Autor |
Wiadomość |
dykal3337 |
Wysłany: Pią 20:30, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
reaguje na srubkę składu mieszanki . a dokładniejsze regulacje to moze w sobote bede miał troche wiecej czasu i wtedy zdam relacje . zastanawia mnie też to że motocykl po chwili paruje tylko z prawej chłodnicy a lewa jest okej temperatura na obu taka sama płyn nie jest jeszcze zagotowany a z tej prawej unosi się para .. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 19:19, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
ustawiasz śrubę mieszanki w/g manuala, odpalasz moto aż się zagrzeje (tzn chodzi normalnie na niskich obrotach), ustawiasz obroty mniej więcej na 1500rpm, zaczynasz powoli kręcić śrubą mieszanki zgodnie z kierunkiem zegara do momentu aż obroty zaczną spadać, zapamiętujesz tą pozycję, następnie kręcisz w druga stronę aż obroty znowu zaczna spadać. póżniej ustawiasz punkt taki żeby obroty były najwyższe między tymi dwoma położeniami. jeśli są za wysokie - obniżasz je śruba obrotów i znowu regulujesz od początku śruba mieszanki.
jeśli będziesz kręcił śruba mieszanki i nie zauważysz żadnych zmian w obrotacvh - zmień dyszę wolnych obrotów na mniejszą,
jak przy kręceniu mieszanką zadusi silnik przy śrubie odkręconej więcej niż 2 obroty - musisz dac większą dyszę wolnych obrotów
|
|
|
dykal3337 |
Wysłany: Pią 18:58, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
Mogłby mi ktoś napisac taką prosta instrukcje jak poprawnie wykonać taką regulacje ? jestem w stanie sam się z tym pobawić.
byłem odpalić gada . odpalił całkiem ładnie na tej nowej swiecy.pozniej juz za pierwszym pali obroty trzyma , lecz strasznie strzela ogniem i zakopci na czarno ;/ srubka od regulacji jest minimalnie wykrecona tylko . w jaki sposób moge zmiejszyc mu dawkę paliwa ? |
|
|
dykal3337 |
Wysłany: Pią 18:57, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
ktoś mi kiedyś mówił że regulacja w tych gaźnikach to jedynie dyszami bo krecenie nic nie daje . ktoś moze to potwierdzic ? przypomnę że to mój pierwszy 4t predzej miałem kilka sprzętów lecz wszytsko było w 2T |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 18:48, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
jak daje na czarno z wydechu to za dużo paliwa, tak jak piszesz,
gaźnik do regulacji |
|
|
dykal3337 |
Wysłany: Pią 18:34, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
dziś kupiłem nowa oryginalna swiece moto zaczeło znacznie lepiej odpalać lecz kolanka grzeją się strasznie aż do kopniaka i strzela z wydechu ogniem cały czas ;/ i czasami pusci czarna chmure . wydaje mi się ze dostaje zdecydowanie za dużo paliwa |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 22:56, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
mozesz zobaczyc jaki kolor ma swieca - powinna byc brązowa raczej ciemna wpadająca w czarny kolor. jak jest jasna to od razu mozna wzbogacać mieszanke |
|
|
dykal3337 |
Wysłany: Śro 22:19, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
w weekend myślę że zajmę się regulacją gaźnika , wtedy zdam relacje dzis zakupilem też świecę irydową |
|
|
dykal3337 |
Wysłany: Śro 22:18, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
taak zmieniałem płyn i odpowietrzyłem głowicę .
Ktm jest na nicasilu pierwszy tłok |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 20:41, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
odpowietrzałeś głowicę? sxf-y ogólnie mocno się grzeją, 5 min pyrkania wydaje mi się, że spokojnie wystarczy do zagotowania płynu |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Śro 20:25, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
masz nicasil czy tuleje ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 20:06, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
ustaw gaźnik i zrób ustawienie obrotów w/g manuala:
|
|
|
dykal3337 |
Wysłany: Śro 18:50, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
sprawdzone , płyn ma spory obieg widać . kolanka po chwili robią się czerwone na około 5 cm od cylindra |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 13:45, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
theodor napisał: | Chyba że wirnik w pompie cieczy się nie kręci |
odkręcić korek chłodnicy, odpalić moto - jak widać że płyn wiruje znaczy że pompa działa |
|
|
theodor |
Wysłany: Śro 11:11, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
Chyba że wirnik w pompie cieczy się nie kręci |
|
|