Autor Wiadomość
rafal8829
PostWysłany: Pią 6:55, 24 Mar 2017    Temat postu:

Od całej pokrywy głowicy
KristofSX
PostWysłany: Czw 0:03, 23 Mar 2017    Temat postu:

ktróa śruba? od pokrywy zaworów?
helicoil jest ok jak nie trzeba mocno dokręcać.
rafal8829
PostWysłany: Śro 16:27, 22 Mar 2017    Temat postu:

Witam
mam problem mianowicie zerwał się gwint od śruby w głowicy i tam mi cieknie olej, i pytanie jest takie otóż znalazłem takie sprężynki na allegro HELICOIL czy one będą dobre? czy jakiś inny zestaw naprawczy?
henio12323
PostWysłany: Pon 8:33, 27 Lut 2017    Temat postu:

nie
rafal8829
PostWysłany: Pon 6:28, 27 Lut 2017    Temat postu:

Źle ustawione zawory mogą też źle wpływać na działanie ssania?
rafal8829
PostWysłany: Nie 7:13, 26 Lut 2017    Temat postu:

Okej dzięki
KristofSX
PostWysłany: Nie 1:41, 26 Lut 2017    Temat postu:

ustaw na 0.11 wszystko
rafal8829
PostWysłany: Nie 1:17, 26 Lut 2017    Temat postu:

Panowie a jak powinny być ustawione zawory? Ssący i wydechowy?
rafal8829
PostWysłany: Śro 11:13, 22 Lut 2017    Temat postu:

Miałem założony temat tutaj już z tym cieknącym olejem, leci tak jakby z pokrywy zaworów ale tam robiliśmy wszystko i nic tak leci. Gwinty były naprawiane ale nic nie dało.

Używam dekompresatora i ustawiam tłok przy kopaniu.
Iskra jest ale najpierw zobaczymy gaźnik a jak to nie pomoże to będziemy sprawdzać dalej.
Od tego właśnie czasu tak kiepsko odpala jak zaczął mi ten olej lecieć i tak jest do traz
hacker33
PostWysłany: Śro 8:35, 22 Lut 2017    Temat postu:

Jak będziesz kopać z otwartą przepustnicą to zdejmij przewód ze świecy.
Bo jak załapie to Ci faktycznie nogę urwie nawet w bucie:D

Tak ogólnie ustawiasz tłok to odpalania czy kopiesz na wariata?
Używasz manualnego dekompresatora czy przełamujesz kompresję na twardziela?

Jeżeli silnik nie odpala a ty kopiesz i kopiesz to jest też duża szansa że zalałeś silnik a wtedy na pewno Ci nie odpali zwłaszcza z ssaniem.
Jesteś też pewien że masz iskrę?
Może oprócz gaźnika masz jeszcze problem z zapłonem?
henio12323
PostWysłany: Śro 6:22, 22 Lut 2017    Temat postu:

a co sie dzieje z pokrywą ? skąd ci cieknie ? moze wystarczy gwinty naprawić
KristofSX
PostWysłany: Wto 23:43, 21 Lut 2017    Temat postu:

jak bęziez kopał z otwartym gazem to uważaj żęby Ci nogi nie urwało, ubierz but na moto, bo potrafi odbić porządnie.
rafal8829
PostWysłany: Wto 23:29, 21 Lut 2017    Temat postu:

Tak zrobię że odkręce gaźnik i go przeczyszcze ustawimy i zobaczymy jak to będzie.
A tą pokrywe kupuje bo mam już dosyć ciągłego naprawiania cieknącego oleju
henio12323
PostWysłany: Wto 21:32, 21 Lut 2017    Temat postu:

ogólnie to skoro ciezko kopnąć to oznaka że masz za duzo powietrza dostającego sie do komory spalania - nie mówie o dyszach, ale wygląda na np wysoko podniesioną przepustnice - czyli wysokie wolne obroty.

zrób sobie test - odkręc gaz na maxa i spróbuj wtedy kopnąć - i nie urwij kopki Very Happy jak załączasz ssanie to tak jakbys troszke gazu dawał i jest problem

wiec zaczął bym od demontau gaźnika, czyszczeniu, i ustawieniu zgodnie z manualem, tam tez jest opisane jaka ma byc szczelina na przepustnicy


co do głowicy - niektóre elementu jak własnie głowica z pokrywa, czy kartery sa obrabiane w fabryce parami. po prostu kartery sa odlewane wstępnie szlifowane itp itd. a potem składane do kupy, ( tulejkami miedzy karterami sa centrowane ) i dalej obrabiane sa otwory na wał na łozyska skrzyni itp itd. powierzchnia styki pewnie cylindra z karterami. to samo pokrywe biora i głowice, i razme obrabiają

jak sie pozamienia np kartery i wexmie z innego moto, moze wyjść że wał nie jest w linii prostej, albo skrzynia i cos sie moze przedwczesnie zuzywać

nie jestem pewien co do tej pokrywy tak na 999% ale sugerować moze o tym wybite oznaczenie koło dekompresatora - na głowicy i na pokrywie sa zawsze te same numery, wiec pewnie nie bez znaczenia to jest
rafal8829
PostWysłany: Wto 21:13, 21 Lut 2017    Temat postu:

To czyli gaźnik do regulacji, tak?
A co znaczy to że były obrabiane razem?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group