Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 15:06, 12 Mar 2017    Temat postu:

poszło PW
Insanus
PostWysłany: Nie 14:59, 12 Mar 2017    Temat postu:

Panowie zamawiam te uszczelniacze i zastanawiam się czy aby napewno muszę też kupic spacer bushing pod nr 20 http://ktmsklep.pl/schemat/33005/transmission-ii-350-620-lc495#schemes_controls . Ta część kosztuje prawie 100 zł a na necie nie ma zamienników.. Kupować? Z tego schematu z pewnoscia kupuje też 19 i 21
Sqra
PostWysłany: Pią 21:36, 10 Mar 2017    Temat postu:

Są dostępne zestawy do uszczelnienia węzła pod kołem łańcuchowym zdawczym, zwanym potocznie, chociaż niepoprawnie "zębatką"...

Zestaw zawiera zawsze tuleję pod uszczelniacz ( tą, co się wyciera ) uszczelniacz "simering", o-ring, może zawierać śrubę do dokręcenia koła łańcuchowego lub seger w zależności od modelu.

Uwaga! Zanim kupisz AllBalls - kiepski ale wydaje się tani - sprawdź cenę oryginału! Na dziś jest jak cena zamiennika, a jakość nieporównanie lepsza! Dostępne od ręki w NMR.

Pzdr, Sqra
Insanus
PostWysłany: Czw 19:41, 09 Mar 2017    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Zapomniałem podać linka.. http://ktmsklep.pl/schemat/33005/transmission-ii-350-620-lc495#schemes_controls

A jak wygląda trwałość łańcuszka rozrządu w silnikach lc4 400?
henio12323
PostWysłany: Czw 19:33, 09 Mar 2017    Temat postu:

było tysiac razy..

albo oring albo uszczelniacz, to i to potrafi paśc. dodatkowo moze byc tylejka

zdejmij zębatke, wyciągnij tulejke - zobaczysz wtedy oringa w srodku. zacznij od wymiany oringa - najtaniej. albo zestaw oring i uszczelnaicz wtedy duza szansa ze wyeliminujesz wyciek.

przy okazji sprawdź tulejke - potrafi sie wytrzeć i wtedy uszczelnaicz nie trzyma jak powinien
Insanus
PostWysłany: Czw 17:37, 09 Mar 2017    Temat postu: Oring wałka zdawczego

Witajcie. Puścił mi jakiś uszczelniacz z wałka zdawczego i przez przednia zębatkę olej przedostaje się za zewnątrz i na łańcuch (automatyczne smarowanie łańcucha xd). I teraz tak, z tego co widzę na częściach zamiennych poszedł oring 19 albo uszczelniacz 21. Chyba oring bo olej idzie od wewnątrz wałka ale sam nie wiem. Teraz tak panowie potwierdźcie czy te 2 części mogą być winowajcami pocenia się z wałka i czy muszę rozpołowić silnik by wymienić te 2 rzeczy (wydaje mi się i mam nadzieję że nie muszę nawet wyciągać silnika z ramy). Mam nadzieję ze nr.20 nie ma nic wspólnego z nieszczelnością silnika.
Inna sprawa to od czego jest 3 śruba pod silnikiem? Myślałem że jest to napinacz łańcuszka rozrządu ale chyba tak nie jest bo napinacz jest z boku cylindra.
Liczę na rady
Pzdr

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group