Autor Wiadomość
SzaryWilk
PostWysłany: Śro 15:37, 18 Sty 2017    Temat postu:

Sprawdż, czy nie ścięło klina od koła zamachowego. W 2t jest to częsta przyczyna ;d
Gość
PostWysłany: Wto 23:38, 17 Sty 2017    Temat postu:

nie przeregulowywałem,jeździłem przy -12 i wszystko działało,a tu bylo koło 0 stopni,jezdziłem godzinke nic sie nie działo i nagle taki problem znikąd.Świeca tak jak zawsze,nie zalana kolor ok,iskra jest.Przycisk sprawdzałem od razu tez jest ok.Tą membranę faktycznie jeszcze sprawdzę.
MatiEXC
PostWysłany: Wto 22:59, 17 Sty 2017    Temat postu:

Sprawdź membranę Wink
henio12323
PostWysłany: Wto 21:14, 17 Sty 2017    Temat postu:

a przeregulowywałeś gaźnik na zime ? moze ma za bogato i zalewa ? swieca pewnie mokra ?
mcx
PostWysłany: Wto 21:13, 17 Sty 2017    Temat postu:

a iskra jest? sprawdź przycisk od gaszenia, może zwarty jest
sajmon3503
PostWysłany: Wto 19:43, 17 Sty 2017    Temat postu:

2T,świeca nówka
henio12323
PostWysłany: Wto 19:38, 17 Sty 2017    Temat postu:

2T czy 4t ?

gaźnik czysciłes - ale ciekawe z jakim skutkiem. swiece wymieniałes ?
sajmon3503
PostWysłany: Wto 19:32, 17 Sty 2017    Temat postu: Nie odpala

Witam,w moim 250 EXC 2013 wszystko grało,w lesie zgasiłem go na chwile przerwy i po 3 minutach nie chciał zapalić,duzo trzeba było kopać jak nigdy,zawsze od strzała,wróciłem do domu na 2 dzień juz w ogóle nie pali.kompresja jest,cylinder,tłok ok,gaźnik czyściłem,paliwo dochodzi,iskra jest.Co może mu dolegać?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group