Autor |
Wiadomość |
krzysztof_eM |
Wysłany: Wto 13:02, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | kręcisz wałem zgodnie z tym jak sie obraca silnik po odpaleniu
kręcisz az zawory dolotowe bedą wcisniete i kręcisz dalej az sie zamkna - wkładasz cos w otwór swiecy i krecisz aż złapiesz GMP, potem najlepiej sobie przyswiecić w ten otwór co sie blokuje wał i poszukać nacięcia - jak znajdziesz to kontrujesz to sruba bez pokładki i gotowe. |
Już ustawione dzięki za radę. Odpalił od strzała zimny i ciepły |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 12:01, 28 Lut 2017 Temat postu: |
|
kręcisz wałem zgodnie z tym jak sie obraca silnik po odpaleniu
kręcisz az zawory dolotowe bedą wcisniete i kręcisz dalej az sie zamkna - wkładasz cos w otwór swiecy i krecisz aż złapiesz GMP, potem najlepiej sobie przyswiecić w ten otwór co sie blokuje wał i poszukać nacięcia - jak znajdziesz to kontrujesz to sruba bez pokładki i gotowe. |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Wto 10:18, 28 Lut 2017 Temat postu: Ustawienie tłoka w GMP |
|
Panowie przeczytałem już tysiące poradników i obejrzałem pare filmów i dalej mam problem z ustawieniem GMP w moim rfsie. Ustawiam GMP według śrubki imbusowej i gdy tłok przez otwór świecy jest na samej górze imbus wkręca się głębiej a dźwigienki zarówno od wydechowych i ssących mają się swobodnie poruszyć ? Bo już totalnie zgłupiałem. |
|
|