Autor Wiadomość
FuzEE
PostWysłany: Sob 13:16, 25 Lut 2017    Temat postu:

Jest ktoś w stanie ocenić mgiełkę?
https://youtu.be/rBugxbk_RoU
Pacjent 250sxf 2012:
-Zawory i tps regulowane jakieś 2mth temu
- świeca nowa
-filtr powietrza czysty
-filtr paliwa czysty

Problem z odpalaniem/wkrecaniem na obroty<help>

*EDIT

sprawdziłem jeszcze ciśnienie paliwa (na odcinku bak/wtryskiwacz )
pomiar wykazał, ~1.5/2 - wg. serwisówki powinno być 3.7 - czyli pozostaje pompa/filtr/regulator do sprawdzenia, coś jeszcze może mieć wpływ?
mcx
PostWysłany: Śro 21:32, 22 Lut 2017    Temat postu:

niedługo będę miał tps toola do sprzedania w dobrej kasie. Jak coś to PW
KristofSX
PostWysłany: Śro 21:14, 22 Lut 2017    Temat postu:

ciężki temat,musisz mieć diagnostic tool, albo dac na serwis, albo zaopatrzyć się tutaj:
https://www.ktmandhusky.com/tps-tuning-for-12-16-exc-xcwf-fe-fe

krycha852
PostWysłany: Śro 20:15, 22 Lut 2017    Temat postu:

Jak to zrobić ? Szukam w necie ale zabiedzona nie rozumiem
KristofSX
PostWysłany: Śro 18:37, 22 Lut 2017    Temat postu:

tps do regulacji
krycha852
PostWysłany: Śro 18:35, 22 Lut 2017    Temat postu:

...
krzysiek919
PostWysłany: Śro 18:31, 22 Lut 2017    Temat postu:

podmień kompa
krycha852
PostWysłany: Śro 18:25, 22 Lut 2017    Temat postu:

Chopaki taka symulacja jest podmieniłem wtrysk i tak na na jednym zapala zimny bez gazu ale ciepły musi postać z 2 3 min i dopiero zapali na 2 wtrysku zimny zapala tylko po dodaniu gazu na ssaniu ale tez trzeba kręcić a znowu jak jest ciepły odpala odrazu. Jakieś pomysły ?
theodor
PostWysłany: Pon 14:14, 30 Sty 2017    Temat postu:

Nie, ale pomiar wg manuala powinien byc wykonany z równolegle podłaczonym dławikiem który "upuszcza" część cisnienia, wiec te 4bary moga byc zafałszowane
pitervr6
PostWysłany: Pon 13:48, 30 Sty 2017    Temat postu:

wpiałem jeszcze manometr miedzy pompe a wtrysk i jest 4bar serwisówka podaje 3,2-3,7bar czy przez to moze go przylewac ?
theodor
PostWysłany: Pon 12:53, 30 Sty 2017    Temat postu:

To ja mam inne doświadczenia.
Manual mówi o 601mV, powyzej jest problem z gorącym rozruchem o podwyzszone napięcie to po prostu dłuzszy czas wtrysku i lekko przylewa. Dla potwierdzenia objawu można zaciągnąć "ssanie" które defacto jest jedynie by-passem powietrza poza przepustnicą.
Metodami prób i błędów wykminiłem że na napieciu 570mV odpala najlepiej.
jako że jest to TPS nielinearny to zmiana wartości na małym kącie otwarcie w praktyce nie zmienia wartości czasu wtrysku dla wiekszych otwarć.
pitervr6
PostWysłany: Nie 20:57, 29 Sty 2017    Temat postu:

na 0,800v najlepiej pracuje
wójo
PostWysłany: Nie 20:27, 29 Sty 2017    Temat postu:

800, 600 ?
pitervr6
PostWysłany: Nie 13:34, 29 Sty 2017    Temat postu:

witam, mam podobny problem z sxf250 ciezko odpala zimny jak ciepły odpala bez problemu, została zmieniona pompa paliwa nowy wtrysk tps ustawiony na 800 na 600 odpala lepiej ale strasznie strzela w wydech i gasnie moze ktos ma jakies pomysły ?
theodor
PostWysłany: Pon 8:53, 23 Sty 2017    Temat postu:

Jasne, jakoś z automatu pomyślałem o serwisie moto

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group