Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Wto 15:11, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
możesz włożyć korek do DOTA 4 to guma troche spęcznieje |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 12:26, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
nalej może tyle ile powinno być czyli 1cm nad żeberkami. Dwa zobacz uszczelkę na korku czy nie ma dziur, jak to nie pomoże to rozbieraj pompe wody czy nie ma łopatek powyrywanych.
rozumie że te 15-20 min to jazdy a nie postoju? na postoju RFS gotuje się juz po 5 min czasami to normalne. |
|
|
Jerzu |
Wysłany: Pon 22:49, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
on nie kopci z wydechu, tylko leje się na wydech z wężyka odpowietrzającego chłodnice |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 20:32, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
to normalka jak zalejesz na fula bo tam nie ma zbiorniczka wyrównawczego i poprostu wyrzuci ile trzeba a puzniej bedzie ok ale po dluzszej jezdzie jak sie mocno nagrzeje sprawdz czy poziom plynu znajduje sie delikatnie nad zeberkami w chlodnicy.
Tylko nie otwieraj korka na cieplym moto bo plyn wykipi i cale sprawdzanie na nic. |
|
|
muniek90 |
Wysłany: Pon 20:07, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
Kopicić? Jeżeli kopci, tak jak by para szła z wydechu to uszczelka głowicy do wymiany. Biały dym. Po zalaniu na full w moim lc4 też leci płyn, a potem się normuje i nie ubywa go wiele, może wcale...co wyjazd dolewam bo mi to nie przeszkadza. |
|
|
Jerzu |
Wysłany: Pon 18:42, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | w ktmie, płynu powinno byc ok 1 cm nad żeberkami jak lejesz pod korek to ma prawo nieco uciec. a jezeli ucieka ciagle to mozesz miec zły korek - on puszcza dopiero od 1.1 bara, jak guma jest wyrobiona to moze puszczac szybciej. o ile jeszcze nie poszła uszczelka pod głowicą |
Uszczelki są nowe, a po całym dniu nie mam pojęcia ile płynu ubędzie, bo zaraz jak zaczyna kopcić to go odstawiam. A zalane mam do szyjki chłodnicy, może nieco niżej |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 18:37, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
w ktmie, płynu powinno byc ok 1 cm nad żeberkami jak lejesz pod korek to ma prawo nieco uciec. a jezeli ucieka ciagle to mozesz miec zły korek - on puszcza dopiero od 1.1 bara, jak guma jest wyrobiona to moze puszczac szybciej. o ile jeszcze nie poszła uszczelka pod głowicą |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 17:21, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
a jak dużo płynu ubywa po całym dniu jazdy? |
|
|
Jerzu |
Wysłany: Pon 16:48, 02 Sty 2012 Temat postu: Problem chłodzenie |
|
Witam, od krótkiego czasu jestem posiadaczem KTM SX 525 z 2003 roku.
Mianowicie mam drobny problem z chłodnica, otóż po jakimś czasie, mniej więcej 15-20min zaczyna mi kapać płyn z odpowietrznika chłodnicy.
Czym może to być spowodowane, proszę o pomoc. (płynu w chłodnicy jest zalane do "szyjki" wlewu). |
|
|