Autor |
Wiadomość |
mcx |
Wysłany: Śro 11:53, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
Termostatu nie było bo to silnik z sxfa, łącznik Samco jest bez przewężenia, więc na pewno coś tam przepływ poprawił |
|
|
Samco4KTM |
Wysłany: Pon 17:26, 16 Lip 2018 Temat postu: |
|
mcx napisał: |
Rama miała zostać pomalowana najdokładniej jak się da! Problemem był T-Piece - rurka łącząca silnik i chłodnice. Jest skręcana na klej do gwintów i odkręcenie tego graniczy z cudem - przynajmniej tak na forach czytałem, w serwisie KTM Wawa też nie wiedzieli jak się do tego zabrać...no comment. Odpowiedni klucz, opalarka i pięknie wyszło A zastąpiłem ją T-Piece z Samco. Różnica jest w budowie - nie ma restryktora na łączeniu i problem z wyciekami na łączeniach odpada:)
|
Samco Sport wprowadziło do oferty dedykowane klucze to odkręcania tego fabrycznego łącznika.
Jeśli będzie zainteresowanie to możemy go wypożyczać do każdego zakupionego łącznika SAMCO Sport T-Piece
mcx - czy możesz napisać jak się sprawuje motocykl bez łącznika i termostatu? |
|
|
mcx |
Wysłany: Śro 11:59, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
Nie kupuj! Hujnia straszna. Połowa odleciała po Bieszczadach, reszta odleci po przy myciu... |
|
|
ebi11 |
Wysłany: Śro 9:28, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
Mam pytanie odnośnie okleiny z alie.
Bo już trochę wody w rzece opłynęło tak więc jak się sprawują po kilku wyjazdach?
Klej trzyma nie odpadają?
Czy są warte swojej ceny ?
Bo z tego co patrzyłem to trzeba dać tak Pi razy drzwi 85$ więc nie jest to wcale tak mało. |
|
|
mcx |
Wysłany: Nie 19:27, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
Kanapa jest seryjna, obicie tylko z PP. A Żonę hmmmm - sama się znalazła Jej sprzęta też wstawię jak go skończę... |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Nie 17:37, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
Chłopie gdzieś Ty znalazł taką żonę ? |
|
|
luksw |
Wysłany: Nie 10:59, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
Gdzie kupiłeś taką kanapę do exc ? Jest jeszcze opcja taka dostać? |
|
|
FACTORY |
Wysłany: Nie 10:41, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
Jest mega fajny ale żona ma też fanego kata |
|
|
mcx |
Wysłany: Nie 9:26, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
I prawie gotowy do sezonu, pozostało założyć płytę, łańcuch, zmienić płyny.
Sprzęt żony też się robi
|
|
|
mcx |
Wysłany: Pon 13:08, 27 Lut 2017 Temat postu: |
|
niestety nie ma ecu do kupienia... |
|
|
lukaszrr |
Wysłany: Nie 16:11, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
Sprawdź na ktmsklep po nr.części i będziesz wiedział. |
|
|
mcx |
Wysłany: Nie 15:47, 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
Nowe plastiki i okleina prosto od chińczyka. Jakość nadruku zajebista, klej 3M, ale grubość marna...długiego żywota jej nie widzę
Zdjęcie kompa - czy taki sam jak w exc? Wątpię, przecież silnik z sxfa
|
|
|
mcx |
Wysłany: Śro 11:02, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
RAL 2009. Piaskowanie, podkład i proszek. Powierzchnia półmat, ale bliżej mu do połysku Ładnie wyszło. Polecam livree.pl |
|
|
przemes |
Wysłany: Śro 10:49, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
To jeszce napisz jaki kolor Ral i jaki rodzaj powierzchni... bo rozumiem że malowanie proszkowe? |
|
|
mcx |
Wysłany: Śro 9:55, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
T-piece kupowałem u kolegi z forum. Zrobił bardzo dobrą cenę napiszcie na biuro@deltatrading.pl 😀
Chłodnice prostowalem po punktowym podgrzaniu opalarką, kawałek drewna dębowego, śrubokręty, punktami i powoli nabierała kształtów, mozolna to robota, ale nieźle wyszło.
Co do wagi to jest sporo lżejsza, czuć wyraźnie w ręku.
VIN był lekko widoczny pod farbą, także ostry rysik i powoli po kształtach leciałem. |
|
|