaśniej, ale da radę ustawić bez większych problemów. Jakby co możesz wyciągnąć silnik z ramy.
Insanus
PostWysłany: Wto 19:28, 10 Sty 2017    Temat postu:

Ten 2mm luz wyszedl mi ze zlego ustawienia walu - co jutro będę sprawdzał. Myślę ze z uwagi na 25 stopniową roznice miedzy temperatura pokojowa a ta na dworze luz może sie zmienic o 0.05 wiec jutro ustawie zaworki na 0.15.
Wiesz co, u mnie jest tak ciasno że nawet nie bawie się w precyzyjne przekręcanie śrubki regulującej.
janexc200
PostWysłany: Wto 19:24, 10 Sty 2017    Temat postu:

skoro luz zaworowy ustawiony w temp. pokojowej na 0,2mm kasuje sie przy temperaturze pracy ktora wynosi pewnie z 300-400*C to jakim cudem mogło wyskoczyc 2mm? takie wahania temperaatury nie mają znaczenia, tez mam czasami mroz w garazu i takich cyrków nie zauważyłem

lepiej upewnij sie czy w dobrym momencie ustawiasz zawory

a zamiast szczelinowmierza byc moze mozna uzyc nakretki kontrującej tak jak w rfs i starym husabegu-dokrecasz leciutko srubkę do zaworu-cofasz o 1/6 obrotu - tyle co jeden z szesiu boków nakretki kontrującej i to daje 0.1mm, wiec moze u ciebie 2/6 da 0.2?
Insanus
PostWysłany: Wto 19:08, 10 Sty 2017    Temat postu:

no nie wiem, jutro będę się męczył dalej. Ustawię na 0.25
żółf
PostWysłany: Wto 19:03, 10 Sty 2017    Temat postu:

Zdaje mi się, że troszkę przeceniasz wpływ temperatury

A zawory ustawia się w gmp następującym po suwie kompresji, więc nie wiem po co kombinujesz
Insanus
PostWysłany: Wto 18:50, 10 Sty 2017    Temat postu:

Dobra Panowie, mam diagnozę. Przy ustawieniu zaworów wraz z ustawieniu tłoka w górnym położeniu mam drastyczny luz, gdy teraz tam spojrzałem miałem z 2 mm luzu.. Zrobiłem to na chłopski rozum, czyli w fazie sprężania przed wybuchem ustawiałem wydechowe i odwrotnie - efekt - metaliczne stukanie tylko że mniejsze. Ale już wiem w czym jest problem - z temperaturą. Mamy za oknem minusowe temperatury u mnie chyba z -5 stopni i w takich warunkach ustawiałem zawory. A jak wiemy z fizyki rózne materiały w tym metale kurczą się i w moim wypadku zwiększa się luz zaworowy. Chyba to jedyne wytłumaczenie. Jutro zamierzam ustawić luz na 0.25 i mam nadzieje że do ciepłej wiosny już tam nie będę zaglądać. Jeszcze mam pytanie, co oznacza RA w nazwie mojego moto ktm 400 lc4 RA?
żółf
PostWysłany: Wto 17:01, 10 Sty 2017    Temat postu:

Insanus napisał:
Na jaki luz proponowałbyś ustawić?
Tak jak wyzej pytalem, czy mozna ustawić ssace kiedy to wydechowe się otwieraja? W tej fazie na ssace nie dziala żaden nacisk


Ustawiaj jak chcesz, ja ustawiam zgodnie z serwisówką w gmp i na odpowiedni wymiar - 0,15 dla mojego motocykla, ale wiem co się dzieje pod czapką i nie mam żadnych dziwnych niespodzianek.
theodor
PostWysłany: Wto 17:00, 10 Sty 2017    Temat postu:

Skoro było dobrze, a jest źle to może w złym połozeniu wału ustawiałes luzy i na podpartym zaworze ustawiłeś 0,2. I wtedy we własciwym momencie mozesz mieć drastycznie za duży luz
Insanus
PostWysłany: Wto 16:57, 10 Sty 2017    Temat postu:

Kirwa ubieram sie i w tej chwili ide to rozbierac... Czekam na dalsze propo od was..
theodor
PostWysłany: Wto 16:50, 10 Sty 2017    Temat postu:

no ale skoro dekompresatpr nie działa to cos jest źle

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group