Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 15:06, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
poszło PW |
|
|
Insanus |
|
|
Sqra |
Wysłany: Pią 21:36, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
Są dostępne zestawy do uszczelnienia węzła pod kołem łańcuchowym zdawczym, zwanym potocznie, chociaż niepoprawnie "zębatką"...
Zestaw zawiera zawsze tuleję pod uszczelniacz ( tą, co się wyciera ) uszczelniacz "simering", o-ring, może zawierać śrubę do dokręcenia koła łańcuchowego lub seger w zależności od modelu.
Uwaga! Zanim kupisz AllBalls - kiepski ale wydaje się tani - sprawdź cenę oryginału! Na dziś jest jak cena zamiennika, a jakość nieporównanie lepsza! Dostępne od ręki w NMR.
Pzdr, Sqra |
|
|
Insanus |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:33, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
było tysiac razy..
albo oring albo uszczelniacz, to i to potrafi paśc. dodatkowo moze byc tylejka
zdejmij zębatke, wyciągnij tulejke - zobaczysz wtedy oringa w srodku. zacznij od wymiany oringa - najtaniej. albo zestaw oring i uszczelnaicz wtedy duza szansa ze wyeliminujesz wyciek.
przy okazji sprawdź tulejke - potrafi sie wytrzeć i wtedy uszczelnaicz nie trzyma jak powinien |
|
|
Insanus |
Wysłany: Czw 17:37, 09 Mar 2017 Temat postu: Oring wałka zdawczego |
|
Witajcie. Puścił mi jakiś uszczelniacz z wałka zdawczego i przez przednia zębatkę olej przedostaje się za zewnątrz i na łańcuch (automatyczne smarowanie łańcucha xd). I teraz tak, z tego co widzę na częściach zamiennych poszedł oring 19 albo uszczelniacz 21. Chyba oring bo olej idzie od wewnątrz wałka ale sam nie wiem. Teraz tak panowie potwierdźcie czy te 2 części mogą być winowajcami pocenia się z wałka i czy muszę rozpołowić silnik by wymienić te 2 rzeczy (wydaje mi się i mam nadzieję że nie muszę nawet wyciągać silnika z ramy). Mam nadzieję ze nr.20 nie ma nic wspólnego z nieszczelnością silnika.
Inna sprawa to od czego jest 3 śruba pod silnikiem? Myślałem że jest to napinacz łańcuszka rozrządu ale chyba tak nie jest bo napinacz jest z boku cylindra.
Liczę na rady
Pzdr |
|
|